Gossip girl Skrevet 9. februar 2009 #721 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvor mye er mye? Og pleier du ha det hver gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 9. februar 2009 #722 Del Skrevet 9. februar 2009 Hjelp! Jeg mister SÅ møe blod.. Andre som blør no sykt når de har mens? Jeg blør og blør.. Eter jernpiller... Men.. Sitter nesten bare å sjelver av blodmangel....... Huff.. Jeg gjør også det. Føler at jeg bader i blod her. Jern er fint ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #723 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvor mye er mye? Og pleier du ha det hver gang? Hvordan ska jeg forklare det... Hehehe.. Når jeg dusjer er dusjgulvet rødt, jeg må ha de tykkeste nattbindene hele dagen osv... Må skifte opptil gaaaanske mange ganger på det værste... jah, det renner hele tiden.. hehe Jeg gjør også det. Føler at jeg bader i blod her. Jern er fint ja... Ikke sant, det er SÅ ubehagelig.. Jern jah... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #724 Del Skrevet 9. februar 2009 Hva skjer?? Nå er min beste venninne gravid... Hu hadde jo sånn p-stav, men tok den ut og vips så var hu gravid..... Da hu ringte klarte jeg ikke helt være glad... Seff, jeg er jo glad på hennes vegne, men ikke for min egen del... Jaja, får prøve å gjøre det beste ut av d! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 9. februar 2009 #725 Del Skrevet 9. februar 2009 Hva skjer?? Nå er min beste venninne gravid... Hu hadde jo sånn p-stav, men tok den ut og vips så var hu gravid..... Da hu ringte klarte jeg ikke helt være glad... Seff, jeg er jo glad på hennes vegne, men ikke for min egen del... Jaja, får prøve å gjøre det beste ut av d! Skjønner at den er kjip. Man gleder seg jo på andres vegne, men føles nok urettferdig (veldig!) når du har prøvd så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #726 Del Skrevet 9. februar 2009 Jaaa.. Det er egentlig utrolig tungt.. Men en må bare bite tenna sammen og samle seg og innse at det tar tid for oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 9. februar 2009 #727 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvordan ska jeg forklare det... Hehehe.. Når jeg dusjer er dusjgulvet rødt, jeg må ha de tykkeste nattbindene hele dagen osv... Må skifte opptil gaaaanske mange ganger på det værste... jah, det renner hele tiden.. hehe Ikke sant, det er SÅ ubehagelig.. Jern jah... :D :klø: Hørtes ut som noe mamma hadde en periode, der var det så kraftig at hun noen dager måtte bruke disse bleiene/bindene som de på gamleheimen bruker. Tror hun sa det var noen muskelknuter Men det er viktig å nevne hos legen når dere skal ha utredning. Hva skjer?? Nå er min beste venninne gravid... Hu hadde jo sånn p-stav, men tok den ut og vips så var hu gravid..... Da hu ringte klarte jeg ikke helt være glad... Seff, jeg er jo glad på hennes vegne, men ikke for min egen del... Jaja, får prøve å gjøre det beste ut av d! Ååå det er litt surt med slik Ville de bli gravide, eller var det en feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 9. februar 2009 #728 Del Skrevet 9. februar 2009 :klø: Hørtes ut som noe mamma hadde en periode, der var det så kraftig at hun noen dager måtte bruke disse bleiene/bindene som de på gamleheimen bruker. Tror hun sa det var noen muskelknuter Men det er viktig å nevne hos legen når dere skal ha utredning. Det kan du ha helt rett i. Moren min er akkurat som meg, og hun har hatt disse knutene. Nå har jo hun vært ganske fertil da (ble gravid med lillesøster mens hun hadde kobberspiral), men tror hun fikk et inngrep utført på grunn av det på et tidspunkt. Kanskje jeg også har det da? :klø: Tror også at du bør nevne det, Pleiepike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 9. februar 2009 #729 Del Skrevet 9. februar 2009 Muskelknuter og en til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 9. februar 2009 #730 Del Skrevet 9. februar 2009 Muskelknuter og en til Jeg må si det ikke var så veldig oppmuntrende lesning. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #731 Del Skrevet 9. februar 2009 :klø: Hørtes ut som noe mamma hadde en periode, der var det så kraftig at hun noen dager måtte bruke disse bleiene/bindene som de på gamleheimen bruker. Tror hun sa det var noen muskelknuter Men det er viktig å nevne hos legen når dere skal ha utredning. Ååå det er litt surt med slik Ville de bli gravide, eller var det en feil? Før mamma fjernet livmoren blødde hu oxo møe.. Slet veldig med det.. Måtte oxo bruke bleier fra sykehjem for å ikke blø ut alt.. Jepp, det ska nevnes når jeg er hos legen jah --- Vel, jeg vet ikke 100% om de ville.. Det er veldig mye frem og tilbake i det forholdet(desverre). Men jah, de ville jo.. Men vet ikke om de er forberedt på at det kom så fort.. (tok nesten ikke en PP en gang)!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #732 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg må si det ikke var så veldig oppmuntrende lesning. :dåne: Enig i den jah!!! Men mamma hadde cyster.. Er det det samme?? Jeg har hatt noen vanncyster oppgjennom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 9. februar 2009 #733 Del Skrevet 9. februar 2009 Enig i den jah!!! Men mamma hadde cyster.. Er det det samme?? Jeg har hatt noen vanncyster oppgjennom.. Er litt usikker jeg,heter nok cyster, men som oftest når man har det er det lite sansynlig at det soiller inn på det å få barn, så det er jo positivt Mamma sitt gikk over etter 0,5-1 år tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #734 Del Skrevet 9. februar 2009 Er litt usikker jeg,heter nok cyster, men som oftest når man har det er det lite sansynlig at det soiller inn på det å få barn, så det er jo positivt Mamma sitt gikk over etter 0,5-1 år tror jeg. Mmm.. Jeg har hatt noen som har sotte på egglederene, men nå i det siste har jeg ikke kjent noe te det... Jah, det er jo ikke skadelig, bare litt ubehagelig.... Mamma måtte fjerne alt, og da ble det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. februar 2009 #735 Del Skrevet 10. februar 2009 Så kjipt med så mye blødninger, og ikke minst gravid venninne... Har også hørt at muskelknuter kan forårsake kraftige blødninger ja. Bør nok sjekkes ut, for jeg tror ikke det er normalt å blø så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #736 Del Skrevet 10. februar 2009 Så kjipt med så mye blødninger, og ikke minst gravid venninne... Har også hørt at muskelknuter kan forårsake kraftige blødninger ja. Bør nok sjekkes ut, for jeg tror ikke det er normalt å blø så mye. Ikke sant.. Men nå ska vi jo te gyn i slutten av mars.. Så håper kanskje han har noen svar te meg etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. februar 2009 #737 Del Skrevet 10. februar 2009 Synes du er flink som er såpass positiv altså. Det skal du ha Skal se det blir bebis på dere til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #738 Del Skrevet 10. februar 2009 Synes du er flink som er såpass positiv altså. Det skal du ha Skal se det blir bebis på dere til slutt Hehe, ikke sant.. Jeg kan nok ikke sette meg ned og sippe heller liksom... En må la dagene gå videre og heller se lyst på det Sippe et par dager og så går det over på en måte... (når TR kommer) Baby blir det uansett en gang i tiden! Men om den er vår eller om det blir en annens(hvis vi ikke kan få egne) vil tiden vise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 10. februar 2009 #739 Del Skrevet 10. februar 2009 Kjedelig at mensen dukket opp denne gangen også! Hadde håpet litt ekstra for deg i pp15 siden det var den prøveperioden det endelig klaffet for meg (med litt hjelp). Godt dere har fått legetime! Jeg følte i allefall en veldig lettelse etter å ha startet utredning, for da følte jeg at vi ikke var "alene" lenger om å få til dette, at det var noen andre som jobbet for å hjelpe oss på veien mot baby! Håper det ordner seg snart for dere!!! Skjønner veldig godt følelsene dine rundt graviditeten til venninnen din. To av mine venninner ble gravide mens jeg prøvde, men de hadde prøvd en stund de også, så det var ikke så ille. Men en annen venninne ble gravid uten å ha prøvd bare et par uker etter at jeg testet positivt, og jeg husker jeg tenkte at jeg var sjeleglad for at jeg rakk å bli gravid først. Vet at jeg ville synes det var sårt om hun skulle bli gravid uten engang å prøve når jeg hadde prøvd så lenge... Mange til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #740 Del Skrevet 10. februar 2009 Kjedelig at mensen dukket opp denne gangen også! Hadde håpet litt ekstra for deg i pp15 siden det var den prøveperioden det endelig klaffet for meg (med litt hjelp). Godt dere har fått legetime! Jeg følte i allefall en veldig lettelse etter å ha startet utredning, for da følte jeg at vi ikke var "alene" lenger om å få til dette, at det var noen andre som jobbet for å hjelpe oss på veien mot baby! Håper det ordner seg snart for dere!!! Skjønner veldig godt følelsene dine rundt graviditeten til venninnen din. To av mine venninner ble gravide mens jeg prøvde, men de hadde prøvd en stund de også, så det var ikke så ille. Men en annen venninne ble gravid uten å ha prøvd bare et par uker etter at jeg testet positivt, og jeg husker jeg tenkte at jeg var sjeleglad for at jeg rakk å bli gravid først. Vet at jeg ville synes det var sårt om hun skulle bli gravid uten engang å prøve når jeg hadde prøvd så lenge... Mange til deg! Hehe, ja, 15PP er utrolig lenge.. Jeg hadde aldri trudd at det ville ta SÅ lang tid da vi startet "prosjokt baby". Men så feil kan man absolutt ta. Håper vi kan få det til uten å måtte få hjelp, men jeg tar imot all hjelp jeg kan få. Jeg håper vi slipper å lage baby på utsiden av meg og sette det inn igjen liksom.... Men.... Mmm.. Gravide venner ekke så veldig enkelt å takle.. Synes jeg. Det å se venner bli smelt på tjukka uten å liksom egentlig på en måte ville det er hardt.. Men jeg støtter de så godt jeg kan! :nigo: til deg oxo!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå