~nette Skrevet 25. april 2003 #1 Del Skrevet 25. april 2003 Sikkert mange av dere som ovnsteker poteter i båter som tilbehør til feks. grillmat. Min favoritt er å kryste saften av 1 sitron over potetene før de går i ovnen. Min familie og gjester smiler alltid når sitronpotetene kommer på bordet :D . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 25. april 2003 #2 Del Skrevet 25. april 2003 Å, det skal jeg prøve! Har en pakke mandelpoteter stående som er perfekt til det formålet. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~nette Skrevet 25. april 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 25. april 2003 Ja det blir perfekt Octavia! Husk grovt salt og god olje da! God fornøyelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 25. april 2003 #4 Del Skrevet 25. april 2003 hm, takk for tipset, det må prøves Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 26. april 2003 #5 Del Skrevet 26. april 2003 (dette leses med Ingerid Espelid-stemme): og så litt grøøønt på toppen! (syns disse potetene blir enda bedre med friske urter, f.eks finhakket bladpersille!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. april 2003 #6 Del Skrevet 26. april 2003 (dette leses med Ingerid Espelid-stemme): og så litt grøøønt på toppen! (syns disse potetene blir enda bedre med friske urter, f.eks finhakket bladpersille!) Hørte henne, jeg! Men, de potetene hørtes sååå gode ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 26. april 2003 #7 Del Skrevet 26. april 2003 Jeg har mye olivenolje og basalmico på poteten før den går inn i ovenen, så kan man tilsette den uten man vil. Dill eller mynte er godt å drysse over poteten til slutt. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå