Gå til innhold

Venter på at gullungen skal komme...

pleiepike

Anbefalte innlegg

Nå måtte jeg komme meg hjem fra ferie og heie på deg ! :D

*Heier masse masse*! :duskedame::duskedame::duskedame::duskedame:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men svarte da kvinnfolk, kom deg inn hit og OPPDATER!! :biggrin: Jeg oppdater flere ganger daglig jeg, oppdaterer jeg på din kvote og eller??? :ler:

Krysser i all stillhet alle fingre, tær og alle ledd som kan bøyes! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi.. Var en smule opptatt i går ser du.. Og derfor fikk jeg ikke oppdatert :sjenert:

Men.. Jah! Hva ska jeg si....

TR kom i går og vi beveger oss inn i

22. PP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fy flate det er lenge! :sjokkert: :sjokkert: Men det ekke noe å gjøre me det. Vi har jo "små" muligheter til å bli gravide på egenhånd.. :sjenert:

:kjempesinna: :kjempesinna: :grine: :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg vet ikke hva jeg skal si jeg heller. Så dumt at det ikke ble noen spire denne gangen heller. Jeg bladde litt bakover i dagboka di for å se hvordan det var med utredning og sånn, og da fant jeg dette:

Tja, hvordan gikk det.....

Hos meg var alt topp. Hadde 3 eggposer, men han trudde 1 av de var noe å satse på liksom. Og det kom te å skje i løpet av noen få dager nå ca...

Han sine prøver var ikke like gode.... Sædprøven viste lite aktivitet. Men det var aktivitet da, så DET er jo positivt. Han sa at det kunne bare være et dårlig kull som var kommet. Så det ble blodprøver av han.. Så får vi se hva som skjer videre. Hvis vi ikke får det te denne mnd ska vi vente i ca 70 dager og ta ny prøve.. Oxo får vi se da hva som evt skjer videre...

Kjedelig da, men ikke noe å gjøre me det.. Legen snakket om evt kunstig befruktning siden han hadde aktivitet der da.. Så kanskje det kommer til å bli det?? :) Jeg tar det iallefall me godt mot.. Og det gjør heldigvis han au.

Ellers fikk jeg telefon av min fastlege i dag. Var jo hos han rett før påske ang pollenallergi og litt sånt.. Han sa han sku ringe uka etter påske hvis det var utslag.. Og siden jeg ikke hørte noe tenkte jeg at det ikke var no særlig.. Så da han ringte i dag hørtes han ganske så alvorlig ut.

Og han sa at prøvene hadde hatt endel utslag...... Begynte med all type pollen, husstøv, hund, hest, EGG, MELK, HVETE, NØTTER osv.... Hallo?? Hva ska jeg nå ede? Elsker yoghurt, pasta og grøt........

Men nå forstår jeg litt mer hvorfor jeg har blitt dårlig i magen av div matvarer og blitt kvalm hver gang jeg har ede egg..

Men utrolig kjedelig. Huff.. Jaja.. Jeg får bare leve me det. Kanke gjøre annet :fnise:

Dere skulle jo teste mannen etter 70 dager, dvs ca 8. juni. Gjorde dere det eller? Hva var resultatet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:grine: Så dårlig gjort!!! :kjefte:

Vi får sippe litt sammen vi da... :(

:kose::klem:

Jaaa!!! :(

:kose:

Huff, jeg vet ikke hva jeg skal si jeg heller. Så dumt at det ikke ble noen spire denne gangen heller. Jeg bladde litt bakover i dagboka di for å se hvordan det var med utredning og sånn, og da fant jeg dette:

Dere skulle jo teste mannen etter 70 dager, dvs ca 8. juni. Gjorde dere det eller? Hva var resultatet?

Hei hei.. Joda, veldig sant.. Han tok noen blodprøver som vi skulle få svar på, men har ikke hørt noe.. Tenkte derfor at jeg skulle ringe ned over ferien nå og høre hva skjer.. :)

:klemmer::kose:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja.. Ny mnd nye muligheter.. Ikke det det heter da??

Jeg er veldig itvil om selve prøvingen vil fortsette fremover.. Endel som har skjedd her hjemme som gjør at vi mulig legger dette prosjektet på hylla og rett og slett pleier forholdet. Noe jeg trur kan være veldig lurt. Men jeg har oppført meg opp på denne IKM september oxo beholder jeg jo denne boka inntil jeg vet hva som skjer.. Og hvis det viser seg at vi legger alt på hylla, blir jeg å lage ny bok inne på generelt, og legger denne til side, inntil videre. Men det vil tiden vise.. Selvom jeg har SÅ lyst på baby nå!..

Hva som har skjedd ønsker jeg å ikke snakke om her.. Enkelt sagt: dumhet(av egen sort) Så får vi nå se hva som skjer jah... :sjenert:

Kjedelig å legge et SÅ langt forløp på hylla da...... Men.. Thats life........

---------------

Ellers, vi var ute å fisket nå.. Gjett om jeg fikk en liten fisk :fnise: Litt vitti, men slapp den ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå laget ny dagbok!! Ligger under generell O-S :fnise:

Ugg! Jeg hater mensen... Det gjør så forbaska vondt. Jeg mister vanvittig møe blod. Er det kun meg eller er det andre her oxo som må ta jerntabletter under TR pga store blødninger? :sjokkert:

Kjøpte noen piller på apoteket i går som ska hjelpe mot smertene, men kan ikke helt skryte på at de var så gode.......

I dag er det tebage te jobb.. Ska på jobb i kveld, fri i morra, jobbe i helga + tirsdag og torsdag.. Oxo er jeg ferdig me min sommerjobb.. Litt synd egentlig. For jeg liker plassen kjempegodt... :sjenert:

Men ska jo faktisk bli utrolig godt å begynne på skolen igjen oxo da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så synd, høres ut som om du har hatt det vanskelig i det siste. Føler virkelig med deg nå :troest:

Men det er kanskje lurt å fokusere på å pleie forholdet ja, hvis dere er i en litt tung periode nå. Det er jo bare å kose seg likevel, og se hva som skjer, man vet jo aldri ;)

Synd du har så masse menssmerter også, det hadde jeg også før, men etter at jeg fikk barn var mensen smertefri. Føltes skikkelig rart, som om jeg ikke hadde mensen på ordentlig... Glemte å skifte bind og sånt :fnise:

Huff, håper du føler deg bedre snart. Skal sjekke ut nye dagboka di også jeg.

Store :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff..så leit at prøvingen blir lagt på is da! :trist: Men viktig å pleie forholdet ja, det kommer jo først! :)

Håper ting ordner seg til det beste for deg! :klemmer: Skal følge med i den andre dagboka di også jeg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting ekke alltid like enkelt! men det er jo ikke 100% sikkert at det blir lag på is.. Nå må vi pleie forholdet vårt og se hva som skjer :jepp:

PANNEKAKER.. Det skal jeg ha straks.. Må bare steike de først! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rare rare mensen! Nå er den borte?? :vetikke: :klø:

Har bare hatt noen "timer" me kraftig blødning og ellers ingenting nesten.. Rare greier.. Pleier ikke være på den måten....... :sjenert:

Kanskje pga alt som har skjedd?? At det har innvirkning på min kropp liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rare rare mensen! Nå er den borte?? :vetikke: :klø:

Har bare hatt noen "timer" me kraftig blødning og ellers ingenting nesten.. Rare greier.. Pleier ikke være på den måten....... :sjenert:

Kanskje pga alt som har skjedd?? At det har innvirkning på min kropp liksom...

Sånn er det her også....! Blør nesten ingenting idag jeg...hva er det for noe da...?? Skal jeg liksom bare ha 3 1/2 dag med TR.....? Det liker jeg ikke! :(

Kanskje jeg blir mentalt påvirket av at du har det tungt om dagen...? ;) Sympati-mens-mangel....? :skratte: Nei..uff, den var dårlig trinemor.... :hoho:

Kanskje det er lure-mensen...? :lur: Kanskje du egentlig ikke har TR i det hele tatt....? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det her også....! Blør nesten ingenting idag jeg...hva er det for noe da...?? Skal jeg liksom bare ha 3 1/2 dag med TR.....? Det liker jeg ikke! :(

Kanskje jeg blir mentalt påvirket av at du har det tungt om dagen...? ;) Sympati-mens-mangel....? :skratte: Nei..uff, den var dårlig trinemor.... :hoho:

Kanskje det er lure-mensen...? :lur: Kanskje du egentlig ikke har TR i det hele tatt....? :lur:

"Sympati-mens-mangel" Den var jo bare litt bra da! :hoho:

Jah, kanskje? Håper vi begge har luremensen.. Og at det kanskje gjemmer seg en liten spire i oss begge? :jepp::nigo:

Hmmm.. Jeg har liksom nesten bare spottet denne mens-perioden.. Utenom et par timer når det komm masse.. Rare greier! Hehe.. Men jeg tror for min del at kroppen er påvirket av alt som har skjedd.. Har ei venninne som mista mensen etter 1 dag pga hu og typen hadde kranglet... Så noe er det jo.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...