Gå til innhold

Venter på at gullungen skal komme...

pleiepike

Anbefalte innlegg

Såå gøy. :jepp:

Fått noen tegn til når oppkjøringen er?? Jeg tror det blir spennende.. Følelsen av å få bekreftet at man har bestått oppkjøringen var nesten like kul som å teste positivt på CB altså.. .:ler: Gled deg! Det er en befriende og herlig følelse... :jepp:

:klem:

Ja, den er rundt oktober en gang! Så jeg har fått nå rjeg har glattkjøring, langkjørong osv... Men må ta teoriprøven før jeg får dato på oppkjøring.. Så håper jeg består den te torsdag!

Høsten ja :) liker høsten jeg :sjenert: men det hadde vært greit med et solglimt i ny og ne :fnise: Satser på at helgen blir bra.

da jeg fikk lappen tenkte jeg " De lar meg faktisk kjøre alene :sjokk: det er ikke mulig. De vet ikke hva de har gjort :vetikke: sensoren må ha sovnet under turen :roll:

" Det ble da en sjåfør av meg også :fnise:

Krysser fingrene for neste runde Pleiepike :tommelopp:

Høsten er nydelig jah! Digger den, derfor jeg vil ha bryllup rundt den tiden au.... Så mest sannsynlig høsten 2010 blir det bryllup. September - Oktober... Vi får se! Hihi!

Dette høres jo greit ut, tro om tante rød vil høre? Får prøve:)

Den følelsen man får når man står på oppkjøringen, den er bare fantastisk. Gled deg!!! Og første kjøreturen alene, er sånn: livredd, kjempeglad, livredd, kjempeglad, livredd, kjempeglad...

god helg:)

TR har bare me å høre :P Uansett!!!!

Verdt et forsøk ja.. :jepp:

Hhi!!!

------------------------------------------------------------------------------------------------

Jaja, helga er over nå.. Og ei ny uke starter.. Ska faktisk på studenttreff til DK, på SuperSpeed 1... Blir spennende det. Gleder meg masse. Selv er nesten blakk, så det kan jo nesten bli enda mer morro! Haha.. Godt vi har buffè påvei ned. :D

EL er neste uke... Håper det kanskje klaffer denne mnd!!! :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Masse lykke til med teoriprøven, den går sikkert greit! Krysser fingrene :)

Høsten er en super tid som du sier, har alltid elsket den selv, kanskje navnet avslører det. Et bryllup på høsten er det jeg alltid har hatt lyst på og, og høsten 2010 er passelig syns jeg og :fnise:

Håper EL kommer til uka og at ting klaffer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Innom for å "bli kjent" med prøver-gjengen, nå som eg snart kan kalla meg prøver igjen sjøl.

Så spennande med billappen. Det er kjempepraktisk. :) Lykke til på teorieksamen! Er du greit forberedt, går det nok bra. :jepp: Eg husker då eg fekk lappen. Kjempeskummelt, men likevel var eg sååå stolt. Måtte jo berre visa meg fram at eg faktisk kjørte aleine, så då eg skulle gi tegn til nokre kjente, heldt eg på å kjøra opp på fortauet på venstre side av vegen. Pinlig! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til med teoriprøven, den går sikkert greit! Krysser fingrene :)

Høsten er en super tid som du sier, har alltid elsket den selv, kanskje navnet avslører det. Et bryllup på høsten er det jeg alltid har hatt lyst på og, og høsten 2010 er passelig syns jeg og :fnise:

Håper EL kommer til uka og at ting klaffer!

Hehe, ja, det går nok bra.. Leser og tar prøver på nett... Og klarer jo de, så kanskje jeg faktisk har litt vett i skallen? :skratte:

EL jah! Det vil jeg ha!!! Og ialelfall klaff!!! ;):sengekos:

:vinke:

Innom for å "bli kjent" med prøver-gjengen, nå som eg snart kan kalla meg prøver igjen sjøl.

Så spennande med billappen. Det er kjempepraktisk. :) Lykke til på teorieksamen! Er du greit forberedt, går det nok bra. :jepp: Eg husker då eg fekk lappen. Kjempeskummelt, men likevel var eg sååå stolt. Måtte jo berre visa meg fram at eg faktisk kjørte aleine, så då eg skulle gi tegn til nokre kjente, heldt eg på å kjøra opp på fortauet på venstre side av vegen. Pinlig! :fnise:

Heeey!! Kos å se nye mennesker!! *må inn og hilse på i din dagbok!*

Hehe, jah, jeg ska ikke vise meg for godt frem, da kan man banne på at det går galt! Så klønete jeg er! Hihi

------------------------------

Reiser på tur i morra, jentetur til DK.. Det er jo studentkveld på båten.. Så det blir kos! Skal ha sånn buffè greier påvei ned... Digg!! Hihi!

