pusilus Skrevet 26. august 2009 #1121 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Huff da høres ikke noe behaglig ut. Håper det er fordi det er en liten en på gang *krysser fingrene* Endret 26. august 2009 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tyttebær Skrevet 26. august 2009 #1122 Del Skrevet 26. august 2009 Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 26. august 2009 #1123 Del Skrevet 26. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 27. august 2009 #1124 Del Skrevet 27. august 2009 Dette blir spennende! Nå får det virkelig være din tur syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 27. august 2009 Forfatter #1125 Del Skrevet 27. august 2009 Hehehe.. Jau.. Ikke SÅ lenge til IKM nej! Hu derre bestevenninna mi som ble gravid i april mista jo.. Nå er hu gravid igjen (!!!!!!) men har kanskje mistet atter en gang.. Huff. får vondt av henne. Må nesten være verre å miste 2 ganger enn å gå å bære helt barnløs som meg. Huff.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 27. august 2009 #1126 Del Skrevet 27. august 2009 huff så forferdelig Får håpe hun ikke hr mistet da ' Men nå er det kanskje din tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 27. august 2009 Forfatter #1127 Del Skrevet 27. august 2009 huff så forferdelig Får håpe hun ikke hr mistet da ' Men nå er det kanskje din tur Håper au det går bra for henne selvom hu absolutt ikke er inne i et stabilt forhold... Jah, jeg HÅPER.... Men jeg tar ingen glede på forskudd..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 28. august 2009 Forfatter #1128 Del Skrevet 28. august 2009 Ømme nippler!! våknet i dag morres og de var ømme.. ennå ømme.. Kjenner at noe skjer i min kropp. Men om det er forbredelser på TR aner jeg ikke ennå... det vil tiden vise!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 28. august 2009 #1129 Del Skrevet 28. august 2009 Nye opplevelser med kroppen kan da ikke være annet en positivt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 28. august 2009 Forfatter #1130 Del Skrevet 28. august 2009 Nye opplevelser med kroppen kan da ikke være annet en positivt! Hehe.. Veldig sant! Spennende tider både hos du og meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 30. august 2009 Forfatter #1131 Del Skrevet 30. august 2009 Snufs Har en mensen-smerte-følelse-greie i min mage! Nei nei nei..! Jeg vil ikke ha TR på besøk! Årrh! Ska ta å bake og prøve å glemme denne smerten jeg har i magen Nystekte rundstykker til frokost! NAM! Min kjære sover, så han får skikkelig fersk frokost i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 30. august 2009 #1132 Del Skrevet 30. august 2009 Snufs Har en mensen-smerte-følelse-greie i min mage! Nei nei nei..! Jeg vil ikke ha TR på besøk! Årrh! Ska ta å bake og prøve å glemme denne smerten jeg har i magen Nystekte rundstykker til frokost! NAM! Min kjære sover, så han får skikkelig fersk frokost i dag Mensenvondt hadde jeg, og mange andre her har jeg lest, rett før positiv test! Heeelt normlt. S det kan lett gå begge veier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 31. august 2009 Forfatter #1133 Del Skrevet 31. august 2009 :kjempesinna: :kjempesinna: :sur: ÅÅååårrrh!! Ingen bra mandag! Pokkers dritt! TR kom i dag Jeg er sinnsykt vondt Jeg er på skolen og har kun paracet med meg! Åårh,. Jeg vil hjem!! Absolutt ingen god dag nej! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 31. august 2009 #1134 Del Skrevet 31. august 2009 :kjempesinna: :kjempesinna: :sur: ÅÅååårrrh!! Ingen bra mandag! Pokkers dritt! TR kom i dag Jeg er sinnsykt vondt Jeg er på skolen og har kun paracet med meg! Åårh,. Jeg vil hjem!! Absolutt ingen god dag nej! Det er ikke måte på hvor uheldig du er heller da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 31. august 2009 #1135 Del Skrevet 31. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 31. august 2009 #1136 Del Skrevet 31. august 2009 Åååå nei!! Vet SÅ godt hvordan du har det nå! Skal prøve å sende over masse gode vibber og varme bølger for å lindre det vonde jeg! Dumme tanta!! Kan hun ikke la oss være i fred da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 31. august 2009 #1137 Del Skrevet 31. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 31. august 2009 Forfatter #1138 Del Skrevet 31. august 2009 Det er helt forferdelig! Urk! Jeg har bare lyst å legge meg og sove bort dagen! Gikk nå fra skolen. Klarte ikke sitte der mer.. Var helt forferdelig! Nå har jeg fått i meg noen piller som duger kjempe! Så jeg kan klare meg nå.. Dere er så gode jenter!! Godt å ha dere her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvira Skrevet 31. august 2009 #1139 Del Skrevet 31. august 2009 Søren, teite TR! Neste mnd. melder jeg meg frivillig til å ha tante boende her i to uker mot at hun lar deg være i fred i 9 mnd. minst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 31. august 2009 Forfatter #1140 Del Skrevet 31. august 2009 Søren, teite TR! Neste mnd. melder jeg meg frivillig til å ha tante boende her i to uker mot at hun lar deg være i fred i 9 mnd. minst! Aww !!! Jah, jeg vil ikke ha TR Nå har jeg blandet meg en dram! Har ikke vin eller øll i hus som jeg liker og da gikk jeg rett på Baccardi Razz bare et trøsteglass te meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå