Gjest tyttebær Skrevet 24. september 2009 #1161 Del Skrevet 24. september 2009 Håper på pleiepike- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 25. september 2009 #1162 Del Skrevet 25. september 2009 Tenk så gøy hvis de er øm av en spesiell grunn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 25. september 2009 Forfatter #1163 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) tihi.. Jah, baby hadde gjort seg Urk, sitter på skolen og nesa bare renner og renner!!! Blir gal.. Sitter og leser liksom.. .Og jeg må løpe frem og tebage te dass for å snyte meg.. Urk! Endret 25. september 2009 av pleiepike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 26. september 2009 Forfatter #1164 Del Skrevet 26. september 2009 ...og der var TR på besøk, alt NÅ???? WTF?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 26. september 2009 #1165 Del Skrevet 26. september 2009 ...og der var TR på besøk, alt NÅ???? WTF?? :klø: Merkelige greier da........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 27. september 2009 #1166 Del Skrevet 27. september 2009 Det var jo tidlig.....? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 27. september 2009 Forfatter #1167 Del Skrevet 27. september 2009 jaaa, det var det... Synes jeg..... Pleier aldri å få det SÅ tidlig liksom.. Oxo gjør det så vondt!!!!! URK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 27. september 2009 #1168 Del Skrevet 27. september 2009 Så teit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 27. september 2009 Forfatter #1169 Del Skrevet 27. september 2009 jaaaa. men.. jeg kan ikke gjøre annet...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 28. september 2009 Forfatter #1170 Del Skrevet 28. september 2009 PP24!!!! URK! Vet ikke helt jeg.. Her i heimen har vi ikke snakket noe særlig om dette i den siste tiden.. Og jeg lurer på om kanskje ting her blir lagt på hylla. Det skjer ingenting, vi er begge studenter, hatt kraftig motgang i vårt forhold og sånt som kanskje sier at vi ikke bør gjøre dette nå. Jeg har ikke snakket med han om dette, men ut fra hva som er på en måte vist fra hannes side føler jeg kanskje at han oxo ønsker å vente.. Ikke vet jeg.. Burde kanskje høre me han oxo, men vet ikke hvordan jeg ska si det.. Jeg begynner rett og slett bare å grine av å tenke på dette.. Og da er det ikke like enkelt snakke om det heller... Har vært en tøff periode, venting, venting og atter med venting.. Vi vet jo au det at vi mest sannsynlig må ha prøverør for å få et barn sammen. Og det er nok noe som uansett ikke kommer til å skje nå pga kostnadene for dette... Jeg beholder iallefall denne dagboken ut denne pp og ser hva som skjer herfra iallefall. Kan jo ikke gi meg helt da! Dette har jo vært mitt "liv" siste 2 årene... Neh.. ugg... Jeg vet ikke jeg... ------------------------ Yeah, nå har jeg sett 71 grader nord.. Mitt favoritt tv-program på tvnorge trur jeg,. Eller... CSI au da, men dette er jo kun sesonggreie liksom Det er vel au natta for sånne som meg... Må alt for tidlig opp for å komme meg på skolen i arendal..... I morra ska vi stikke i hverandre, legge veneflon på hverandre. Gleder meg jeg, ikke te å bli stokke i, men te å stikke i andre.. Er vel kanskje noe av det vittigste me øvelsesavdelingen?? Høres helt gal ut vel når jeg faktisk gleder meg te å stikke Vi ska også ha on O2 og sug... Hvordan gi O2, hvordan suge en pasient(ugg, det hørtes nesten litt gale ut.... ). Tenker da på slim i luftveiene da... ekke vanskelig.. Glad jeg har gjort det før iallefall Har en liten fordel der jah! Neh, nattinatt fra meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 28. september 2009 #1171 Del Skrevet 28. september 2009 Det hørtes kjipt ut. Men det er vel best å prøve å få snakket med han om det og få et klart svar sånn at du vet i det minste. Det er nesten værre å gå rundt og ikke vite hva som skjer synes jeg. Og kanskje det er like greit å vente? Kanskje du klarer å tenke litt mindre på det en stund til dere eventuelt kan begynne prosessen med prøverør? Men jeg forstår at det er vanskelig! Hehe, hørtes kjekt ut å få stikke i folk da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 28. september 2009 Forfatter #1172 Del Skrevet 28. september 2009 Det hørtes kjipt ut. Men det er vel best å prøve å få snakket med han om det og få et klart svar sånn at du vet i det minste. Det er nesten værre å gå rundt og ikke vite hva som skjer synes jeg. Og kanskje det er like greit å vente? Kanskje du klarer å tenke litt mindre på det en stund til dere eventuelt kan begynne prosessen med prøverør? Men jeg forstår at det er vanskelig! Hehe, hørtes kjekt ut å få stikke i folk da Jah, helt enig.. Men jeg er ikke den personen som klarer snakke no særlig om følelser.. rart liksom. Men sånn er det liksom.. Hehe, jah, det er kjempegøy.. Og det beste av alt er jo at min kjære har latt meg låne armen til å stikke i det kan jo bli.....tja... Spennende! Jeg gjør det ikke før jeg har gjort det på skolen da.. Sånn at jeg får bekrefte at dette kan jeg gjort det før, så det skal nok gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 29. september 2009 #1173 Del Skrevet 29. september 2009 Dere trenger virkelig å prate sammen. Det er ikke noe bra når man går rundt å tipper hva den andre føler. Håper dere får komme frem til en enighet rundt det hele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 29. september 2009 #1174 Del Skrevet 29. september 2009 Huff, pleiepike, så trist å lese om hvordan dere har det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 29. september 2009 #1175 Del Skrevet 29. september 2009 Er kanskje lurt å sette dere ned sammen og prate ja..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 29. september 2009 Forfatter #1176 Del Skrevet 29. september 2009 ja, vet.. men det finnes ikke tid.. Urk.. Hehe.. I morra har jeg EKSAMEN!!!! Iiikk! ganske stresset me det jah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 29. september 2009 #1177 Del Skrevet 29. september 2009 Håper dere finner tid til en prat snart. Lykke til på eksamen i morgen Det kommer nok til å gå strålende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 29. september 2009 #1178 Del Skrevet 29. september 2009 Masse lykke til med eksamen i morgen :D Den klarer du strålende ;D Har fått meg dagbok inne på Generell dagbok I-K, kanskje du vil ta deg en titt ? Klem fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 30. september 2009 #1179 Del Skrevet 30. september 2009 Lykke til på eksamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 30. september 2009 Forfatter #1180 Del Skrevet 30. september 2009 Takk jenter den trenger jeg virkelig.. Følte jeg bomma TOTALT.. Dere er gode å ha.. I helga ska vi te Jæren.. God tid te å prate i bilden da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå