Gå til innhold

Venter på at gullungen skal komme...

pleiepike

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var iallefall NOE positivt her da.. Hadde klart sett for meg pleiepike med kul på magen nå altså, men; GRATULERER SÅ MASSE MED LAPPEN!!!

Når blir jeg plukket opp for en rånetur?? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skya: :skya: GRATULERER MED LAPPEN :skya: :skya:

regner med at turen gikk bra :fnise: Hvilke følelse satt du igjen med før du fikk vite at du hadde stått??? Jeg var bombesikker på at jeg strøk med glans, men der lurte sensoren meg godt ja :skratte:

Kjedelig at :kosteskaft: kom

Krysser fingrene for neste runde :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg hadde gratulert deg, men tydeligvis ikke.

Gratulere så mye med lappen, synd med TR da, men god med noe positivt i hverdagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd med tanta, men

GRATULERER MED LAPPEN!

:skya::bolledeig::skya:

Hehe.. Ja, det var ikke så bra det, men ikke noe å gjøre da.. Hehehe..

Mange takk for graulasjonen!!!

Det var iallefall NOE positivt her da.. Hadde klart sett for meg pleiepike med kul på magen nå altså, men; GRATULERER SÅ MASSE MED LAPPEN!!!

Når blir jeg plukket opp for en rånetur?? :fnise:

Ja, noe positivt kom det jo ut av dagen :) Kul på magen jah! Det er mitt aller største drømm nå...

Rånetur jah, det er bare å si ifra så kommer jeg og plukker deg opp oxo får vi råne litt :jepp::fnise: Rånebærtene :jepp:

:skya: :skya: GRATULERER MED LAPPEN :skya: :skya:

regner med at turen gikk bra :fnise: Hvilke følelse satt du igjen med før du fikk vite at du hadde stått??? Jeg var bombesikker på at jeg strøk med glans, men der lurte sensoren meg godt ja :skratte:

Kjedelig at :kosteskaft: kom

Krysser fingrene for neste runde :Nikke:

Hehehe... Hva jeg hadde i tankene??? Hmm.. Jeg husker ikke.. Husker lite av hva jeg tenkte da jeg kjørte.. Tenkte bare på at jeg ska på tur når jeg er ferdig her, på kjøretur uten noen som sitter ved min side og sier hva jeg ska gjøre.. Hehe... Men følte jeg fikk en vanvittig enkel tur og da jeg kom opp te biltilsynet igjen følte jeg at jeg ikke hadde gjort noe spes galt, og det jeg gjorde "galt" kunne jeg fortelle etterpå.. Han sa det var bare filleting jeg kunne bli bedre på, som feks å planlegge litt bedre inn i en rundkjøring, ikke låse blikket på et punkt, og sånne bitte små ting.. Ellers mente han jeg hadde veldig fin flyt og sånt.....

Trodde jeg hadde gratulert deg, men tydeligvis ikke.

Gratulere så mye med lappen, synd med TR da, men god med noe positivt i hverdagen ;)

Hehe, kan hende det var for prøveoppkjøringa :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, noe positivt kom det jo ut av dagen :) Kul på magen jah! Det er mitt aller største drømm nå...

Rånetur jah, det er bare å si ifra så kommer jeg og plukker deg opp oxo får vi råne litt :jepp::fnise: Rånebærtene :jepp:

:strix:

:digge::skya::reise::skya::digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse med lappen pleiepike !!!! :hoppe: :hoppe:

: jeg har sett filmen som dem pratet om på Oprah, "You can heal your body" . den bør du se :jepp: :jepp:

Nå er jeg klar for en forandring .. med andre ord som dem sier i filmen ; "I am willing to change" ;)

Ha en kjempefin torsdagskveld :) :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med lappen :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Det er en deilig følelse å kunne dra ut med bilen på egenhånd, husker det fra jeg fikk den!

Synd :heksa: kom på besøk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med lappen pleiepike !!!! :hoppe: :hoppe:

: jeg har sett filmen som dem pratet om på Oprah, "You can heal your body" . den bør du se :jepp: :jepp:

Nå er jeg klar for en forandring .. med andre ord som dem sier i filmen ; "I am willing to change" ;)

Ha en kjempefin torsdagskveld :) :)

:klem:

Takk takk!!

Mmmm... Ha en toppers helg! :)

Gratulere med lappen :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Det er en deilig følelse å kunne dra ut med bilen på egenhånd, husker det fra jeg fikk den!

Synd :heksa: kom på besøk :klemmer:

Jah, det var SÅ digg!!!!! :) KJører masse! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter!!! :vinke:

Nejda, jeg har ikke lagt KG på hylla! Jeg har bare ikke hatt tid i det siste.. :fnise

:jepp: KJørt litt vet du! Men det har ikke vært så møe faktisk.

I helga har jeg vært på Klepp der jeg har vært på pokalkonkuranse me Norsk Folkehjelp Sanitet. Det går ut på at vi lagan imellom i regionen konkurerer inne div ferdigheter som samband, 1.hjelp, kart/kompass, bårelag/bæreing osv... Veldig morro.

Vi, laget fra Kr.Sand, stilte ganske færske og hadde jo ikke målet om å ta pokalen, men å vise at vi faktisk kan noe(vi er et "lite" lag her i sør). Ikke så gale så havnet vi på 3. plass..... Av 4 lag :sjenert: Men synes d var godt jobbet av oss jeg!!!! :danser:

Klarte jo seff å ødelegge meg selv der oppe, klarte å få et kraftig slag i armen, så det å bruke h. arm nå er j*****!!!!!!!!!!!

Neh, nå ska æ dusje!!! :enig: og sove :sleeping:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IIIIIIIIkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er snø ute!!!!! :snø: :snø: :snø: :haar::klaske:

HUff.. det kom forst.. Hehehehe.. men det var sånn ca ventet da! HIhi

Må nesten ut å lage vinterens første snøball!!! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gah! jeg må få ut litt frustrasjon kjenner jeg!!!!! Vet ikke hva som er galt i dag jeg, men kjenner jeg ikke er helt i humør te noe...

Snakka me mamma i ste ang min søster som tydeligvis er på kjøret igjen... HUff.... Det ekke lett kjenner jeg.. Vet liksom ikke hvordan jeg ska reagere heller. Føler meg så lei meg samtidig så sinna. Men vet ikke helt hva og hvem jeg er sinna på siden jeg vet ikke om det er søs som er en komplett idiot eller om det er de hu vanker sammen med... Gah!! Vel, jeg holder faktisk ikke så mye kontakt med hu for tiden sia hu holde rpå med det hu gjør. Jeg har sagt te hu at jeg ikke ønsker å ha noe me hu å gjøre så lenge hu holder på på den måten. Ska jeg være me hu, må hu være edru, rusfri og ikke ha noe på seg.

Nej, huff.. dette er et sårt tema!!! :grine:

-----------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:troest: Så trist når man ser folk man bryr seg om ødelegge seg selv.

Men syns det er veldig riktig av deg og si at du kun vil se henne nykter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Så trist når man ser folk man bryr seg om ødelegge seg selv.

Men syns det er veldig riktig av deg og si at du kun vil se henne nykter.

Mmmm.. Det er det. Men, jeg føler jeg ikke kan gjøre mer. Nå har jeg gjort mitt liksom. Og da er det ikke så mye meg jeg kan gjøre for å hjelpe.. Og heller for å hjelpe meg selv, vil jeg ha minst mulig å gjøre me hu nå.

---------------------------------------------------------

Jaiks, jeg har begynt å lese på pensumet til eksamen!! Hehe.. Men det jeg leser på nå er vel det jeg kan best....!? Så det går veldig sent.. Vanvittig kjedelig pensum. Anatom er no dritt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:klem: til deg!

Så flink du er med å lese til eksamen!! Når er den? Til sommeren?

Hadde den bare vært te sommeren så :fnise: den er 16 desember

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndag! :klem:

Og lykke til med eksamenslesing. Eg kjenner til det å starta seint med lesinga. Enkelte eksamenar las eg berre til i eit par dagar. :sjenert: Likevel har eg ikkje stryke på ein einaste eksamen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...