henine Skrevet 23. januar 2008 #21 Del Skrevet 23. januar 2008 Åh, borettslaget er gulle god:) Synes det er kjempe morsomt. Jeg ler og ler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 23. januar 2008 #22 Del Skrevet 23. januar 2008 Synes Borettslaget er veldig bra. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 23. januar 2008 #23 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg ble Yngve Synes borettslaget fortsatt er morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 23. januar 2008 #24 Del Skrevet 23. januar 2008 Hipp hipp horra, som de sier, jeg elsker å se på dette på tv! Har dette på dvd oxo,ler meg skakk! Jeg ble ALI *** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 23. januar 2008 #25 Del Skrevet 23. januar 2008 jeg ble jeanette jeg. Også jeg som trodde det holdt med at jeg har samme toppen hun hadde på seg på lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulphild Skrevet 24. januar 2008 #26 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg elsker Borettslaget. "Ikke stå der som det mummitrollet, da!" Jeg ble Nicolay. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2008 #27 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg elsker Borettslaget. "Ikke stå der som det mummitrollet, da!" Jeg ble Nicolay. Det må det ha hver Narvestad som sa til Ruth.... Jeg ELSKER borettslaget jeg også Jeg tror at de som ikke liker det ikke skjønner helt humoren i konseptet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå