Gå til innhold

Venter på at gullungen skal komme...


pleiepike

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel, det er jo CB sine EL-tester da, men den er jo sånn pinne du dytter inn og på den er det jo streker(testen i seg selv er jo digital) og den ene er jo seff sterk, den andre er superultimat svak! Hehe.. Men har ikke testet i dag, tenkte neste gang jeg er på dass, selvom det neppe blir no før sent i kveld! Ser han ikke før ETTER 18. og da er vi hos mamma! :fnise: Jaja, får se hva vi får te i kveld, selvom jeg må opp 0630 i morra!! Ska på ambulansevakt i morra! TIDLIG! Hehehehe

Mange takk!

Fertilitetsmonitor?? Det er den eneste CB eggløsningsgreia jeg har prøvd... De andre har jeg ikke sett på engang, så det sier meg svært lite! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen EL ennå??? :O hva skjer???

I forrige PP slo de ikke ut positivt på meg før på dag 19 i en 28 dagers syklus....

I denne syklusen var det vel positiv på dag 16 og 17, regner med at denne syklusen er på 31 dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir opp EL denne mnd jeg! Alt er jo negativt.... Men men.... Jeg har ikke hatt noen symptomer på at EL heller har vært her annet enn at jeg har følt at livmora har vært "lenger nede". (kjennes mens vi :sengekos: ) Men nå merkes ikke det... Kankje ikke testen slo ut EL selvom jeg har hatt? Godt vi har hatt masse :sengekos::fnise:

STUDIESTART!! (Festival) Hehehe.. Det er alltid spennende! Men trur ikke jeg ska på det i dag, men i morra.. Så det blir nok litt alkohol da! Men men.. Satser på neste EL jeg!! :fnise::sengekos::sengekos:

Hmm, ingen undervisning før 1 uke!! DIGG!!! :ler: Da kan jeg kose meg denne uga! Har kjøretime i morra og torsdag, ska innom jobben på onsdag samt jeg ska på båttur med speideren(opptstart) og ellers ska jeg slappe av og ta d me ro!

I dag har jeg vasket nesten alt her!! Husmor pleiepike! :husarbeid: 3 vaskemaskiner, gulvvask osv! Hehe.. Må få det gjort av og te!! Har til og me nesten fått solgt noen skolebøker! Juhu!! Peng!! :jepp::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk så morro om det klaffer nå da :D Uten at du vet om det!

Heldig dere der nede i Kristiansand som har festival. Jeg begynte bare rett på! =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nok disse testene dine har vært ødelagt jeg ! EL har nok vært der ja :jepp: Hvertfall slik du beskriver .. (det er sånn det kjennes ut hver gang jeg har EL).

Skolestart på deg igjen ja :) Misunner deg litt faktisk, det var så kjekt å være student !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som noen rare tester ja... Temper du i tillegg, har den økte i så fall?

Kos deg på festival, høres digg utt Og lykke til med kjøretimene! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: En stund siden jeg har vært innom.. EL kan være underlige greier ja. Satser på at det var noe gale med de testene, og at det klaffer denne gangen :jepp:

Hvordan går det med kjøringen din??

Kos deg med studiestart :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titt titt folkens!!

Nå er det leeeenge siden jeg har skrevet her, så får i dag skrevet inn noen ord her nesten.. Har rett og slett ikke hatt tid til å skrive :nei: Til meg selv!!!

Hva har jeg bedrevet me tru? Godt spm.. Nå må jeg tenke her gitt....

Hatt kjøretimer.. Jah, det kommer seg nå. Begynner å bli flink synes jeg. Hehe.. Er nok ikke så lenge igjen til oppkjøring. Ska ha teorien nå i september. Så får vi n se hva som skjer videre. Blir godt å få den i boks.

Ellers, var i Danmark i helga. På no bilgreier me min kjære og to kamerater. Var koselig det. Ble noen laaaange dager og lite søvn, men det hører jo te på turer det! Bodde bl.a på hotell i Ålborg. Koselig!

Denne uka har det vært skole, sanitetsvakter og bare stress. Skolen er jo grei og det er jo vaktene au, men det er bare så møe.. Hihi... Vakt under volleyballgreiene her i byen. Spennende det da, utenom at i går så regnet det så sykt.

...og i dag kom TR på besøk!! :kjefte::tristbla: MEn tenkte nesten egentlig meg det siden jeg aldri fant EL.... Så da er det bare å stå på igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og i dag kom TR på besøk!! :kjefte::tristbla: MEn tenkte nesten egentlig meg det siden jeg aldri fant EL.... Så da er det bare å stå på igjen!

Dritt!!!

Har du fortalt denne tanta di at hun er uønsket akkurat nå? Og at du gjerne vil ha henne på besøk, men at dere trenger ca et år for dere selv? Forholdet blir jo kanskje bedre om dere kommer litt på avstand fra denne tanta. Kanskje det vil hjelpe! Tanter pleier å være greie sånn sett..

Tante Rød er vel kanskje noe staere enn disse greie som gir oss penger til konfen og sånn.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt!!!

Har du fortalt denne tanta di at hun er uønsket akkurat nå? Og at du gjerne vil ha henne på besøk, men at dere trenger ca et år for dere selv? Forholdet blir jo kanskje bedre om dere kommer litt på avstand fra denne tanta. Kanskje det vil hjelpe! Tanter pleier å være greie sånn sett..

Tante Rød er vel kanskje noe staere enn disse greie som gir oss penger til konfen og sånn.. :sukk:

Hihi! Jah, det trur jeg å... Prøvd så godt jeg kan, men tydeligvis ikke noe særlig hjelp å få der nej..... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi! Jah, det trur jeg å... Prøvd så godt jeg kan, men tydeligvis ikke noe særlig hjelp å få der nej..... :(

Typisk det altså. Var det så at du skulle til utredning for dette? Eller var det bare snakk om det? (Eller har jeg kanskje forvekslet noen?)

Hvis du sluttet på pille for et år siden, og har såpass jevnlige menstruasjoner (og ikke fant EL, selv om det kan være tilfeldig etter bare ett forsøk) så kanskje det hadde vært lurt? Skal ikke ha forelesning av hva du skal gjøre her, men det kan berolige deg litt å få vite om alt står bra til, og at det mest sannsynlig bare er du som stresser for mye med det, uten at det er noe alvorlig... Det er en tanke... :fnise: Kroppen er vrang sånn; om man stresser for mye med prosjektet vet du...

Men pillene kan klusse med syklus og/eller EL i lang tid etter bruk vet du...

Men uansett, dette har du nok tenkt over før, og du får bare ha lykke til videre. Du vet; jeg fant heller ikke EL i april, og gadd derfor ikke å prøve den i neste syklus...Men i mai/juni satt den der den skulle. Så alt er mulig..

Kroppen er bare litt sjenert iblant.. :ler:

:tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anamelona:

Vel, jeg har bare snakket om det, jeg har ikke planer helt om å gjøre det ennå, men hvis det ikke skjer noe nå innen et par mnd blir det legen neste. Da strekker det seg over 1. år og da føler jeg nesten det er på tide å sjekke... Jeg var jo hos gyn for ei tid tebage, og han kunne da se at jeg hadde EL som nærmet seg.. Men det trenger ikke bety ting er "friskt" der liksom... Jeg sku bare sjekke etter cyster.. Kanskje jeg har fått det igjen? Hmm.. Nee, trur ikke det.. Plages endel av vanncyster i livmor og på eggstokker.

Får nå se... Og når jeg går te legen da så får vel han oxo ta seg en tur.... Når jeg tenker etter så har vi ikke snakket så møe om det egentlig........ :surprised:

I morra har min kjære bursdag!!!! Weee.. Lagde sjokoladekake te han i dag! Håper han liker den..... :rødme:

Helga er over!!! :tommel::icon_lol: Jobbhelg.. KJedelig! Iallefall når jeg ikke er o form i det hele tatt!! Føler meg bare så tom for krefter.... alt... Orker ikke en dritt, alt er tiltak :( Håper uka blir bedre! Kjøretimer og teorikurs, speider og sanitetsmøter... Litt å gjøre denne uka au gitt.. Ingen skole faktisk.. Litt deilig det, men jeg prøver å lese hver dag da på fagstoff(stolt av meg selv)!!

