Gå til innhold

Venter på at gullungen skal komme...

pleiepike

Anbefalte innlegg

God søndag! :klem:

Og lykke til med eksamenslesing. Eg kjenner til det å starta seint med lesinga. Enkelte eksamenar las eg berre til i eit par dagar. :sjenert: Likevel har eg ikkje stryke på ein einaste eksamen. ;)

Ohh! Da er du sykt helldig :P Eller kanskje bare klisterhjerne??? Det har iallefall ikke jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SØNDAG!!!!

I dag har jeg hatt masse energi til overs! Dagen startet med sol sol sol! Så vi tok oss en god tur i skauen og tok litt bilder... Brukte god tid på dette.. Da jeg kom hjem ville jeg bake, så jeg satte en søt grunndeig(var litt usikker på hva jeg ville lage) og mens den stod til heving tok jeg rett og slett enda en liten labbings! Oxo da jeg kom hjem var deigen klar til bruk! Ble noen skoleboller og vanlige boller. KNALLGODE! Så nå er endel av de i frysen. Når det var gjort så vi Happy Feet. Så fant jeg ut at jeg måtte gjøre rent det lille akvariet til min kampfisk, så det gjore jeg nettopp.

Nå ser jeg på tv3, I dine Sko.. Egentlig en grei film det.

Ellers i helga; hmmm.. Fredag begynte dagen med en tur til Lyngdal, der henta jeg bil :lur: På kvelden var jeg vakt på en ungdomsklubb, der det var Halloween fest... Morro d.

I går var jeg på START-kamp.. Jah, æ æ start-fan! Men kampen i går var ikke så møe å skryte av, annet enn at de vant. Og på kvelden var vi hos en kamerat...

Alt i alt har helga vært ganske rolig og grei. Nå er det ny uke som jeg kommer til å bruke en del tid på å lese.. Håper jeg iallefall..

Har au EL denne uka som kommer :sengekos:.. Så blir vel endel kos jah! :lur::fnise:

Neh, får vel se litt te på tv før det er seng! :søvn:

Håper dere alle har hatt en toppers helg!!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohh! Da er du sykt helldig :P Eller kanskje bare klisterhjerne??? Det har iallefall ikke jeg ;)

Eg har blitt beskyldt for klisterhjerne, men den må i så fall ha forsvunne med åra. :klø: Eg skyldar på at eg alltid har vore flink å gå på forelesningar. ;)

Rolig helg? Eg kjenner at den der rolighelga di nesten stressa meg. Men slik er det vel når ein blir gammal? *føler meg som ei bestemor* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har blitt beskyldt for klisterhjerne, men den må i så fall ha forsvunne med åra. :klø: Eg skyldar på at eg alltid har vore flink å gå på forelesningar. ;)

Rolig helg? Eg kjenner at den der rolighelga di nesten stressa meg. Men slik er det vel når ein blir gammal? *føler meg som ei bestemor* :ler:

Hehehe.... Jah, hadde bare jeg vært like flink så :fnise: Var det i høst da, men det er litt siden det jah!

Jah, det var for meg en veldig rolig helg faktisk. Vanligvis går det i ett sett i en helg fra veldig tidlig morgen til sene kvelder.. Hehe..

Nee, må kjøre gubben på jobb jeg..

Ha en toppers dag folket! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:duskedame::duskedame::duskedame:

Sniker meg inn og heier litt for deg og dere jeg også! :)

Har jo ikke vært så mye her på KG på en stund, og må innrømme at jeg hadde likt det bedre om jeg fant dagbøkene til dere "gode gamle" blant graviditetsdagbøkene i stedet for blant prøverne. Men ser du holder motet oppe og står på og ikke minst har en bra innstilling! Digger det! :)

Lykke til med EL og eksamenslesing! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame::duskedame::duskedame:

Sniker meg inn og heier litt for deg og dere jeg også! :)

Har jo ikke vært så mye her på KG på en stund, og må innrømme at jeg hadde likt det bedre om jeg fant dagbøkene til dere "gode gamle" blant graviditetsdagbøkene i stedet for blant prøverne. Men ser du holder motet oppe og står på og ikke minst har en bra innstilling! Digger det! :)

Lykke til med EL og eksamenslesing! :jepp:

Hei hei!!!

Hehe, jeg hadde et stort ønske om at jeg hellerhadde flyttet inn blant "graviditetsdagbøker", men den gang ei... Får håpe det skjer innen 08 er omme da, kanskje jeg får værdens beste julegave/bursdagsgave :fnise:

Mote jah!!... Jeg holder ut... Hehe.. Kanke gjøre annet :sukk: .....

Smil og vær glad! :ler:

BTW; kos å se deg i min dagbok!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er endelig helg!!! :danse: :danse:

Ska ta det me ro denne helga au! I kveld er det ingen andre planer enn å kose meg her hjemme me min kjære :rødme:... Se litt TV og legge meg tidlig.. :fnise:

Kjenner jeg har sovet lite i natt.. Våknet 4 og har halvsovet frem te jeg måtte kjøre han på jonn 06. Sovnet ikke igjen før 08 også var oppe igjen 09.... Det kjennes på korppen jah :Gjesp:

I morra er det sanitetsvakt borte på banen her i næreten. Der er det da amerikansk fotball. Morro det. På kvelden blir det kino, Bond-filmen. Ikke helt min type film, men jeg slenger meg på :fnise:

Søndagen ska vi kanskje te farens hannes. Får se hva vi finner på.....

Nå ska jeg se TV og litt sånt før jeg finner veien til senga :nigo::sove:

BTW; trur jeg hadde EL her nå.. I går hadde jeg sykt vondt i korsrygg/nedre mageregion... Samt jeg var syyyykt kvalm...

Satser på at spiren sitter denne gang... :jepp::lur:

God helg jenter!!!! :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en stund siden jeg har vært innom her :sjenert:

Spennende med EL , heier på deg jeg :duskedame: :duskedame:

Ha en super helg med din kjære :hjerte:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en stund siden jeg har vært innom her :sjenert:

Spennende med EL , heier på deg jeg :duskedame: :duskedame:

Ha en super helg med din kjære :hjerte:

:klem:

Hehehe.. Kos at du stakk innom! :jepp:

EL er alltid spennende, men IKM er vel egentlig kanskje litt mer spennende :fnise: Vi får se hva som skjer fremover :lur:

Hei du! :klemmer:

grattis med lappen! (litt sent :gjeiper: )

:hoppe: :hoppe: :hoppe: for EL

Hey! Sjeldent syn!! :klemmer:

Mange takk, er aldri for sent å si sånt vet du :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg håpar du har ein fin, "rolig" helg! :klemmer:

Me like EL-time

:sengekos: :sengekos: :sengekos::lur:

Det ser ut som at du har gjort ditt for klaff denne PP'en iallfall. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg håpar du har ein fin, "rolig" helg! :klemmer:

Det ser ut som at du har gjort ditt for klaff denne PP'en iallfall. :lur:

Hehehehe... vi har gjort så godt vi kan :lur: Så får vi nå bare se hva utfalle blir :ler::enig::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehehe.. Kos at du stakk innom! :jepp:

EL er alltid spennende, men IKM er vel egentlig kanskje litt mer spennende :fnise: Vi får se hva som skjer fremover :lur:

Ja må vel si meg enig i det at IKM er mer spennende, men EL er mer koselig :lur: mannen min er så sliten om dagen at det ikke blir så mye action med han, men har jeg EL så har han ikke valg ! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på egget og krysser fingrene for at det går denne gangen :duskedame:

Hihi!! :fnise:

Krysser fingrene for deeg! :)

:klemmer:

Mange takk snuppa!!!

Lenge siden jeg har sett deg her inne, alt bare bra? :skya:

Ja må vel si meg enig i det at IKM er mer spennende, men EL er mer koselig :lur: mannen min er så sliten om dagen at det ikke blir så mye action med han, men har jeg EL så har han ikke valg ! :fnise:

Hehehehe.. Samme her.. Han har lite han sku ha sagt da :fnise: Men det ser ut som om han ikke har så veeeeldig møe imot det!!! :nigo::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HJELP!!!!

Jeg satt å dakk SOLO, så kunke jeg fatte hvorfor den var så dau.... Da jeg sku helle i litt mer så jeg at flaskehalsen inneholdt små hull på en måte... Som om noen sku ha stokke sprøyte inn eller liknende :sjokkert: men jeg har jo ikke merket noe med meg selv eller smaken.. Eneste var at den var dau i smaken :hakeslepp:

Noen som vet hva jeg bør gjøre????? :haar:

Det der synes jeg var syyyykt skummelt! :sjokk::overrasket:

Må vel være litt ekstra oppmerksom om noe sku skje? Har ikke helt ut brusa som var igjen på flaska.. Spare HVIS d sku skje noe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh.. Det skjedde ingenting med meg etter å ha drukke av den Soloen.... :sarkasme:

Var redd for at jeg kom te å kaste opp, vond mage osv.. Men sov godt i natt :sove: og merkt liksom ikke noe... sååå... :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...