Gå til innhold

Venter på at gullungen skal komme...


pleiepike

Anbefalte innlegg

Var hos legen i går og fikk konstantert kraftig virusangrep på begge lunger :( Men føler meg faktisk bedre i dag! :):danse:

Tenkte her om dagen, nå går vi inn i 10. pp.. og hvis det ikke går disse to neste pp. Bør vi da kontakte lege? Eller bør vi vente te det har gått ca halvannet år føre? Noen som har noen forslag og tips? Den beste bursdagsgaven å gi han hadde jo vært en spire i magen, men det går jo ikke siden det ikke er lenge te han har bursdag nå, men kanskje i julegave? :) *Håpe håpe! * :humpe:;)

Noen som forresten har gode tips i bursdagsgaver her? Te han? :) Han som kun ønsker seg meg i senga me rødt bånd på meg! :skratte: Søt han er :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deg i det fiine undertøyet du viste meg ;D Tror ikke kjæresten din blir skuffet for å si det sånn :P hoho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen i går og fikk konstantert kraftig virusangrep på begge lunger :( Men føler meg faktisk bedre i dag! :):danse:

Uffda.... håper du kommer deg raskt !!

Ha en FIN FIN søndag

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er innom å leser meg litt opp på dagbøkene, har blitt lite lesing og skriving i sommer.

God bedring også :)

Bursdagsgaver til ham er vanskelig om det ikke er noe spes han ønsker seg.... Men en opplevelse kanskje, noe som dere ikke gjør så ofte, og som ikke nødvendigvis koster en hel masse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deg i det fiine undertøyet du viste meg ;D Tror ikke kjæresten din blir skuffet for å si det sånn :P hoho

HIhi, ikke sant :P

Uffda.... håper du kommer deg raskt !!

Ha en FIN FIN søndag

:klem:

Jeg kommer meg nå!! :D

Er innom å leser meg litt opp på dagbøkene, har blitt lite lesing og skriving i sommer.

God bedring også :)

Bursdagsgaver til ham er vanskelig om det ikke er noe spes han ønsker seg.... Men en opplevelse kanskje, noe som dere ikke gjør så ofte, og som ikke nødvendigvis koster en hel masse..

Hehe.. Mange takk!!!

Nej, vet.. Ska gi han noe spesielt!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God bedring :klem:

Takk takk!! Er møe bedre nå!! :) Begynner å jobbe igjen te tirsdag.. 3 dagers jobb oxo er det rett på "skolebenken" igjen!!

Men, det blir jo ikke de lange skoledagene nå som jeg faktisk blir deltidsstudent! Juhu! Blir godt å komme på skolen igjen egentlig.. Tenk å glede seg te no sånt.. Hihi...

Har faktisk begynt å bla i den ene boka :P

Oi, der sa jeg det selv, jeg må gå igjennom bøkene mine og se hvilke jeg kan selge.. Hehe.. Blir jo fort rik på det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk!! Er møe bedre nå!! :) Begynner å jobbe igjen te tirsdag.. 3 dagers jobb oxo er det rett på "skolebenken" igjen!!

Men, det blir jo ikke de lange skoledagene nå som jeg faktisk blir deltidsstudent! Juhu! Blir godt å komme på skolen igjen egentlig.. Tenk å glede seg te no sånt.. Hihi...

Har faktisk begynt å bla i den ene boka :P

Oi, der sa jeg det selv, jeg må gå igjennom bøkene mine og se hvilke jeg kan selge.. Hehe.. Blir jo fort rik på det :P

Tro det eller ei, men jeg ser faktisk også litt frem til å sette meg på skolebenken igjen. :P Bortsett fra utenlandsturen min, har jeg kjedet meg noe grusomt i sommer! Skal bli deilig å treffe alle igjen :D

Sparer mine skolebøker jeg, i tilfelle jeg for bruk for dem senere i livet :P Jobbmessig ettellerannet... man vet aldri :P haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro det eller ei, men jeg ser faktisk også litt frem til å sette meg på skolebenken igjen. :P Bortsett fra utenlandsturen min, har jeg kjedet meg noe grusomt i sommer! Skal bli deilig å treffe alle igjen :D

Sparer mine skolebøker jeg, i tilfelle jeg for bruk for dem senere i livet :P Jobbmessig ettellerannet... man vet aldri :P haha

Hehehehe!!! Jeg vil ikke ha bøker om demens osv :P Men seff er det enkelte ting/bøker jeg beholder da som feks medikamentregning... Hehehehe-...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å prøve ut EL-tester i dag... Så har faktisk kjøpt meg CB sine EL-tester..... Kanskje dette kan få fart i sakene? Og at vi faktisk treffer??? :sengekos: :sengekos: Jeg håper iallefall.. :fnise: Så jeg begynte rett og slett i dag jeg me testinga! Hehe.. Men den var som vanlig, negativ... Litt tidlig kanskje... Men men.. Bedre tidlig enn sent ;) (selvom det egentlig heter; bedre sent enn aldri) :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å prøve ut EL-tester i dag... Så har faktisk kjøpt meg CB sine EL-tester..... Kanskje dette kan få fart i sakene? Og at vi faktisk treffer??? :sengekos: :sengekos: Jeg håper iallefall.. :fnise: Så jeg begynte rett og slett i dag jeg me testinga! Hehe.. Men den var som vanlig, negativ... Litt tidlig kanskje... Men men.. Bedre tidlig enn sent ;) (selvom det egentlig heter; bedre sent enn aldri) :jepp:

Ikke lenge igjen til neste runde nå.! :D :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok snakka litt med legen dersom dere går over 12 pp uten klaff, men jeg er ganske utålmodig av meg. Jeg skal til legen på torsdag, selv om jeg "bare" er i pp 10 denne runden... Ja vet, jeg er utålmodig! Kan jo skrive her hva han sa etterpå...

Høres ut som du har hatt en fin tur til England, selv om du ble syk. Hvorfor er det sånn at man blir syk i ferien? Da først har kroppen tid til å roe ned tempoet og kjenne at kroppen faktisk er litt slakk?? Aner ikke jeg i alle fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok snakka litt med legen dersom dere går over 12 pp uten klaff, men jeg er ganske utålmodig av meg. Jeg skal til legen på torsdag, selv om jeg "bare" er i pp 10 denne runden... Ja vet, jeg er utålmodig! Kan jo skrive her hva han sa etterpå...

Høres ut som du har hatt en fin tur til England, selv om du ble syk. Hvorfor er det sånn at man blir syk i ferien? Da først har kroppen tid til å roe ned tempoet og kjenne at kroppen faktisk er litt slakk?? Aner ikke jeg i alle fall...

Hehe, ja, jeg er nok ganske utålmodig! Men prøver å holde meg litt te!! Hihi

Jah, du må skrive når du har vært hos legen i morra! *spent*

Hadde en utrolig tur te England.. Veldig minnerik! Håper på like opplevelser fremmover!:)

------------------------------------------------------------------------------------------------

Oh, hadde kjøretime i går au! Hehe.. Hatt noen av de nå. Så det kommer seg! Tihi... Gøy å kjøre bil! Tihi!

Hmm.. Ingen EL å se ennå! Men det er jo ikke helt ennå da, men det er lov te å teste da... men uansett er det :sengekos:

Endret av pleiepike
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heier på dere!!! :duskedame:

Hehe.. Mange takk! Ingen positiv EL-test ennå, men har ikke testet meg i dag, så ska straks gjøre det tenkte jeg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heier på positiv EL-test idag eller imorgen!! Den må vel begynne å vise seg denne streken, utifra tickeren din iallefall... :fnise: Masse lykke til!!! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på positiv EL-test idag eller imorgen!! Den må vel begynne å vise seg denne streken, utifra tickeren din iallefall... :fnise: Masse lykke til!!! :tommelopp:

Vel, det er jo CB sine EL-tester da, men den er jo sånn pinne du dytter inn og på den er det jo streker(testen i seg selv er jo digital) og den ene er jo seff sterk, den andre er superultimat svak! Hehe.. Men har ikke testet i dag, tenkte neste gang jeg er på dass, selvom det neppe blir no før sent i kveld! Ser han ikke før ETTER 18. og da er vi hos mamma! :fnise: Jaja, får se hva vi får te i kveld, selvom jeg må opp 0630 i morra!! Ska på ambulansevakt i morra! TIDLIG! Hehehehe

Krysser fingrene for deg :tommelopp:

Mange takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...