Gå til innhold

Venter på at gullungen skal komme...

pleiepike

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Supert at dere er i gang!!! :)

Jeg begynte ikke på pergo før både jeg og mannen var sjekket, men det viste seg at ingenting var galt med noen av oss (som de kunne se). Likevel ble jeg satt på pergo for å "få fart på systemet" som gynekologen sa. Og på andre doble kur, så satt hun jo, godbabyen min! :rødme:

Masse masse lykke til! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Her var det lenge siden jeg var!! Så bra at dere har komt i gang med noe nytt.

Jeg begynte på Pergo etter ca. 1 år, ikke ble det tatt noen prøver av meg eller mannen, men gyn. trodde jeg kunne ha pco... I ettertid har jeg skjønt at gyn. trodde mye forskjellig :(

Jeg stappa på med dobbel dose, 3mnd på rad, en syklus med blodprøver som viste null effekt og bivirkninger som motarbeidet hele prosjektet.

Høres ut som om du får langt bedre oppfølging og det skal du være glad for! Jeg får stadig inntrykk av at det lønner seg å gå privat når det gjelder ufrivillig barnløshet.

Håper Pergoen kan gjøre susen for dere :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, er deilig og bare vite det at vi er igang. Nå er vi inne i systemet. Jeg har fått pergo jeg ska gå på under neste syklus og 4 sykluser fremover, og vi blir testet fra 12. dag i 1 syklus etter pergo osv. Er en herlig følelse. :)

Har hørt at pergo kan føre med mange bivirkinger.... Men jeg får bare håpe at jeg fin vil klare meg gjennom dette. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linnah

hei hei :)

godt å se at dere endelig har fått hjelp. blir spennende å følge med fremover :)

synd at dere ble "tvunget" inn på det private marked, men det er jo enda godt at det finnes slike tilbud! lykke lykke til!! :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :)

godt å se at dere endelig har fått hjelp. blir spennende å følge med fremover :)

synd at dere ble "tvunget" inn på det private marked, men det er jo enda godt at det finnes slike tilbud! lykke lykke til!! :)

:klemmer:

Ikke sant... Men vi er i gang og det er det viktigste :-D

:vinke: Her er det rolig om dagen!

Ja, du kan så si.. heheheh.. Har vært innom ofte, men har ikke hatt ork til å skrive i det siste.... Men.. Ska legge ut en ny oppdatering herfra nuh! :-D(må bare skrive den først)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kanskje vært alt for stille i det siste, men jeg har hatt alt for mye å gjøre.. Så nå som jeg har hatt fri i noen dager og kan skrive litt.. Selvom det kanskje er litt sent :P

Me meg så går det sånn opp og ned.. Søs er jo ute å kjøre som vanlig... Driver på med sitt inne i Oslo med både det ene stoffet etter det andre og beskylder oss for mye rart... Så det tar på...

Ellers jobber jeg jo 3. hver helg, er sanitetsleder i Norsk Folkehjelp hvor det er mye som skjer for tiden, har speideren hvor det skjer endel... Skole tar vel mesteparten av min tid.. Er i praksis og da jobber 4 dager i uka.. Samt masse lesing..

Har også begynt på ambulansekurs.. Og det krever jo sitt.. Godt det bare er i helger borte i Rogaland...

Men jeg holder motet oppe me at jeg garantert vil få noe igjen for det meste av hva jeg gjør :-D

---------

I dag var jeg hos legen ang mine knær.. Sliter så me høyre kne.. Så ska inn på MR snart og se hva som kan være.. Han trudde kanskej jeg hadde fått en type cyste inni der.. Hmmm.. Rare greier. hehe..

Ellers går jeg å venter på IKM.. Ikke så lenge te. Håper egentlig å unngå TR sånn at jeg slipper PERGO. Men nå får vi nå se hva som skjer! Hehehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du har litt som opptar tankene dine ja. Var ikke alt som hørtes like greit ut :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du har litt som opptar tankene dine ja. Var ikke alt som hørtes like greit ut :klem:

Jah, det er nok det.. Men i dag har jeg fri!!! :nigo: Hakke hatt det på lenge! Hadde fri i går oxo ! Det er bare SÅ digg å kunne ta vare på meg selv litt... Hehe.. Men må gjøre litt :husarbeid:

Sola skinner jo.. Så jeg må få ut mest mulig klesvask i dag.. Hehe.. Reiser jo i påska.. Og da er det greit å få unnagjort en hel del nå.. Reiser te tirsdag og vil ha unna endel jah!

Gleder meg masse til å komme meg opp på vakthytta i Sirdal.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeerlig med fridager ja :Nikke: Kanskje jeg skal sette på en maskin m ed ullklær? Var kaldt å kome hjem fra ferie..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heeeeerlig med fridager ja :Nikke: Kanskje jeg skal sette på en maskin m ed ullklær? Var kaldt å kome hjem fra ferie..

Hihi, tviler ikke på at det var det nej :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FREDAG!!! Hmmm... Hakke fri i helga.. Praksis for meg.. Hehe. Men fra mandag av er det FERIE!!!! :strix:

I dag har jeg vært å henta PERGOTIME.... Så nå er det i hus. Nå er det bare å vente på IKM... Satser på at jeg ikke får bruk for de jeg :jepp: Men.... Vi får nå se hva som skjer..

Hu venninna mi jeg snakka om som ble gravid mistet her om dagen :tristbla: Utrolig kjedelig for hennes del..

Ellers traff jeg ei venninne i byen i ste som fikk ei jente på tirsdag, fantastisk søt jente!! Vil oxo ha!!!! Traff oxo ei jeg har jobbet med før, hu venter tvillinger!! Helt sykt å folk er smelt på tjukka i det siste...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det vanvittig lenge siden jeg har vært....!!! :sjenert:

Godt å høre at dere nå har fått hjelp på veien til den sterkt ønskede spiren. Håper virkelig pergo er greia for dere!!! :tommelopp: Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Her var det vanvittig lenge siden jeg har vært....!!! :sjenert:

Godt å høre at dere nå har fått hjelp på veien til den sterkt ønskede spiren. Håper virkelig pergo er greia for dere!!! :tommelopp: Lykke til!

Jah, satser på at det er det som ska te :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, her skjer det jo saker !!!

:hoppe: litt for pergotime :hoppe: Nå skal det bli Bebiss her :strix:

Hehehehe... Jah, bebis det ska bli!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR??? Hmmm.. Det har vi ikke sett..

Symptomer?? Neh, det har vi heller ikke sett.. :fnise:

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...