Gå til innhold

Venter på at gullungen skal komme...

pleiepike

Anbefalte innlegg

Ny dag, nye muligheter :nigo:

Dagsformen er heldigvis møe bedre i dag enn i går.. det var rett og slett helt forferdelig! :sukk: Kjenner smertene er der i dag au da. Men klarer meg litt bedre på skolen nå. :jepp:

Oxo har vi om et utrolig spennende tema da :nigo: Lungesykdommer :fnise:

I dag har min kjære bursdag, hele 25 år! Vekket han i dag, kake med ett lys på :rødme: Så ut te å like det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DET ER HELG!!!......Om 2 timer... :fnise:

Mensen er endelig på hell og nå kan man se fremover mot ny mnd, EL og IKM.... :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du en fin helg?

Her har vi ikke gjort så mye, bare lakkert et spisebord + stoler. I morgen skal jeg på gyn. poliklinikk på utredning. Både gruer og gleder meg! Håper det går fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du en fin helg?

Her har vi ikke gjort så mye, bare lakkert et spisebord + stoler. I morgen skal jeg på gyn. poliklinikk på utredning. Både gruer og gleder meg! Håper det går fint!

Helgen har i bunn og grunn vært veldig rolig :nigo: Hadde sanitetsvakt på lørdag, ellers har jeg rett og slett slappet av og ikke gjort så møe.. Har bakt litt og slappet av.. Lest litt mot eksamen og sånt..

:duskedame: for utredning.. Godt å komme igang vil jeg tru.. Jah, det er veldig skremmende egentlig.. Husker da vi hadde 1. time hos gyn.. Var egenltig veldig skremmende selvom vi bare pratet.. Men det blir nok godt å komme igang og rett og slett finne ut om det faktisk er en grunn til at det blir mislykket prøveperiode hver gang liksom..

Masse lykke te :kose:

Nå sitter jeg på skolen, på min fridag.. Leser for harde livet mot eksamen som er om under 1. mnd.. IIiiikk.. :hakeslep:

Skal nok gå bra.. Det går bare så fort! :ler:

Endret av pleiepike
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dagene lakker og lir mot EL.. Kanke akurat skryte på at det går så fort... :ler:

Men sånn er det.. vente vente vente.. får nå se hva som skjer... jag vet inta...

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å legge vekk alle datoer og tid for EL og IKM og i det hele tatt er det smarteste jeg noengang har gjort...Har NULL oversikt hvor jeg er hen nå og tiden har aldri vært snillere mot meg. :ler:

Og gå å vente på EL er drepen... :sukk:

:duskedame: Pleiepike-baby! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen, Pleiepike! Skal du fornoe morsomt i helgen?

Lurer på om vi snart skal sette en dato for besøk? Norske flagg og sjampis! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å legge vekk alle datoer og tid for EL og IKM og i det hele tatt er det smarteste jeg noengang har gjort...Har NULL oversikt hvor jeg er hen nå og tiden har aldri vært snillere mot meg. :ler:

Og gå å vente på EL er drepen... :sukk:

:duskedame: Pleiepike-baby! :duskedame:

Jah, det kan jeg tru det er!! Ekke 100% sikker på hvor jeg selv er og jeg gidder ikke stresse me hvor i sykusen jeg er osv :nigo:

:kose:

God morgen, Pleiepike! Skal du fornoe morsomt i helgen?

Lurer på om vi snart skal sette en dato for besøk? Norske flagg og sjampis! :fnise:

Heeei! Jeg har vært i Stavanger i helga :nigo: Digg! Kost meg masse.. :ler:

Jah, vi må sette dato! Haha, ekke bare bare når man har møe å gjøre! :ler: Ska finne en helg jeg har tid... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det klaffer for dere denne gangen. Dumt at det skal ta så lang tid å bli gravid for noen, mens andre får det til uten at de vil det en gang. Men det virker nå som du klarer å være positiv likevel :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det klaffer for dere denne gangen. Dumt at det skal ta så lang tid å bli gravid for noen, mens andre får det til uten at de vil det en gang. Men det virker nå som du klarer å være positiv likevel :klemmer:

Henger meg bare på denne jeg... Man må jo ha troa, hvis ikke blir ting veldig tungt. Plutselig skjer det ting, og da skal vi hoppe rundt og være glade :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superlilje Spinnvil :kose:

Jeg har tro! En dag vil det skje. Men når er en annen ting. Det har vært en laaaang prosess som vil fotsette en stund te vil jeg tru. Men jeg holder motet oppe.

Den som venter på no godt, venter ikke forjeves :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Nå er det lenge siden jeg har vært her, på forumet generelt. Har vært for travel med skole +++.

Det er godt du holder motet oppe, det kan være vanskelig i blant kan jeg tenke meg. Sånn har i alle fall jeg det, men det går seg til på et vis.

Vi har endelig begynt på utredning, og det var godt å komme i gang. Så får vi se da hva tiden vil vise...

Lykke til! Skal følge spent med når IKM nærmer seg :)

Edit: Jeg har forresten ENDELIG :rodme: svart deg i dagboken min... :biggrin:

Endret av Viktoria85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei igjen!

Nå er det lenge siden jeg har vært her, på forumet generelt. Har vært for travel med skole +++.

Det er godt du holder motet oppe, det kan være vanskelig i blant kan jeg tenke meg. Sånn har i alle fall jeg det, men det går seg til på et vis.

Vi har endelig begynt på utredning, og det var godt å komme i gang. Så får vi se da hva tiden vil vise...

Lykke til! Skal følge spent med når IKM nærmer seg :)

Edit: Jeg har forresten ENDELIG :rodme: svart deg i dagboken min... :biggrin:

Hehe, bedre sent enn aldri me svar da :ler:

BTW, har svart deg au :jepp:

:strix: BABYSTØV :strix:

:duskedame: Heier på spire!! :duskedame:

:klemmer:

Awww!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Blir det ikke klaff denne mnd er det 2 år siden vi startet vår ferd mot et barn!! :hakeslepp::sjokkert:

Endret av pleiepike
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...