Gå til innhold

Venter på at gullungen skal komme...

pleiepike

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann du :vinke:

Så leit å høre at du ikke er bra :trist:

Håper du blir bedre fort som fy!!

Prøv å slapp av og hvil deg litt så blir forhåpentligvis formen bedre snart! :kose:

Sender en lang og varm høstklem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaaah!!! Nå hadde jeg skrevet DET innlegget, men tror du ikke dataen her på dette kontoret er idiotisk!!! ÅÅÅååhh!!!

Hei jenter!! :popcorn: Mange takk for trøste og godbedrings meldinger!!!

Og poppel, SÅ godt å se deg igjen!!!!

Har ikke nett hjemme, så jeg må liksom innom et sted hvor det er nett...

Smertene er nesten BORTE :jepp: Det kommer seg!! Jippi!!!! :danser:

Sov nesten ingenting forrige uke, men nå sover jeg nesten som en stein igjen, tar litt tid til å sovne, men når jeg først sover, da sover jeg! Ibux er tingen! Desverre er Ibux et ikkebra middel for babyproduksjonen..... Men kanke ha vondt heller!!

Oh, trodde jeg hadde en visdomstann påvei ut, noe som jeg faktisk har, men trodde det var den som ga meg smerter i min munn, men det viste seg at jeg hadde et litt stygdt hull i ei tann... Så nå holder jeg på me rotfylling! Huff, jeg HATER tannlege! Det er noe av det verste jeg vet.... Men dette var akutt da, så kunne ikke ta beroligens, eller noe.. Men hadde heldigvis med meg min kjære som kunne holde meg i hånda! :rødme: Jeg er en pingle jeg i forhold til tannlege.. Griner og grøsser bare grunnet tanken jeg! :fnise:

Nå har vi endelig vært sammen hos legen og snakka ang dette med utredning. Så nå sku han sende en rekvisisjon til sykehuset (SShf Kr.Sand er F**n så trææge) så nå får vi nå se hva som skjer videre... Han sa det at hannes "soldater" sku testet først, og hvis de er fine i formen, så var det meg som sku testes med ett eller annet snakk om et kateter inn i livmora og skylle gjennom. Og han mente på at når det ble gjort, var det mange som pleide å bli gravide etter det å. Så jeg gleder meg masse te å få satt igang dette... Er det ikke sånn at når utredninga er i gang blir man gravide?? :fnise: Lov t å håpe! :lur:

Eller, hva skjer her? Hmm, Jeg har ffått oppkjøringsdato!!!!!! :bolledeig: Men det er det bare min kjære som oxo vet om uteonom meg(datoen) Og den holdes hemmelig! inntil videre(gudd jeg er flink osm har klart å holde kjeft om d) Så det går fremover liksom! :fnise:

Hadde glattkjøring i dag. Det var utrolig rått!!! Knallmorro! Hadde det SÅ morro. Det var jeg og ei te i bilen i tillegg te kjørelæreren, så det var rått. Sammen me to andre biler hvor det var gutter i da.. Og jentene vant konkuransene som var ute på banen!! Haha...

Jaja... Dette ble faktisk et langt innlegg trur jeg, så håper dere tar dere til på å lese dette. :fnise:

Jaja, får stikke!

BTW, intet tegn på IKM ennå! Men det kommer vel siden all ibux som ser tatt.......

:klemmer:

Endret av pleiepike
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var kun kjørelæreren og jeg som visste oppkjøring.. Min kjære fikk vite at jeg hadde hatt oppkjøring og bestått da vi var ute og kjørte tur. (han kjørte ja) :ler:

Han trodde ikke på meg, så jeg måtte vise det "midlertidige førerbeviset" Hehe... Jeg vil også holde slikt hemmelig i tilfelle noe ikke går rett for seg, og det skal du få lov til. Men jeg VIL vite det når du har fått lappen altså!!! :jepp:

Grattis med jenteseieren! :tommelopp:

Og lykke til med videre utredning.. Satser på at alt går i orden nå, og innen noen få mnd så har du "midlertidig mageboer" :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kun kjørelæreren og jeg som visste oppkjøring.. Min kjære fikk vite at jeg hadde hatt oppkjøring og bestått da vi var ute og kjørte tur. (han kjørte ja) :ler:

Han trodde ikke på meg, så jeg måtte vise det "midlertidige førerbeviset" Hehe... Jeg vil også holde slikt hemmelig i tilfelle noe ikke går rett for seg, og det skal du få lov til. Men jeg VIL vite det når du har fått lappen altså!!! :jepp:

Grattis med jenteseieren! :tommelopp:

Og lykke til med videre utredning.. Satser på at alt går i orden nå, og innen noen få mnd så har du "midlertidig mageboer" :ler:

:klem:

Hehe., jeg måtte nesten fortelle gubben d... Men ingen andre vet det.. Og sånn ska det være au.. Men det er UNDER en mnd t :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med glattkjøringen, det hørtes gøy ut!! Husker min også som ganske moro :jepp:

Blir spennende med oppkjøringen, krysser fingrene for at det går bra, noe som det helt sikkert gjør :tommelopp: Du får hyle ut når du har klart det :)

Og lykke til med IKM!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og poppel, SÅ godt å se deg igjen!!!!

:klemmer: takk! godt å være tilbake!

så spennende med oppkjøring da :jepp: går nok bra, skal du se!

hvordan er det med IKM?? nysgjerrig? jeg? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM jah.... Det kom på mandag den....... Desverre :kjefte:

Men jeg ventet det egentlig au grunnet jeg har hatt så møe smerter og tatt MØE Ibux..... Sånn at det egentlig ikke kom som en bombe for meg. Men nå håper jeg virkelig det skjer noe! Jeg vil ha den beste julegaven ever!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeei... Går glipp av EL denne mnd siden han ikke er hjemme når EL finner sted!!! :tristbla:

Kanskje det er ment at vi ikke ska ha unge enda da siden det ikke klaffer for tiden???? :sukk:

Endret av pleiepike
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig da pleiepiken :tristbla: ikke noe artig.

Her gleder jeg meg stort til at vi kan prøve oss igjen etter to måneders opphold pga kjæres jobb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med oppkjøring! Vil gjerne ha ei melding fra deg om at du bestod :D

Jeg kommer til hjembyen neste helg, skal vi ta oss en middag ute? Lenge siden sist!

Sender deg mange :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei hei jenter!!!

Nå er helga over, og jeg er tilbake i sør. Har vært vest i helga... Nærmere bestemt Utsira. Utrolig spennende øy... Likte meg godt der, utenom at det blåste no sykt..

Vi sov på fyret der ute, men det som var skuff var at fyret lyste jo ikke som jeg hadde trudd! :sukk:

Ellers, jeg har blitt forkjølet, IGJEN!!!!!! :sur:

Josefin88, Jippi, du kommer te helga? Jeg er hjemme alene, så det er bare å komme. Hehe.. MIddag, jah kanskje det? Ska muligens ut en tur au å danse litt.. Me? :)

Ennå ingen nett hjemme!! Men det kommer vel snart? Det er nå jeg faktisk merker hvor avhengig jeg faktisk er!

Oppkjøringa jah! Det nærmer seg masse... Hehehe... Men det går bra det!!! *håpe håpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...