Gå til innhold

Venter på at gullungen skal komme...

pleiepike

Anbefalte innlegg

Innom for å hilse på :vinke:

Du er vel snart ferdig på jobb for i dag? Kos deg på familie fest :hoppe: Høres artig ut :)

Var ferdig på jobb halv tre i går jeg :) God tid det :)FEsten gikk som smurt den! :fnise:

---------------------------------------------------------------------------------------------------

I dag har vi kjøpt oss et nytt akvarium. Uten fisker ennå da, men ska kjøpe det om noen dager.. et veldig fint lite et, 26 liters.. Trenger ikke mer enn det. Vi har jo to små "boller" me kampfisk i hver. Så nå ville vi ha litt andre fisker au!

Vi har også kjøpt endel julegaver nå! Så nå nærmer vi oss slutten på det FAKTISK! :fnise:

Nej, nå er det jobb!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei jenter!!

I dag fikk jeg Donna Saliva Fertilitetsmonitor i posten... Tenkte jeg måtte prøve denne siden den kosta så lite. 200 kr på billig-tester.no

Er det noen her som har vært borti den? Og vet hvordan den funker? Jeg prøvde den nå, og den viser at det er sån par tre dager el noe til EL ca, eller til min fruktbare periode.... Så da er det vel snart bare å stå på? :fnise::sengekos::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter!!

I dag fikk jeg Donna Saliva Fertilitetsmonitor i posten... Tenkte jeg måtte prøve denne siden den kosta så lite. 200 kr på billig-tester.no

Er det noen her som har vært borti den? Og vet hvordan den funker? Jeg prøvde den nå, og den viser at det er sån par tre dager el noe til EL ca, eller til min fruktbare periode.... Så da er det vel snart bare å stå på? :fnise::sengekos::lur:

Kan den finne ut av det bare ved å bruke den EN gang ? :hakeslepp:

Jeg har aldri vært borti noe slikt :klø: men det høres spennende ut :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan den finne ut av det bare ved å bruke den EN gang ? :hakeslepp:

Jeg har aldri vært borti noe slikt :klø: men det høres spennende ut :jepp:

Nej, må vel brukes hver dag??? Hehehe.. Jeg ekke helt sikker jeg, men du må jo testes hver dag rundt de fruktbare dagene vil jeg da tru....(!!!??)

Den har jeg lyst til å kjøpe og! Men som prevensjon da :ler:

Hei forresten :vinke:

Hehehe, ikke sant... Jeg tenkte at jeg måtte prøve, den var jo ikke dyr så da tenkte jeg det at jeg slår ann mens jeg ennå har peng t d :fnise:

Hei hei te deg au!!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fatter ikke en dritt jeg.. Ingen EL??? Har jo denne Donna testegreiene, og den dagen jeg fikk den viste det at EL enten har nettopp vært eller ska være. Når jeg nå tester meg er den negativ.. EL tidlig me andre ord? :klø:

Trur faktisk ikke mine sykluser har stabilisert seg siden jeg slutta på p-pilla sommer 2007......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen positiv test i dag heller.. Så da er vel EL over for denne gang og ventetiden har startet......

I dag har jeg vært på julemøte me Norsk Folkehjelp.. Kos d.. Spiste god mat og hadde koselige samtaler....

Har ellers i dag vært på skolen og lest litt.. 2 uker igjen til eksamen!! Kjenner presset kommer sigende over meg nå... Håper bare å nestå dette faget nå jeg. :fnise:

Fra nyttår blir jeg faktisk heltidstudent igjen.. Jippi :) Blir godt trur jeg. Og da kan jeg trekke meg litt til bare fra alt annet og konsentrere meg om å lese og lese.. Har jo praksis au te våren.. Kan bli kos det.. Håper bare jeg kommer en plass hvor det er litt krevende oppgaver og ikke sånn dementavd... Det ønsker jeg ikke jobbe me og jeg har liksom jobba me det, er jo liksom hjelpepleier.. Så kommer jo ikke helt til å få så møe utbytte av å være på en dementavd.. Men kanskje en rehab hadde gjort seg? :)

Oh, har faktisk begynt å tenke på hva jeg ska skrive som hovedoppgave om halvanne år.. Noen sykepleierstudenter/sykepleiere her som har noen ideer om hva jeg kan skrive? Noe litt utenom det vanlige vil jeg liksom skrive om... Noe spennende og som krever litt forskning...

Huff, kjenner jeg har vært i nærheten av sånn julestjerneblomst..... Er allergisk mot sånne blomster og nå ser det ut som om jeg har grene i flere timer!!!! Mine øyne er hovne!!!!!!! Gah! Forbaska blomster... :fnise:

Neeee.. Får legge meg jeg.. Må lese mer i morra au! Haha! Jeg trenger MOTIVASJON til dette jeg!

Endret av pleiepike
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Hørtes merkelig ut.. :klø: Kan vel være at den ikke har stabilisetr seg skikkelig denne syklusen din ja, men om det er noen mager trøst så prøvde jeg ut CB fertilitetsmonitor i våres, fant ikke EL i April, (fikk en og to streker - men aldri de tre jeg ville ha) så jeg gadd ikke å prøve igjen neste mnd. Dyre testpinner. :ler:

Men det var jo i mai/juni jeg ble gravid.. :ler: Så enten kan monitoren bare ha gått glipp av selve EL, eller så vet jeg ikke helt - det kom jo tross alt to streker!! Og det tyder jo på økning i.. eh..EL-hormoner/verdier.. Så de KAN ta feil. Synes iallefall du skal prøve den i noen sykluser til jeg, om du ikke blir "forstyrret" av en liten spire da... :lur:

:tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Hørtes merkelig ut.. :klø: Kan vel være at den ikke har stabilisetr seg skikkelig denne syklusen din ja, men om det er noen mager trøst så prøvde jeg ut CB fertilitetsmonitor i våres, fant ikke EL i April, (fikk en og to streker - men aldri de tre jeg ville ha) så jeg gadd ikke å prøve igjen neste mnd. Dyre testpinner. :ler:

Men det var jo i mai/juni jeg ble gravid.. :ler: Så enten kan monitoren bare ha gått glipp av selve EL, eller så vet jeg ikke helt - det kom jo tross alt to streker!! Og det tyder jo på økning i.. eh..EL-hormoner/verdier.. Så de KAN ta feil. Synes iallefall du skal prøve den i noen sykluser til jeg, om du ikke blir "forstyrret" av en liten spire da... :lur:

:tommelopp:

Hihi.. Ja, ikke sant.. Ska prøve den ut nå i noen mnd og se hvordan den er.. Vet jo alltid når sånn ca EL er.. Men hadde da vært greit å finne ut NÅR :fnise: Men for all del, gjør meg ingenting å ikke helt vite heller, og heller ha masse :sengekos rundt den tiden :skratte::lur:

Men forhåpentligvis sitter det en spire der snart :jepp::tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mål og se hva som skjer, kjør på hver dag i en mnd, og se hva som skjer der også... :skratte:

Dét er en veldig god bake-bolle-oppskrift... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mål og se hva som skjer, kjør på hver dag i en mnd, og se hva som skjer der også... :skratte:

Dét er en veldig god bake-bolle-oppskrift... :fnise:

:skratte: En av de beste vel???? :gjeiper: :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

huff.. krise på jobb gitt... Må jobbe i natt.. Jaja, kan jeg utnytte tiden me å lese... Hihi... Lenge siden jeg har gjort dette.. Asså jobba natt, mn det går vel greit d :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Her foregår det som vanlig mye, ser jeg. Bra det! Så går i hvertfall den evinnelige ventetiden fort! Nå er jeg blant dem som synes du har prøvd lenge nok, håper den sitter denne gangen!!! :klemmer:

Ellers hørtes det UTROLIG slitsomt ut å være alergisk mot julestjerne nå i disse tider. De er jo OVERALT jo!!! :( Uffa... Godt de ikke er like utbredt hele året, da, men...

Håper du får en fin og effektiv jobb- og lese-natt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter!!

Hei! Jeg så at du hadde skrevet et innlegg i dagboken min, så jeg måtte jo inn å kikke her også :)

Jeg har faktisk brukt Donna Saliva Fertilitetsmonitor siden september. Har du funnet ut av hvordan den funker? Hvis ikke er det bare å gi beskjed så skal jeg forklare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hei

Her foregår det som vanlig mye, ser jeg. Bra det! Så går i hvertfall den evinnelige ventetiden fort! Nå er jeg blant dem som synes du har prøvd lenge nok, håper den sitter denne gangen!!! :klemmer:

Ellers hørtes det UTROLIG slitsomt ut å være alergisk mot julestjerne nå i disse tider. De er jo OVERALT jo!!! :( Uffa... Godt de ikke er like utbredt hele året, da, men...

Håper du får en fin og effektiv jobb- og lese-natt! :)

Hehehe, ja, det har gått laaaang tid siden vi begynte, og jeg kjenner det at tålmodigheten ikke alltid er like enkel å ha me å gjøre...

Julestjerne-allergi er et mareritt uten lige! De er jo utrolig fine.. Synd det finnes SÅ mange av de... :snurt:

Hei! Jeg så at du hadde skrevet et innlegg i dagboken min, så jeg måtte jo inn å kikke her også :)

Jeg har faktisk brukt Donna Saliva Fertilitetsmonitor siden september. Har du funnet ut av hvordan den funker? Hvis ikke er det bare å gi beskjed så skal jeg forklare :)

Kos du tok deg inn i min dagbok!

Tja, ekke heeeelt inne i den ennå nej... Noen tips sier jeg ikke nejtakk te.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.... Kvelden begynte jo SÅ bra, men så klarer jeg jo det aller verste da..... Kræsje bilen!!! :grine::sjokkert:

Glatt ute også gle jeg ut av veien..... Ikke bra i det hele tatt.. Ikke min bil en gang! Kjenner at det var et utrolig støkk for meg! Gla det gikk bra! En vanvittig god bulk i bilen jah! Ødela bensinlokket oxo. Godt den ennå er kjørbar.

Og ikke minst at det gikk bra me meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJ!!! Det var jo noe skikkelig dritt!

Men dessverre er det høysesong for slikt. Det er jo livsfarlig ute nå. :sukk: Jeg tør knapt å gå jeg, og på føret som vi har her nå (fuktig på dagen/kaldt - fryser skikkelig på om natta) så tør jeg igrunn ikke å kjøre i det hele tatt... Det er altfor mange utsatte områder/kryss rundt her jeg bor.. (Jeg har kræsja en bil før jeg også, og det er IKKE noe jeg ønsker å gjenta.. Skummelt. :( )

Ikke alltid det hjelper å være forsiktig heller gitt, noen ganger er det nesten dømt til å gå galt. :vetikke:

Det var bra det gikk fint med deg iallefall! Og så håper jeg at du ikke ble FOR skremt, og klarer å slappe av idag!! Alt av materielle skader kan rettes opp igjen vet du.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...