Gå til innhold

Venter på at gullungen skal komme...

pleiepike

Anbefalte innlegg

Huff da :kose: høres ikke noe behaglig ut.

Håper det er fordi det er en liten en på gang *krysser fingrene*

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehe.. Jau.. Ikke SÅ lenge til IKM nej! :fnise:

Hu derre bestevenninna mi som ble gravid i april mista jo.. Nå er hu gravid igjen (!!!!!!) men har kanskje mistet atter en gang.. Huff. får vondt av henne. Må nesten være verre å miste 2 ganger enn å gå å bære helt barnløs som meg. Huff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

huff så forferdelig :( Får håpe hun ikke hr mistet da :)

'

Men nå er det kanskje din tur :duskedame:

:kose:

Håper au det går bra for henne selvom hu absolutt ikke er inne i et stabilt forhold...

Jah, jeg HÅPER.... Men jeg tar ingen glede på forskudd.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ømme nippler!! våknet i dag morres og de var ømme.. ennå ømme.. Kjenner at noe skjer i min kropp. Men om det er forbredelser på TR aner jeg ikke ennå... det vil tiden vise!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye opplevelser med kroppen kan da ikke være annet en positivt! :tommelsmil:

Hehe.. Veldig sant! Spennende tider både hos du og meg :popcorn::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snufs :sukk: Har en mensen-smerte-følelse-greie i min mage! Nei nei nei..! Jeg vil ikke ha TR på besøk! Årrh! :kjefte:

Ska ta å bake og prøve å glemme denne smerten jeg har i magen :fnise: Nystekte rundstykker til frokost! NAM! :nigo: Min kjære sover, så han får skikkelig fersk frokost i dag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snufs :sukk: Har en mensen-smerte-følelse-greie i min mage! Nei nei nei..! Jeg vil ikke ha TR på besøk! Årrh! :kjefte:

Ska ta å bake og prøve å glemme denne smerten jeg har i magen :fnise: Nystekte rundstykker til frokost! NAM! :nigo: Min kjære sover, så han får skikkelig fersk frokost i dag :jepp:

Mensenvondt hadde jeg, og mange andre her har jeg lest, rett før positiv test! Heeelt normlt. S det kan lett gå begge veier! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjefte::kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :sur: :sur:

ÅÅååårrrh!! Ingen bra mandag! Pokkers dritt!

TR kom i dag :kjempesinna: Jeg er sinnsykt vondt :kjefte: Jeg er på skolen og har kun paracet med meg! Åårh,. Jeg vil hjem!!

Absolutt ingen god dag nej! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kjefte::kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :sur: :sur:

ÅÅååårrrh!! Ingen bra mandag! Pokkers dritt!

TR kom i dag :kjempesinna: Jeg er sinnsykt vondt :kjefte: Jeg er på skolen og har kun paracet med meg! Åårh,. Jeg vil hjem!!

Absolutt ingen god dag nej! :sukk:

:( Det er ikke måte på hvor uheldig du er heller da..

:sukk::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå nei!! :kjefte: Vet SÅ godt hvordan du har det nå! Skal prøve å sende over masse gode vibber og varme bølger for å lindre det vonde jeg! :klem:

Dumme tanta!! :kjempesinna: Kan hun ikke la oss være i fred da.... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er helt forferdelig! Urk! Jeg har bare lyst å legge meg og sove bort dagen! Gikk nå fra skolen. Klarte ikke sitte der mer.. Var helt forferdelig! Nå har jeg fått i meg noen piller som duger kjempe! :fnise: Så jeg kan klare meg nå..

Dere er så gode jenter!! Godt å ha dere her :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren, teite TR!

Neste mnd. melder jeg meg frivillig til å ha tante boende her i to uker mot at hun lar deg være i fred i 9 mnd. minst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren, teite TR!

Neste mnd. melder jeg meg frivillig til å ha tante boende her i to uker mot at hun lar deg være i fred i 9 mnd. minst!

Aww :kose:!!! Jah, jeg vil ikke ha TR :sukk:

Nå har jeg blandet meg en dram! Har ikke vin eller øll i hus som jeg liker og da gikk jeg rett på Baccardi Razz :fnise: bare et trøsteglass te meg selv :jepp::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...