Nee, trur jeg tar kvelden her jeg.. Sove litt mer i natt enn hva jeg gjorde sist natt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag! Hmm.. Og sola, hvor har den tatt veien henne??? Tror seriøst høsten er komme te sørlandet for godt! Jaja, det finnes møe fint me høsten oxo. Lange koselige kvelder inne med levende lys og sin kjære :)

I dag ska det males. Vi holder på å pusse opp speiderlokalet, og dagens program er male.

Ellers har jeg kjøretime i dag, er så glad for at det nærmer seg slutten! Snart er trafikken her i sør farlig, særlig når jeg slipper ut på vegen uten lærer :skratte: :gjeiper: Nejda, er blitt flink! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Torsdag! Hmm.. Og sola, hvor har den tatt veien henne??? Tror seriøst høsten er komme te sørlandet for godt! Jaja, det finnes møe fint me høsten oxo. Lange koselige kvelder inne med levende lys og sin kjære :)

I dag ska det males. Vi holder på å pusse opp speiderlokalet, og dagens program er male.

Ellers har jeg kjøretime i dag, er så glad for at det nærmer seg slutten! Snart er trafikken her i sør farlig, særlig når jeg slipper ut på vegen uten lærer :skratte: :gjeiper: Nejda, er blitt flink! :)

Såå gøy. :jepp:

Fått noen tegn til når oppkjøringen er?? Jeg tror det blir spennende.. Følelsen av å få bekreftet at man har bestått oppkjøringen var nesten like kul som å teste positivt på CB altså.. .:ler: Gled deg! Det er en befriende og herlig følelse... :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag! Hmm.. Og sola, hvor har den tatt veien henne??? Tror seriøst høsten er komme te sørlandet for godt! Jaja, det finnes møe fint me høsten oxo. Lange koselige kvelder inne med levende lys og sin kjære :)

I dag ska det males. Vi holder på å pusse opp speiderlokalet, og dagens program er male.

Ellers har jeg kjøretime i dag, er så glad for at det nærmer seg slutten! Snart er trafikken her i sør farlig, særlig når jeg slipper ut på vegen uten lærer :skratte: :gjeiper: Nejda, er blitt flink! :)

Høsten ja :) liker høsten jeg :sjenert: men det hadde vært greit med et solglimt i ny og ne :fnise: Satser på at helgen blir bra.

da jeg fikk lappen tenkte jeg " De lar meg faktisk kjøre alene :sjokk: det er ikke mulig. De vet ikke hva de har gjort :vetikke: sensoren må ha sovnet under turen :roll:

" Det ble da en sjåfør av meg også :fnise:

Krysser fingrene for neste runde Pleiepike :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt!!!

Har du fortalt denne tanta di at hun er uønsket akkurat nå? Og at du gjerne vil ha henne på besøk, men at dere trenger ca et år for dere selv? Forholdet blir jo kanskje bedre om dere kommer litt på avstand fra denne tanta. Kanskje det vil hjelpe! Tanter pleier å være greie sånn sett..

Tante Rød er vel kanskje noe staere enn disse greie som gir oss penger til konfen og sånn.. :sukk:

Dette høres jo greit ut, tro om tante rød vil høre? Får prøve:)

Den følelsen man får når man står på oppkjøringen, den er bare fantastisk. Gled deg!!! Og første kjøreturen alene, er sånn: livredd, kjempeglad, livredd, kjempeglad, livredd, kjempeglad...

god helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres jo greit ut, tro om tante rød vil høre? Får prøve:)

Den følelsen man får når man står på oppkjøringen, den er bare fantastisk. Gled deg!!! Og første kjøreturen alene, er sånn: livredd, kjempeglad, livredd, kjempeglad, livredd, kjempeglad...

god helg:)

Verdt et forsøk ja.. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...