EL jah, her blir det bare :sengekos: resten av uka og helga :gjeiper: :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser på tur i morra, jentetur til DK.. Det er jo studentkveld på båten.. Så det blir kos! Skal ha sånn buffè greier påvei ned... Digg!! Hihi!

EL jah, her blir det bare :sengekos: resten av uka og helga :gjeiper: :lur:

God tur! :buss::tog: (i mangel på riktig fartøy-smiley)

Å, gleder meg til :sengekos: her også. Me må utnytta den gode lysta som ikkje-gravide. Eg trur mannen gleder seg litt. :fnise: Eg veit iallfall at lysta mi synker veldig i første trimester... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur! :buss::tog: (i mangel på riktig fartøy-smiley)

Å, gleder meg til :sengekos: her også. Me må utnytta den gode lysta som ikkje-gravide. Eg trur mannen gleder seg litt. :fnise: Eg veit iallfall at lysta mi synker veldig i første trimester... :sukk:

Mange takk! Hadde en knall tur!! :)

Hehehe.. Ja, :sengekos: er bare digg :ler: Ikke morro når lysten forsvinner nej, så vi får utnytte mennene våre mens vi kan :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til å følge deg :)

Nå går vi inn i 3. PP... Hadde håpet det hadde klaffet denne månen, men etter 4 dager over IKM kom mensen... Desverre... Så nå er EL ca 4 feb og IKM 18 feb.. Håper dette klaffer denne mnd da? Men synd jeg jobber den helga... Eller, det er jo en mandag så kanskej jeg har flaks.. Vi bor ikke helt sammen.. Faktisk bor vi halvannen time me buss fra hverandre... Men jeg er stort sett hos han nå da.. Er jo student og har skole å tenke på oxo. Vi stresser ikke og tar det helt me ro :jepp:

Noen i samme "situasjon", det me å være student og prøvere.... ??

Vi har au nylig forlovet oss :rødme: Så dette er vår vei :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut om du koser deg pleiepike :fnise: :fnise:

God helg :)

Hadde faktisk en toppers helg! :fnise:

Så utvilsomt litt "koselig" ut ja.. :ler:

Men selvom EL nylig har vært har ikke vært SÅ møe :sengekos:... Men alikevel nok de å kunne bli gravid.. :gjeiper:

:skratte:

Godt med helg? :ler:

Alltid godt me helg :lur:

Ojojoj :lur: her var det da action.

:skratte:

------------------------------------------------------------------------------

Hva har jeg ellers gjort i helga tru? Hmm.. Seriøst, jeg husker ikke hva jeg gjorde på fredag.... Jo, jeg var på kino... Så Wanted.. Har sett bedre filmer for å si det sånn. Oxo kjøpte vi ny sofa og hylle til å ha i ganga.. Ble utrolig bra! Sofaen kommer ikke før neste onsdag da.. Så jeg håper det blir bra! :)

Ellers, på lørdag var jeg på sanitetsvakt på am.fotball og på søndag var jeg en tur i Lyngdal....

Planene ut uka er tja... Lege på onsdag.. >Få satt i gang denne utredelsen! Blir godt å få det igang!

Ellers er det speider, sanitetsmøter også ska vi ha stand i byen med folkehjelpa, så jeg må være der på torsdag. Morro det!! :)

Nå ska jeg lage meg frokost!!

Ha en toppers dag!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HUff.. Kom nettopp hjem fra legevakta :(

Har hatt SÅ vondt i magen siden i går kveld... Tror jeg har en cyste på den ene eggstokken, og jeg har SÅ vondt at jeg ikke får sove :( Lå å grein i ste før jeg dro opp.. MEN fikk jo seff ikke noe mot smertene..... Ibux og Paracet!!!! (vet egentlig at ibux ikke er bra, men har så vondt!!)

Ikke bra det der :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HUff.. Kom nettopp hjem fra legevakta :(

Har hatt SÅ vondt i magen siden i går kveld... Tror jeg har en cyste på den ene eggstokken, og jeg har SÅ vondt at jeg ikke får sove :( Lå å grein i ste før jeg dro opp.. MEN fikk jo seff ikke noe mot smertene..... Ibux og Paracet!!!! (vet egentlig at ibux ikke er bra, men har så vondt!!)

Ikke bra det der :(

uffda :troest: stakkars deg.. det hørtes ikke noe godt ut !! Nei, du kan jo ikke ligge å pine deg selv, må du ta ibux så må du ta ibux...

Men dem klarte ikke å finne ut av noe annet enn at det KUNNE være en cyste på den ene eggstokken :klø: ?

God bedring pleiepike :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det hørtes virkelig ikke godt ut. Selv om ikke mye piller er bra, er søvn viktig. Så hvil og sov masse om du klarer :søvn:

God bedring :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffa vennen :hug:

Håper du blir frisk i en fei :Nikke:

Slapp av og ta godt vare på deg selv

Natta :hug: til pleiepiken

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...