dreia Skrevet 26. januar 2009 #681 Del Skrevet 26. januar 2009 Så flink du er til å lesa, då! Må litt nå i kjølvatnet av EL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 27. januar 2009 #682 Del Skrevet 27. januar 2009 Så flink du er til å lesa, då! Må litt nå i kjølvatnet av EL. Slenger meg på denne jeg! 15 pp er nok, nå skal det skje ting! jeg bestemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #683 Del Skrevet 27. januar 2009 Så flink du er til å lesa, då! Må litt nå i kjølvatnet av EL. Hehe, ja, det var nå det.. Jeg vet bare det at jeg MÅ lese.... Hehe.. Er ALT for møe jeg ska gjennom.. Hihi.. Men det er jo spennende da! Slenger meg på denne jeg! 15 pp er nok, nå skal det skje ting! jeg bestemmer Enig me deg, nå ska det skje noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #684 Del Skrevet 28. januar 2009 Jaja, da var EL over for denne gang kan jeg tru. Nå kan jeg ikke gjøre så møe annet enn å vente.. Den evige lange ventetiden........ I mellomtiden får jeg smøre meg me tålmodighet og lese.. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowergirl777 Skrevet 30. januar 2009 #685 Del Skrevet 30. januar 2009 Heisann Ser dere har prøvd ei god stund.. har dere vært til noe utredning eller? Snakka med fastlegen om det? Har jo rett til hjelp etter ett år så.. Lykke til videre med prøvinga! Håper det lykkes for dere snart, vet hvor kjedelig det er å gå å vente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #686 Del Skrevet 31. januar 2009 Heisann Ser dere har prøvd ei god stund.. har dere vært til noe utredning eller? Snakka med fastlegen om det? Har jo rett til hjelp etter ett år så.. Lykke til videre med prøvinga! Håper det lykkes for dere snart, vet hvor kjedelig det er å gå å vente... Hei hei! Joda, vært hos legen vi.. Men da han sendte videre henvisningen til sykehuset fikk vi besjed fra sykehuset det at siden vi var unge ble vi satt i 2. rekke. Asså ikke hast.... Så dvs vi må vente opptil 1 år.... Var hos legen min her i uka som var, og da sendte vi en henvisning til privat gyn. Kanskje det vil øke tiden....? Hvem vet.. Får bare smøre meg me tålnodighet enn så lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowergirl777 Skrevet 2. februar 2009 #687 Del Skrevet 2. februar 2009 Høh.. det var da dårlig gjort, bare fordi dere er unge, liksom. Tror ting går fortere hos privat klinikker. Dyrere sikkert, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #688 Del Skrevet 2. februar 2009 Høh.. det var da dårlig gjort, bare fordi dere er unge, liksom. Tror ting går fortere hos privat klinikker. Dyrere sikkert, men.. Ja, helt idiotisk men.. Jah, håper det vil gå MØE fortere privat.. Vi får nå se hva som skjer.. Kanke gjøre annet enn å vente.. Og i mellomtiden prøve... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #689 Del Skrevet 3. februar 2009 Oh.. Under 1 uke te IKM.... Spennende... Hihi.. Kjenner ikke noe te TR heller faktisk.. Men det har jeg vel ikke gjort de siste gangene heller da.. Så tar ingenting på forskudd.. Har vel ingen forventinger eller noe heller.. Er vel sånn typisk at TR kommer sånn ca rundt når det ska og jeg er like skuffet da som jeg ellers har vært når det har komme.. Men får nå se.. Var jo hos legen her i uka som var og klagde over at jeg ikke har hørt noe mer fra sykehuset. Så han sendte en søknad til en privat gyn her i Kr.Sand.. Håper virkelig han har tid til oss..... Vært hos han før for å se etter cyster( noe jeg ikke da hadde) og vet han er veldig dyktig.. Hørt av andre oxo at han er det.. Neh, i dag ska jeg ut i skauen!! Hihi.. tenne bål og grille pølser på pinne.. Mmmm.. Det er bare så fantastisk! Oxo er det godt og kaldt her i dag. hehe... Digg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. februar 2009 #690 Del Skrevet 3. februar 2009 Kos deg i skogen høres digg ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowergirl777 Skrevet 3. februar 2009 #691 Del Skrevet 3. februar 2009 Ja, bare fortsett å mas! Det hjelper! :D Tur i skogen hørtes os ut! Her er det -21 grader, så det blir neppe noe tur her.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #692 Del Skrevet 3. februar 2009 Kos deg i skogen høres digg ut ja Var knall.. Pølser stekt på bål er KÅNGE!!! Ja, bare fortsett å mas! Det hjelper! :D Tur i skogen hørtes os ut! Her er det -21 grader, så det blir neppe noe tur her.. hehe Hehehe.. Jah, mas hjelper som oftest det.... -21 jah.... Huff... her er det -3... men det er faktisk ISKALDT her på kysten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. februar 2009 #693 Del Skrevet 3. februar 2009 Var knall.. Pølser stekt på bål er KÅNGE!!! Hehehe.. Jah, mas hjelper som oftest det.... -21 jah.... Huff... her er det -3... men det er faktisk ISKALDT her på kysten.... - 12 her *brrreh* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #694 Del Skrevet 3. februar 2009 - 12 her *brrreh* Huff... Alt for kaldt!!! Jeg vil ha sol og sommer!!!! Nå er det på tide jah! Hehehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #695 Del Skrevet 4. februar 2009 Weeee! Jeg har fått brev fra gyn. spesialist.. Privat da, men .... Fått time 25 mars.. Lenge te, men bedre enn hva sykehuset klarer å diske opp! Så dette blir bra.. Men det stod ingenting i brevet om han sku være med eller hva som sku skjer.. Stod bare med 2 linjer at jeg sku møte opp den dagen.... Ska han oxo være med da el? Hmmm.. Kanskje ringe ned og høre?? :klø: Jaja, glad jeg har fått time jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 4. februar 2009 #696 Del Skrevet 4. februar 2009 Weeee! Jeg har fått brev fra gyn. spesialist.. Privat da, men .... Fått time 25 mars.. Lenge te, men bedre enn hva sykehuset klarer å diske opp! Så dette blir bra.. Men det stod ingenting i brevet om han sku være med eller hva som sku skjer.. Stod bare med 2 linjer at jeg sku møte opp den dagen.... Ska han oxo være med da el? Hmmm.. Kanskje ringe ned og høre?? :klø: Jaja, glad jeg har fått time jeg!!! Utredning! Satse på at du kanskje ikke trenger timen allikevel da. Selv om jeg kanskje ville tatt en tur uansett om du får positiv test innen den tid! Gleder meg til oppdatering på den fronten! Det går fort fram til 25 mars. Du har jo to evt testedager innen den tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. februar 2009 #697 Del Skrevet 4. februar 2009 Yezzzzz Da blir det ordnings vennen Så glad jeg ble nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #698 Del Skrevet 4. februar 2009 Yezzzzz Da blir det ordnings vennen Så glad jeg ble nå hehehe.. Jaaa.. Det er så deilig å vite at jeg har fått time! Nå kan jeg endelig se fremover.. Jeg har et lite håp om at jeg slipper å bruke den timen da.. Men vi får nå se... Er egentlig veldig spent på å se om tanta kommer.. Hvis hu kommer ska jeg nyte Men det er KUN hvis jeg har fått TR på besøk eller kjenner de vonde smertene! Huff.. Jaja, håper jeg egentlig kan ta brus i stedet jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 4. februar 2009 #699 Del Skrevet 4. februar 2009 Så bra du har fått time Ta med mannen ja, har får nok en enkel undersøkelse bare, men greit at han er med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowergirl777 Skrevet 4. februar 2009 #700 Del Skrevet 4. februar 2009 første gangen vi var inne hos noen andre enn fastlege prata vi om div. muligheter vi hadde osv. + gyn. undersøkelse og ultralyd. mannen bare "var med" han hehe. (han hadde jo forsåvidt levert sædprøve, men det hadde han gjort på forhånd) godt å komme seg litt "videre" ja! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå