Lilol Skrevet 22. januar 2008 #1 Del Skrevet 22. januar 2008 Hva er det han mannen i cola reklamen sier? "You know me I'm an e......"??? Blir gal av å ikke fatte hva han sier:P så plis hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twisted Skrevet 22. januar 2008 #2 Del Skrevet 22. januar 2008 Den cola zero reklamen?, har alltid ment det var "You know me, I'll manage" kan godt være jeg tar feil da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 23. januar 2008 #3 Del Skrevet 23. januar 2008 Den cola zero reklamen?, har alltid ment det var "You know me, I'll manage" kan godt være jeg tar feil da. Nei da, du tar ikke feil. Det er det han sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No Shorty Skrevet 23. januar 2008 #4 Del Skrevet 23. januar 2008 jeg synes det høres ut som han har sagt "You know me, I'm an ex..." men det er jo ikke noe logikk i det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. januar 2008 #5 Del Skrevet 23. januar 2008 det er ihvertfall en de kjipeste reklamene i verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 23. januar 2008 #6 Del Skrevet 23. januar 2008 Nei da, du tar ikke feil. Det er det han sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 23. januar 2008 #7 Del Skrevet 23. januar 2008 Det er det jeg har trodd og "You know me, I'll manaaaage" (høres ut som om han har utrolig dårlig uttale). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 23. januar 2008 #8 Del Skrevet 23. januar 2008 Enig med Britt Banditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilol Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #9 Del Skrevet 23. januar 2008 Tusen takk for svar :D jeg trodde nesten han sa ".. I'm an edge" og det fant jeg lite mening i ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå