pleiepike Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #1241 Del Skrevet 31. desember 2009 Ønsker dere alle prøvere godt nyttår! Måtte det nye året gi mange gode nyheter Selv for meg!! Ntttårs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. januar 2010 #1242 Del Skrevet 1. januar 2010 Godt nytt år til deg pleiepiken Måtte vi alle prøvere få våre ønsker oppfylt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #1243 Del Skrevet 3. januar 2010 Ja, det håper jeg virkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #1244 Del Skrevet 10. januar 2010 Burde vel kanskje legge igjen noen ord her oxo?? Hadde vel EL i disse dager.. det har jeg kjent på magen. Men vet ikke om det blir noe alikevel. er det ikke å klage på, for det er det masse av! Men i går så havnet jeg på fylla.. Ikke helt planlagt men... Klarte ikke helt la vær heller.. Fristelsen ble for stor! Det er jo mange der ute som blir gravide på fylla da, hvorfor ikke meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 11. januar 2010 #1245 Del Skrevet 11. januar 2010 Hei Pleiepike! Lenge siden jeg har skrevet hos deg, du har visst forsvunnet fra mine innlegg. Godt nytt år, og håper dette blir året det klaffer for dere også. Det er så urettferdig at dere skal måtte prøve så lenge uten noe resultat! Men i år skal det skje, det har nemlig jeg bestemt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #1246 Del Skrevet 11. januar 2010 Hei Pleiepike! Lenge siden jeg har skrevet hos deg, du har visst forsvunnet fra mine innlegg. Godt nytt år, og håper dette blir året det klaffer for dere også. Det er så urettferdig at dere skal måtte prøve så lenge uten noe resultat! Men i år skal det skje, det har nemlig jeg bestemt Superlilje Jah, det er det.. Men det er jo sånn at det desverre ikke skal være like enkelt for alle.. En uskreven regen egentlig trur jeg... Får håpet at dette er året hvor det går vår vei!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #1247 Del Skrevet 13. januar 2010 Muligheten for å bli "mamma"... Nå har det seg sånn at jeg skal bli tante.. Søs er smelt på tjukka.. Hu er vel ca 18 uker påvei nå... Hu og typen er jo rusmisbrukere og blir nå fulgt nøye opp av barneværnet, sykehuset og NAV... MEN nå har jo han sprekt og begynt på stoff igjen og hu NEKTER å gå fra han. Det som da kommer til å skje er at barnet blir fratatt dem og gitt til andre. Da har de faktisk foreslått at noen i familien tar seg av den ungen.. Og da kommer vi inn i bildet.. For de har lurt på(barnevænet) og det kan være noe for meg og min kjære.. men da må all kontakt me søs brytes og det vil bli besøksforbud osv. Noen som har vært borti noe alla dette? Det vil jo da bli som et forsterhjem på en måte... Tenker oxo på det økonomiske.. Osv.. Det skal være møte til fredag for dem om hva som kommer til å skje videre.. Hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. januar 2010 #1248 Del Skrevet 13. januar 2010 Har ikke kjennskap til slike saker, men så flott av barnevernet å tenke på den resterende familien Mange tanker i heimen hos dere nå kan jeg tenke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowergirl777 Skrevet 14. januar 2010 #1249 Del Skrevet 14. januar 2010 oi, for en utrolig, hva skal jeg si.. spennende og interessant, og forferdelig vanskelig situasjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 14. januar 2010 #1250 Del Skrevet 14. januar 2010 Håper dere finner ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 14. januar 2010 #1251 Del Skrevet 14. januar 2010 Det hørtes ut som en ganske vanskelig situasjon å være i. Lykke til med møtet og avgjørelser og alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 14. januar 2010 #1252 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Uten å vite alt for mye om saken velger jeg å se det fra en positiv vinkel. Det høres ut som en fantastisk mulighet for dere alle; Babyen, deg og din kjære, søstra di (Ja, kanskje hun tar seg selv i nakken når hun får merke på kroppen hva som EGENTLIG skjer med en slik livsstil, og stikker fra samboern og starter på ny frisk for en evt ny baby ved en senere anledning) og babyen, som havner i nær familie, slipper å blir kasteball/utsatt for rusmiljøet/mange steforeldre og stesøsken (Ja, jeg generaliserer her, men det er veldig ofte tilfellet) Tenk litt over dette, så kan man jo heller se litt på de negativene sidene når de kommer.. Endret 14. januar 2010 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #1253 Del Skrevet 14. januar 2010 Takk jenter Godt å høre litt hva dere mener au.. Hva jeg har lyst til å gjøre er jo ganske enkelt.. Hos han oxo egentlig. Barnet forblir innad i familien vår(typen hennes familie er oxo innad i rusmiljøet) og jeg "mister" mister ikke mitt tantebarn. Det som kanskje kan være en ulempe er jo at jeg mister kontakten med henne, inntil videre. Iallefall til ungen er vokst litt. Foruten det er det jo mange spm som står i mitt hode.. Når får vi evt ungen, må en av oss ta 1 år fri fra skole, får vi evt støtte for dette(barnebidrag osv), er det noe som sier at vi må være gift eller registrert partnere, er det slik at vi må gi fra oss barnet igjen når evt søs er "frisk", osv.....? Men jeg ser det au sånn at det er jo en måte å redde et barn på.... Så Anamelona, du har veldig rett i hva du sier der!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 14. januar 2010 #1254 Del Skrevet 14. januar 2010 Oi, for ein spennande/vanskeleg situasjon, alt etter korleis ein ser det! Håpar de finn ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #1255 Del Skrevet 14. januar 2010 Jah.. En kan si det sånn at det er veldig spennende iallefall.. Og veldig skummelt au på en annen måde... De ska på møde i morra inni Oslo om dette, oxo får vi nå bare sitte her og vente og se hva som skjer..... Og hva sykehuset, NAV og barneværnet der inne mener.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 18. januar 2010 #1256 Del Skrevet 18. januar 2010 Har dere hørt noe mer ang. saken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 18. januar 2010 #1257 Del Skrevet 18. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #1258 Del Skrevet 20. januar 2010 Har ennå ikke hørt noe.. Jeg vet hva det blir iallefall.. Det blir ei jente.... Det blir lite sagt om hva som vil skje videre.. Vi venter tlf fra disse i barneværnet og NAV om hva som vil skje. Så alt vi kan gjøre er vel egentlig bare å sitte og vente.. Vente på hva de har bestemt seg for der inne... En annen ting, tør ikke si det så høyt men... Har ennå ikke fått mensen.. Men IKM er i morra da.. Hehe.. Status på pupper: ØMME!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 20. januar 2010 #1259 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) spennende.. Endret 20. januar 2010 av josefin88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #1260 Del Skrevet 21. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå