Gå til innhold

Venter på at gullungen skal komme...

pleiepike

Anbefalte innlegg

Va utrolig kjedelig at tanta kom, men så kjekt at du fikk begynt med Pergo. Blir spennende å få sett på egga da! Jeg fikk se egga mine når jeg var på den sist GU`en. Var litt rart å se de "håpefulle"

Krysser fingra (og muligens tæra, men ikke beina! ;) ) for at det funker på første Pergo forsøket :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

de liker nok deg like godt som du liker de ;) så du får nok mere jobb :) Er arb ledig jeg :( Det blir man skikkeli lei av altså :kjefte: Men litt greit med tanke på prøving. Er kokk egentlig men kan ikke jobbe som det og være gravid, allt fro mye stress .. :( Litt kjipt men..

Hehe, jah... Håper nå det...

Ååå, du er kokk jah.. Det har jeg hatt ganske lyst til å bli, men endte i pleien.. Haha... Litt veldig hopp egentlig. Elsker å lage mat! Digger det :) Var jo nylig i avisa for matlaging.. :fnise:

Kjedelig å ikke kunne jobbe som det man er utdannet som da... Men sånn er det bare......

Lykke til med Pergo-PP!!! Og så deilig uten bivirkninger, da! Jeg hadde litt, synes å huske at jeg hadde vondt i magen og hodet. Første natten sov jeg omtrent ikke fordi det var så vondt. :( Men det var verdt det, da!!! Hadde første kuren i påsken i fjor faktisk! Og nå sitter jeg jo her med den nydelige jenta! :)

Mange :klemmer:

Hehe, jeg sku aldri åpnet kjeften om bivirkninger kjenner jeg! Hehe.. Har hetetokter så det synger etter!!!!

Takk takk for lykken.. Håper det går jah! :)

Spennende å se hvordan egga dine har oppført seg da :jepp:

*krysser fingrene for at det klaffer denne gangen*

Mhm..... Spennende!

du er så heldig som får UL *sjalu* Fikk bare en dum blodprøve :sjenert:

Hehe. Han er bare kjempesnill han legen jeg har. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Va utrolig kjedelig at tanta kom, men så kjekt at du fikk begynt med Pergo. Blir spennende å få sett på egga da! Jeg fikk se egga mine når jeg var på den sist GU`en. Var litt rart å se de "håpefulle"

Krysser fingra (og muligens tæra, men ikke beina! ;) ) for at det funker på første Pergo forsøket :danser:

Hehe, ja, det blir spennende å dra på UL... Ser litt frem til det egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja nå ser det visst ut til at det blir kokkejobb fremover allikevel :) Tar det man får ja ;)

I avisen, så spennende, hva var det du gjorde da?

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja nå ser det visst ut til at det blir kokkejobb fremover allikevel :) Tar det man får ja ;)

I avisen, så spennende, hva var det du gjorde da?

Lagde pizza :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanksje du sku starta egen pizza restaurant da ;) God reklame med bildet i avisen jo :hoppe: Bare ikke gjør som utlendingene som skrev på skiltet vi har pissa i fryseren :skratte: Trodde jeg skulle dau når jeg så det i avisa og en annen butikk hadde skrevet vi har jævla billige bananer :fnise:

Hvordan føler du deg nå med pergo innabords?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanksje du sku starta egen pizza restaurant da ;) God reklame med bildet i avisen jo :hoppe: Bare ikke gjør som utlendingene som skrev på skiltet vi har pissa i fryseren :skratte: Trodde jeg skulle dau når jeg så det i avisa og en annen butikk hadde skrevet vi har jævla billige bananer :fnise:

Hvordan føler du deg nå med pergo innabords?

Hehe, fant du artikkelen? :fnise:

Egen resturant jah! Hoho... Nej, trur vi har nok me Vera Pizza, Peppes, Dolly og Rio i byn jeg :P

Tja føler meg helt topp faktisk.. Gubben påstår jeg har sånne raseriutbruddopplegg av og te, men kanke si jeg merker no te det.. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg fant ike artikkelen :fnise:

har ikke sett heller men den finnes nok på nett et sted :hoppe:

Ja raseriutrudd ja hehe kjenner til den. Jeg har sånn en hissig pms som regel jeg og da tror jeg sambo bare har lyst til å ta dyna og sove et annt sted ei uke :ler:

Planene for helgen da?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg fant ike artikkelen :fnise:

har ikke sett heller men den finnes nok på nett et sted :hoppe:

Ja raseriutrudd ja hehe kjenner til den. Jeg har sånn en hissig pms som regel jeg og da tror jeg sambo bare har lyst til å ta dyna og sove et annt sted ei uke :ler:

Planene for helgen da?

Sku egentlig på kurs, men ble ikke det nej..

Ska sitte i en hall og sture i flere timer lørdag og søndag.. Håndballturnering og jeg sitter da sanitetsvakt.

Ellers ska jeg på Anne-Kat show på kvelden i morra på teateret. Blir morro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på AnneKat. show for en månedstid siden. Vi lo godt og kosa oss den kvelden!

Ha en flott helg!

:smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på AnneKat. show for en månedstid siden. Vi lo godt og kosa oss den kvelden!

Ha en flott helg!

:smilyblomst:

Aha.. Hu er bare helt kånge! Liker den dama.. Hehehe.. Gleder meg masse :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke så gøy å sitte sånn hele kvelden men da har du iallfall noe å se frem til ;) Har ikr hørt om det showet jeg men det er sikkert knall ;)

Kos deg masse kommer vel til å få en oppdatering etter showet håper jeg :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var utrolig vittig.. Koste meg masse ute i går på Anne-Kat show... :jepp: Det er bare SÅ henne å stå og prate og prate om bare piss egentlig. Var liksom sinnsykt mange argumenter om det å være gift.. Å hvor forferdelig det var.. :fnise: Det heter jo "Gift - men ikke en fanatiker"... Koste meg masse.

I dag har jeg oxo sotte i en hall og glant.. Var ikke en dritt å gjøre på vakta.. Så holdt på å sovne flere ganger... Men men.

I morra ska jeg på UL.. Og gubben ska levere en sædprøve.. Blir spennende å se hvordan ting funker i magen nå :jepp:

Nå ska jeg snart lage meg middag!! Biff!!! :spise::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på Anne Kat rett før jul, var kjempegøy. Men hun har jo flyttet fra mannen nå, sa hun noe om det på showet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Anne Kat rett før jul, var kjempegøy. Men hun har jo flyttet fra mannen nå, sa hun noe om det på showet?

Hehehehe... Absolutt.. :skratte: Men ikke så mye.. Var bare i begynnelsen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
å det hørtes knall gøy ut ;) Blir spennende for dere i morgen da :)

Lykke til :)

Mange takk.. Blir spennende... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morgen..... ehhmm i dag ;)

På tide å finne senga ser jeg :jepp:

Mange takk.. Jau, kanskje det var på tide å finne senga ja :P Jeg sov iallefall veldig godt på den tiden...

Lykke til i dag! :klem:

Takk takk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...