Gå til innhold

Venter på at gullungen skal komme...

pleiepike

Anbefalte innlegg

Ja jammen er det EL snart. :) Blir det noe prøving eller har dere lagt det helt på hylla?

Helt ærlig, jeg aner ikke.. Vi har ikke fått snakket så møe om det, så vi får ta det litt som det kommer... Men jeg håper jo :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt ærlig, jeg aner ikke.. Vi har ikke fått snakket så møe om det, så vi får ta det litt som det kommer... Men jeg håper jo :nigo:

Det håper jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne og tittet på bloggen din.. historien fra gynekologen er noe av det morsomste jeg har lest på lenge... ! :skratte: :skratte:

Jeg kan bare tenke meg hva gynekologen tenkte.. vil tippe det var første gang noen hadde pyntet seg så mye før en undersøkelse... :skratte:

Lykke til videre med prøvingen forresten.. ser ut som dere har det litt morro iallfall... ( :sengekos: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne og tittet på bloggen din.. historien fra gynekologen er noe av det morsomste jeg har lest på lenge... ! :skratte: :skratte:

Jeg kan bare tenke meg hva gynekologen tenkte.. vil tippe det var første gang noen hadde pyntet seg så mye før en undersøkelse... :skratte:

Lykke til videre med prøvingen forresten.. ser ut som dere har det litt morro iallfall... ( :sengekos: )

Hihi, jah, den er jo bare SÅ vitti.. Så tenkte jeg bare MÅTTE ha den me på bloggen min.. Hihi.. HUff, kan tenkte meg hva han tenkte jah! :skratte: snakk om å pynte liksom!

Mange takk! Jadda, moro og koselig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det vel egentlig bare venting på at det store underet ska skje.. hehehe.. Håper og håper.. Kan jo hende vi er heldige nå?? :fnise::jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt at puppene er ømme alt nå???? Haha.. Hadde nettopp EL... Men nå er de harde og øme.. Ret tog slett tunge.. :sjokkbla:

Endret av pleiepike
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hehe.. alt kan skje!! :flire: Får se hvordan ting utvikler seg.. :jepp:

Nå sitter jeg på skolen og vi har en liten pause.. I dag har jeg hatt den ræva start på dagen!

Våknet 7 ganger i natt, holdt på å tryne på badet, rakk ikke frokost, holdt på å miste bussen, skulle skrive ut forelesningsnotater for dagens forelesning og da måtte jeg vente 20 min nesten bare for å starte opp den forbaska datan på biblioteket her og det verste av alt er at jeg har vondt i kneet! :sjokkert:

Kan det bli bedre liksom.. Urk.. det kommer seg heldigvis nå da.. :ler: Treffer nok på gubben senere, hjelper vel godt på humøret det :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ømme pupper, ømme pupper, ømme pupper... De føles SÅ tunge ut.. Hehe.. ellers kjenner jeg ikke noe annet.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...