Gå til innhold

Venter på at gullungen skal komme...

pleiepike

Anbefalte innlegg

Så spennende det var her, da! :hoppe:

Lykke lykke til og måtte mensen ikke dukke opp før om leeeeenge!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende det var her, da! :hoppe:

Lykke lykke til og måtte mensen ikke dukke opp før om leeeeenge!!! :klemmer:

Mange takk!! Jah, den har bare me å holde seg laaaaaangt unna!!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Nå unner jeg deg virkelig å være TR-løs i 9 mnd! :jepp:

Jaaaaa! Det hadde vært SÅ fantastisk!!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnah

:lete: noen oppdateringer her? er det en grunn til at tickeren din har begynt på ny periode, eller gjør den det automatisk? *venter spent*

ha en fin søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnah

tihi, nå skrev vi inn her samtidig :) regner med at du ikke har testet? er det slik at TR pleier å komme presis eller? gå og kjøp deg en test jente- jeg blir gal av dette :skratte:

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:lete: noen oppdateringer her? er det en grunn til at tickeren din har begynt på ny periode, eller gjør den det automatisk? *venter spent*

ha en fin søndag :)

tihi, nå skrev vi inn her samtidig :) regner med at du ikke har testet? er det slik at TR pleier å komme presis eller? gå og kjøp deg en test jente- jeg blir gal av dette :skratte:

:popcorn:

Hahaha, jah vi skrev visstnok samtidig jah! Tickeren begynner automatisk på nytt.. Sånn at den ekke endret på ennå.... :)

Test jah, ska kjøpe meg det i morra.. Hakke det i hus.. Så et testresultat foreligger vel på tirsdag hvis ikke TR er kommet innen da.. Hehe.. Liker å vente jeg, for vil ikke bli dobbeltskuffet hvis jeg får negativ test og må feks vente par dager før TR kommer.. Derfor venter jeg automatisk noen dager.. :jepp: Sånn for å være safe liksom :ler: Men det kribler i magen kjenner jeg!!!

TR pleier gjerne å komme 1-2 dager fortidlig... Så dette er noe unormalt :lur:

Har sånne småmurringer i magen da.. En rar følelse.. Kan være en god en??? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnah

jeg stemmer for at det er GODE småmurringer i magen du kjenner :) jeg beundrer deg og "staheten" din om å vente med testing, og skjønner veldig godt hvorfor du ønsker å vente. jeg er av typen som gjerne tester før IKM.. tenker det skjer denne uken også (IKM i helga).

uten å ha lest hele dagboken din, har dere fått noe hjelp (siden prøvingen har gått over 1år)? om så, har de funnet noen forklaring på hvorfor spiren har latt vente på seg?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Jeg er og forblir sta.. Hehe..

Nej, vi har ikke fått noen type hjelp og er ganske forbannet på det.. Jeg var hos legen da det hadde gått 11 mnd uten hell og spurte om vi kunne gå videre siden vi nå nærmet oss 1 år og at ingenting har skjedd. Han var jo helt enig og sendte en rekvisisjon til sykehuset. Jeg fikk brev fra sykehuset par uker etter eller no sånt og fikk beskjed om at vi var unge, vi ble satt i andre rekke og at det ikke hastet... Derfor var ventetiden opptil et ÅR!! Og ble litt sånn småforbannet da jah!

Nå har vi fått time på privatklinikk 25. mars... For å vente 1 år gidder jeg rett og slett ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 år var lenge :overrasket: Fastlegen hendviste rett til privat plass på oss og da ventet vi bare 1 mnd på første time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! :hoppe:

Håper inderlig det er deres tur denne gangen. Synes det er utrolig dårlig at unge folk ikke blir tatt helt på alvor når det gjelder utredning. Man har jo like lyst på barn enten man er 25 eller 35...

Men nå satser vi på at dere ikke trenger hjelp likevel! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 år var lenge :overrasket: Fastlegen hendviste rett til privat plass på oss og da ventet vi bare 1 mnd på første time :)

Jaaaa.. Helt sykt.. Legen ville prøve sykehuset først for å se.. Men sånn gikk det nå ikke.. Hehe..

Så spennende! :hoppe:

Håper inderlig det er deres tur denne gangen. Synes det er utrolig dårlig at unge folk ikke blir tatt helt på alvor når det gjelder utredning. Man har jo like lyst på barn enten man er 25 eller 35...

Men nå satser vi på at dere ikke trenger hjelp likevel! :jepp:

Jaa, helt idiotisk.... Håper at timen vi fikk var et "puff" i kroppene våre.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende her hos deg nå! :popcorn:

Jeg håper virkelig at det er din tur nå, det er helt på sin plass og hadde vært fantastisk hyggelig! :klemmer:

Drysser litt støv mens jeg er her inne og krysser alt jeg har for deg! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke vært noe flink til å legge igjen spor her inne (har jeg i det hele tatt dèt? *husker ikke*), men jeg er ofte innom for å følge med på prøvingen deres!

Drar frem litt :popcorn::popcorn: jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende her hos deg nå! :popcorn:

Jeg håper virkelig at det er din tur nå, det er helt på sin plass og hadde vært fantastisk hyggelig! :klemmer:

Drysser litt støv mens jeg er her inne og krysser alt jeg har for deg! :strix:

Jaaaa.. Jeg håper og håper!!! Tnx for støv :jepp:

:duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame:

Spennende spennende!

Heier på dere :D!

:tommelsmil:

Har ikke vært noe flink til å legge igjen spor her inne (har jeg i det hele tatt dèt? *husker ikke*), men jeg er ofte innom for å følge med på prøvingen deres!

Drar frem litt :popcorn::popcorn: jeg da.

Trur jeg ikke har sett deg her.. :fnise: Men hyggelig!!!

Hihi du drar fram litt :popcorn: ja!! Kan jeg smake jeg å i ventinga her???? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har murringer i nederste del av magen og vondt i korsryggen!!! kan være gode tegn d.,..... :lur: Men d kan oxo være vonde tegn..... :trist::sjenert:

Håper på gode jeg!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har murringer i nederste del av magen og vondt i korsryggen!!! kan være gode tegn d.,..... :lur: Men d kan oxo være vonde tegn..... :trist::sjenert:

Håper på gode jeg!!! :)

Jeg håper også det er gode tegn! Det fortjener dere virkelig etter all denne prøvinga!

Får finne fram :popcorn: som alle andre, og kikke innom her mange ganger til dagen fremover! Spennende!

Endret av Viktoria85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sinna::rope: :rope: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :grine::frustrert: :frustrert: :sur: :sur:

ÅÅåårh!!!! Idiotiske TR!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sinna::rope: :rope: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :grine::frustrert: :frustrert: :sur: :sur:

ÅÅåårh!!!! Idiotiske TR!! :grine:

Nei!! :kjempesinna: Hva er det for noe tull da :sur:

Syns du trenger en :klem: nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...