pleiepike Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #841 Del Skrevet 16. mars 2009 Ambulansekurs, det høres spennende ut! Den vgs jeg gikk på hadde også ambulansefag. Var kjempespennende å høre om alle øvelsene de hadde på den linja. Hehe.. Ambulanse er spennende!! :-D For en flott blogg du har pleiepike :jepp: Og så gøy med ambulansekurs da Hehe.. Mange takk for at du synes bloggen er spennende :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #842 Del Skrevet 19. mars 2009 EL og hotellbesøk??? Eller, EL er te tirsdag, men det duger jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 20. mars 2009 #843 Del Skrevet 20. mars 2009 Er det nå det er hotellbesøk? Da er det bare å på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #844 Del Skrevet 21. mars 2009 te blods blods jo???!!!! Haha.. Huff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 22. mars 2009 #845 Del Skrevet 22. mars 2009 Hehe Får satse på at det er det som skal til :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 22. mars 2009 #846 Del Skrevet 22. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #847 Del Skrevet 22. mars 2009 Hehe Får satse på at det er det som skal til :gjeiper: Kanskje??? tebage!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #848 Del Skrevet 22. mars 2009 :bolledeig: Nå er jeg ferdig "utdannet" instruktør i førstehjelp. DVS jeg kan holde Grunnkurs Førstehjelp som varer i 6 timer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 23. mars 2009 #849 Del Skrevet 23. mars 2009 Hei,hei! På tide å legge igjen et spor i dagboka di! Jeg har vært innom å lest nå og da, men mest før jeg registrerte meg! Håper det virkelig klaffer for dere snart! Synes det er synd dere må vente så lenge på hjelp, men timen på den den private klinkken nærmer seg med stormskritt! Får virkelig håpe at de kan hjelpe dere på rett vei! Men hvem vet, kanskje hotellhelgen gjør susen Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 23. mars 2009 #850 Del Skrevet 23. mars 2009 :bolledeig: Nå er jeg ferdig "utdannet" instruktør i førstehjelp. DVS jeg kan holde Grunnkurs Førstehjelp som varer i 6 timer... Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 23. mars 2009 #851 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Ja gratulerer med instruktør-i-førstehjelp-utdannelsen! EL i dag leser jeg ... Lykke til med ! Endret 23. mars 2009 av Viktoria85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #852 Del Skrevet 25. mars 2009 Da har jeg fått begynt utredninga Var hos gyn i dag og fikk masse info om hva som ska skje fremover osv. Nå venter jeg på å få mens igjen sånn at jeg kan begynne på PERGOTIME. Så dette blir spennende. 12 dager etter at jeg har fått mens ska jeg på UL for å se hvordan mine egg har det og evt hvor mange jeg har osv. Og etterhvert da blodprøver... Fikk også med et glass hvor han ska levere sædprøve i. Så det leverer vi den dagen jeg ska på UL... Det er så fantastisk å begynne :nigo: Endelig igang.. Dere som begynte me utredning, hoppa dere rett på pergo?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 25. mars 2009 #853 Del Skrevet 25. mars 2009 Da har jeg fått begynt utredninga Var hos gyn i dag og fikk masse info om hva som ska skje fremover osv. Nå venter jeg på å få mens igjen sånn at jeg kan begynne på PERGOTIME. Så dette blir spennende. 12 dager etter at jeg har fått mens ska jeg på UL for å se hvordan mine egg har det og evt hvor mange jeg har osv. Og etterhvert da blodprøver... Fikk også med et glass hvor han ska levere sædprøve i. Så det leverer vi den dagen jeg ska på UL... Det er så fantastisk å begynne :nigo: Endelig igang.. Dere som begynte me utredning, hoppa dere rett på pergo?? Jeg tok blodprøver i 3 sykluser før jeg begynte, så var nesten litt rart du begynte på det med ei gang :klø: Mennen måtte også levere en prøve først. Legen vår sa det var ikke vits å begyne på pergo for meg vist det kun mannen som hadde problemmer. Men du er heldig å fer ul etter pergo, jeg skal ikke ha ul før i 2 eller 3 syklus etter pergo. Får kunn blodprøver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #854 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg tok blodprøver i 3 sykluser før jeg begynte, så var nesten litt rart du begynte på det med ei gang :klø: Mennen måtte også levere en prøve først. Legen vår sa det var ikke vits å begyne på pergo for meg vist det kun mannen som hadde problemmer. Men du er heldig å fer ul etter pergo, jeg skal ikke ha ul før i 2 eller 3 syklus etter pergo. Får kunn blodprøver Åååå.. Så lenge te? Han mente på at det var like greit å bare "hoppe" i det og starte me pergo. Også ville han ta UL i 1. syklus etter pergo for å se om jeg fikk flere folikler(sånne sekker egget ligger i). Sånn for å se hvordan jeg måtte medisineres liksom. Så får vi nå se.. Hehe. Han er kjempekoselig han herre legen. Glad for at jeg har han.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 25. mars 2009 #855 Del Skrevet 25. mars 2009 Så bra! Hurra for gyn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #856 Del Skrevet 25. mars 2009 Så bra! Hurra for gyn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 25. mars 2009 #857 Del Skrevet 25. mars 2009 Så flott da! Han virket som en veldig hyggelig lege! Da er jeg blitt inspirert til å ringe gyn. i morgen! Får håpe at hun er like hyggelig, og at hun er villig til å gjøre noe med problemet vårt, selv om vi ikke har prøvd mer enn et halvt år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #858 Del Skrevet 26. mars 2009 Så flott da! Han virket som en veldig hyggelig lege! Da er jeg blitt inspirert til å ringe gyn. i morgen! Får håpe at hun er like hyggelig, og at hun er villig til å gjøre noe med problemet vårt, selv om vi ikke har prøvd mer enn et halvt år. Ja, han er kjempekoselig Hehe, du er det jah Håper de kan hjelpe deg da.. Men siden du ikke har prøvd lenger kan det hende du må må vente litt før de hjelper kanskje?? Ikke aner Jeg. hehe.. Håper de oxo kan hjelpe deg fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 26. mars 2009 #859 Del Skrevet 26. mars 2009 Så bra at det gikk så fint, og at du begynner med behandling med en gang! Dere må være så letta nå! Lykke til med Pergoen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #860 Del Skrevet 26. mars 2009 Så bra at det gikk så fint, og at du begynner med behandling med en gang! Dere må være så letta nå! Lykke til med Pergoen!! Ja, er det.. Var liksom godt å komme igang.. Har jo ikke hørt en dritt fra sykehuset ennå og jeg tror det at vi ikke hadde komme så fort i gang på sykehuset som vi gjorde her. Og jeg er bare SÅ glad for at vi gikk privat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå