Gå til innhold

Venter på at gullungen skal komme...

pleiepike

Anbefalte innlegg

Oi, hørtes ubehaglig ut :sjokkert: Men så lenge du ikke merket noe når du drakk den eller i går så har det forhåpentligvis gått bra! Skummelt ja! Jeg ville kanskje tatt vare på flasken ei lita stund til, for sikkerhetsskyld...

Snart testing på deg?

Skal

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

ekstra og krysser fingeren at det går denne gangen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, hørtes ubehaglig ut :sjokkert: Men så lenge du ikke merket noe når du drakk den eller i går så har det forhåpentligvis gått bra! Skummelt ja! Jeg ville kanskje tatt vare på flasken ei lita stund til, for sikkerhetsskyld...

Snart testing på deg?

Skal

ekstra og krysser fingeren at det går denne gangen! :klem:

Ja, det var ganske skummelt... Men det gikk tydeligvis bra :hoppe:

Jupp, det er vel egentig snart testing på gang... Ikke tenkt så møe på det faktisk.. Og jeg ser faktis at det er snart testing jah :tommelopp:

Lenge siden jeg har vært innom deg...

Håper snart spira sitter :jepp:

kos å se deg her igjen :duskedame:

Håper au den sitter snart!!! Det hadde vært verdens beste gave nå :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kjempesinna: :kjempesinna: :grine::sur: :sur:

Tante Rød kom på besøk i dag!!!!! Flere dager før tiden :( Vakke dette som var min plan!!!! MEN ikke noe jeg kan gjøre me det.. Jeg får bare lide meg gjennom disse ekstremt sterke mensen-smertene :murvegg:

Er på et seminar på et hotell på Jessheim, er vel et sånt airport hotel..... Så hakke min varmepose her.. Godt gubben er med, så kan han varme min mage/korsrygg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur: så kjedelig, hva er det med TR og å komme for tidlig?? :klø: Denne måneden troppet hun for tidlig opp hos meg også.

Vi går for :gravid: i desember :Nikke: Da er det bare å jage a laaangt bort

:kosteskaft::pisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh her er det lenge siden jeg har vært innom ser jeg. Gratulerer med lappen, selv om det er ei lita stund siden, er bare litt treig... Utrolig kjedelig at tanta kom, og så for tidlig da. Hva er det slags oppførsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur: så kjedelig, hva er det med TR og å komme for tidlig?? :klø: Denne måneden troppet hun for tidlig opp hos meg også.

Vi går for :gravid: i desember :Nikke: Da er det bare å jage a laaangt bort

:kosteskaft::pisk:

Jaaaaa.. Det var no dritt!!! Oxo for tidlig av alle ting!

Desember-spiren sitter ska du se!!!! ;)

Åh her er det lenge siden jeg har vært innom ser jeg. Gratulerer med lappen, selv om det er ei lita stund siden, er bare litt treig... Utrolig kjedelig at tanta kom, og så for tidlig da. Hva er det slags oppførsel?

Nej, du sier noe.. den burde ikke komme i det hele tatt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KatarinaD

Heihei! Har nettopp lest gjennom dagboka di, og sitter og blir mer og mer spent etterhvert som testing nærmer seg hver gang! Ville bare si lykke til! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur: Makan til tanteoppførsel! Du får setja henne på plass. ;)

Kos deg med varmeflaska når du kjem heim. Den høyrer med til dei fæle menssmertene. :klemmer:

:duskedame: litt på desemberspira.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Har nettopp lest gjennom dagboka di, og sitter og blir mer og mer spent etterhvert som testing nærmer seg hver gang! Ville bare si lykke til! :klemmer:

Hei hei!! Hyggelig å se nye "fjes" her inne :jepp: Jah, det er alltid spenning her i hus au når testing nærmer seg, men det har bare fært skuffelser te nå.. Men satser på det beste!! :D :klemmer:

:sur: Makan til tanteoppførsel! Du får setja henne på plass. ;)

Kos deg med varmeflaska når du kjem heim. Den høyrer med til dei fæle menssmertene. :klemmer:

:duskedame: litt på desemberspira.

Jah, den er bare huff"!!!! Prøver å sette a på plass hver gang, men jeg ser ikke ut te å lyktes ennå.....

Vet du hva, smertene forsvant da jeg var komme hjem, så den hadde jeg ikke behov for lenger selvom jeg hadde behov for den da jeg var på dette seminaret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig at det ikke klaffa denne gangen heller! *dumme tanta*

Har dere prøvd et år nå da? Vurdert å gå til legen, sånn i tilfelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at det ikke klaffa denne gangen heller! *dumme tanta*

Har dere prøvd et år nå da? Vurdert å gå til legen, sånn i tilfelle?

Vi går nå inn i 13 PP... Vi har vært hos legen og han har sendt en henvendelse til sykehuset.. Fikk brev tilbake derfra hvor jeg fikk beskjed om at jeg ikke var 1. prioritert og at vi måtte vente til de hadde kapasitet og tid til oss. :grine::sur: Så jeg vet ikke hva mer jeg kan gjøre....

Ska vi se på det på en ammen måte har vi faktisk "prøvd" i en tja.... over den tid for å si det sånn.. Hverken han eller jeg har brukt noen type prevensjon etter at vi hadde sex før første gang.... Men... vi får bare ta tiden til hjelp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så kjdelig å bli møtt på en sånn måte da. Man burde jo få hjelp når man har prøvd et år, er jo "regelen" at man skal oppsøke lege da. Dere har jo krav på hjelp selv om dere er unge og har tida foran dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Huff, så kjdelig å bli møtt på en sånn måte da. Man burde jo få hjelp når man har prøvd et år, er jo "regelen" at man skal oppsøke lege da. Dere har jo krav på hjelp selv om dere er unge og har tida foran dere.

Jaaa.. Vet... Trudde det faktisk var "viktig" å utrede unge mennesker au jeg.. Men der tok jeg visstnok feil. Men vi får bare smøre oss me tålmodighet og øve.. Øvelse gjør mester :lur::jepp:

Endret av pleiepike
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med ein helge :hug:

:duskedame:

Mmmm,... Stor helgeklem te deg au!!!! :klemmer:

Jobbehelg! Huff...... I kveld og i morra tidlig.. Oxo er det familiefest me speideren i morra... Hehee.. Kan bli spennende det.. Men alt i alt er det jo en rolig helg faktisk... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...