*netta* Skrevet 20. april 2009 #941 Del Skrevet 20. april 2009 Hvordan gikk allt i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 20. april 2009 Forfatter #942 Del Skrevet 20. april 2009 Tja, hvordan gikk det..... Hos meg var alt topp. Hadde 3 eggposer, men han trudde 1 av de var noe å satse på liksom. Og det kom te å skje i løpet av noen få dager nå ca... Han sine prøver var ikke like gode.... Sædprøven viste lite aktivitet. Men det var aktivitet da, så DET er jo positivt. Han sa at det kunne bare være et dårlig kull som var kommet. Så det ble blodprøver av han.. Så får vi se hva som skjer videre. Hvis vi ikke får det te denne mnd ska vi vente i ca 70 dager og ta ny prøve.. Oxo får vi se da hva som evt skjer videre... Kjedelig da, men ikke noe å gjøre me det.. Legen snakket om evt kunstig befruktning siden han hadde aktivitet der da.. Så kanskje det kommer til å bli det?? Jeg tar det iallefall me godt mot.. Og det gjør heldigvis han au. Ellers fikk jeg telefon av min fastlege i dag. Var jo hos han rett før påske ang pollenallergi og litt sånt.. Han sa han sku ringe uka etter påske hvis det var utslag.. Og siden jeg ikke hørte noe tenkte jeg at det ikke var no særlig.. Så da han ringte i dag hørtes han ganske så alvorlig ut. Og han sa at prøvene hadde hatt endel utslag...... Begynte med all type pollen, husstøv, hund, hest, EGG, MELK, HVETE, NØTTER osv.... Hallo?? Hva ska jeg nå ede? Elsker yoghurt, pasta og grøt........ Men nå forstår jeg litt mer hvorfor jeg har blitt dårlig i magen av div matvarer og blitt kvalm hver gang jeg har ede egg.. Men utrolig kjedelig. Huff.. Jaja.. Jeg får bare leve me det. Kanke gjøre annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 20. april 2009 #943 Del Skrevet 20. april 2009 Så bra at du har egg Får håpe at mennen din bare har hatt en dårlig ladning med sine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 20. april 2009 #944 Del Skrevet 20. april 2009 Så godt dere ser positivt på det Ja da er det jo bare krysse fingrene for at det klaffer denne gangen :)LYKKE TIL Jeg følger spent med videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 20. april 2009 Forfatter #945 Del Skrevet 20. april 2009 Så bra at du har egg Får håpe at mennen din bare har hatt en dårlig ladning med sine Mhm, håpe det Så godt dere ser positivt på det Ja da er det jo bare krysse fingrene for at det klaffer denne gangen :)LYKKE TIL Jeg følger spent med videre Jah, det er det.. Man kan liksom ikke sette seg ned å sutre heller.. Det er jo liv der og da er det håp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. april 2009 #946 Del Skrevet 20. april 2009 Så bra at det begynner å skje noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 20. april 2009 #947 Del Skrevet 20. april 2009 Så bra at dere har fått kommet i gang med utredningen! Og veldig bra at du har egg, og at han har aktivitet, selv om det ikke er så mye. Da er det i alle fall en veldig god sjanse for å bli gravide til slutt, selv om det kanskje da blir kunstig befruktning. Så synd med all allergien da... Jeg har en tante som hadde det som det. Hun kunne ikke spise sjokolade, jordbær, eple, appelsin, nøtter, osv. I tillegg var hun allergisk mot pollen og de fleste dyr med pels. I alle år har hun gått med en adrenalinsprøyte i veska, i tilfellet hun fikk i seg noe hun ikke tålte. Mannen og barna er også opplært til å sette den sprøyta i tilfelle hun er så dårlig at hun ikke kan gjøre det selv. Når hun spiste noe hun ikke tålte fikk hun nemlig ikke puste. Halsen bare snurpet seg igjen. Huff, skummelt altså... For 3-4 år siden fikk hun en vaksine mot alle disse allergiene. Og den har fungert kjempebra! Hun er ikke helt kvitt alt, men det er der i mye mindre grad, og hun kan til og med spise jordbær igjen. Noe som har vært et stort savn selvfølgelig. Så hun er kjempefornøyd! Kanskje finnes det noe slikt for deg også, selv om det ikke virker som dine allergier er så ekstreme som hennes.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 21. april 2009 #948 Del Skrevet 21. april 2009 Er innom og heier litt her også i dag;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 22. april 2009 #949 Del Skrevet 22. april 2009 Så kjipt med allergi da Og dårlig sædprøve Men jammen er du flink til å være positiv *imponert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 22. april 2009 Forfatter #950 Del Skrevet 22. april 2009 Så kjipt med allergi da Og dårlig sædprøve Men jammen er du flink til å være positiv *imponert* Jah, man kan jo ikke være annet da.. Hehe.. Jeg kan ikke grave meg ned heller.. Og at han dårlig sædprøve kan jo bety så mangt.. At dette "kullet" er dårlig bare, men at det funker finfint osv.. En annen ting vi tenkte på er at han er veldig varm av seg. At det kan ha noe me det å gjøre kanskje? Hvem vet.... Allergien er no dritt, men jeg har nå sett på mulighetene over hva jeg kan ede.. Og det er jo noe da Ellers har jeg funne ut at jeg kan søke stønad til mat. Det er jo svindryt å handle på diett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 23. april 2009 #951 Del Skrevet 23. april 2009 Lenge siden jeg har vært innom her nå, ser at du også har blitt pergoberte! Bra at du slipper unna bivirkninger, og så skal du se at det funker selv om prøven til kjæresten din ikke var på topp. Kvaliteten trenger ikke å være dårlig hele tiden, selv om prøven var litt slakk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 24. april 2009 #952 Del Skrevet 24. april 2009 Inne å heier for en fruktbar helg Denne gangen MÅ det jo være deres tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 24. april 2009 Forfatter #953 Del Skrevet 24. april 2009 Inne å heier for en fruktbar helg Denne gangen MÅ det jo være deres tur Kanskje den er fruktbar, men jeg er ikke hjemme!!!!! Ååårh... Men litt før jeg drar er viktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 24. april 2009 #954 Del Skrevet 24. april 2009 skal du på tur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 26. april 2009 Forfatter #955 Del Skrevet 26. april 2009 skal du på tur? Jah, har vært i Stavanger i helga på ambulansekurs Morro.. Men det var utrolig godt å komme hjem i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 26. april 2009 #956 Del Skrevet 26. april 2009 Så artig å lærerikt Godt det er noen som får gjort noe fornuftig i helgene Var det artig? Ja det er alltids godt å komme hjem etter man har vært borte litt. Noen ganger tenker jeg at det kan være godt å være litt alene, hvis vi har kranglet litt og sånn. Men som regel er det bare greit den første timen og når kvelden kommer så blir det skikkeli ensomt Håper dere koser dere sammen i kveld og at kjærligheten blomstrer Må bare heie litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 27. april 2009 Forfatter #957 Del Skrevet 27. april 2009 Jah, det er et artig kurs.. Ska bort igjen om 2 uker. Blir morro! Gleder meg alt Men det er utrolig mye fagstoff som ska inn i min knoll.Og den ekke stor! Rart at jeg faktisk husker noe Joda, det er alltd godt å være på egenhånd litt. For av og te kan det jo blir litt intens med å gå "oppå" hverandre hele tiden. Men det rareste av alt er at vi ikke har hatt en krangel siden vi ble sammen. Vi har harr diskusjoner ja, men det er jo normalt(håper jeg ). Her blomstrer kjærligheten. Helt fantastisk. Er like forelsket, om ikke mer, i han nå som jeg var for 1 år siden. Og det er jo bare helt nydelig :rødme: --------------- I dag ska jeg gjøre endel praktiske ting. Legge ut endel på bloggen, legge ut ting på nettsiden til Norsk Folkehjelp Kristiansand Sanitet <-- Tykk på navnet og du kommer automatisk inn på nettsiden, levere sneglebabyer til dyrebutikken(vi har alt for mange Eplesnegler i avkariet vårt ), osv.... Så håper jeg får noe ut av dagen... Hehe.. I morra er det også sanitetsmøte, og har planer om å ha rebusløp rundt i kr.sand by! Blir morro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 27. april 2009 #958 Del Skrevet 27. april 2009 Jøss rebusløp det får en si, skulle ønske jeg hadde kondis til slikt. Har liksom ikke gidd til å begynne å trene Det er sånn et tiltak Jeg er vel en av de lateste jeg kjenner når jeg tenker meg om, hadde jeg hatt et vektproblem så hadde jeg nok jogga hver dag men så lenge jeg er tynn som ei spjæle så blir det med sofa å tv Så godt at kjærligheten blomstrer for dere Deilig å være forelsket Håper du koser deg i dag og at dagen blir full av latter og morro Kanskje ikke det beste været for rebusløb men jaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #959 Del Skrevet 5. mai 2009 OI!!! Det er lenge siden jeg har skrevet her.. Huff.. Har ikke glemt dere jenter, har bare hatt litt møe å rutte med i det siste sånn at jeg rett og slett ikke har hatt tid til å sette meg ned å skrive no særlig. Men nå tar meg meg litt tid... Her har det ikke skjedd så møe nytt egentlig. Mensen har da ikke komme. Puppene/brystvortene er såre, ømme og vonde... Eneste tegnet jeg har på noen som helst.. Så det kan jo egentlig bety alt mulig. Hehe. Så vi får nå se hva som skjer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 6. mai 2009 #960 Del Skrevet 6. mai 2009 Her blir det spennende !!! Heie heie heie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå