Amanlis Skrevet 19. januar 2008 #1 Del Skrevet 19. januar 2008 For de av dere som så på Borgen skole i sin tid, så sendes det på NRK super lørdager klokka 16.25 og reprise mandager klokka 13.30. Det er herlig å mimre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 19. januar 2008 #2 Del Skrevet 19. januar 2008 Takk for tipset! Det skal jeg prøve å få sett på neste lørdag. Det var kjempegøy, husker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2008 #3 Del Skrevet 19. januar 2008 Kult! Husker godt den serien...det var helgens høydepunkt. Petter, Lisbeth, Caroline, Anette og alle de andre - på seilbåten og på skolen: veldig bra serie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 19. januar 2008 Kult! Husker godt den serien...det var helgens høydepunkt. Petter, Lisbeth, Caroline, Anette og alle de andre - på seilbåten og på skolen: veldig bra serie Seilbåten ja. Den het Svanen husker jeg. De satt ombord i båten og sang noe sånt som "Svanen- Svanen en skonnert født på ny". Jeg tok opp alle episodene på video og så dem om igjen og om gijen. Til slutt kunne jeg alle replikkene på rams. Og Petter og Betty som var kjærester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Julie Skrevet 19. januar 2008 #5 Del Skrevet 19. januar 2008 Hun som spilte Anette gråt på skolen...hun var litt opprørsk. Betty var hun litt lubne og Karoline var så sukkersøt at hun hadde blitt en glimrende husmor på 1950-tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grissini Skrevet 20. januar 2008 #6 Del Skrevet 20. januar 2008 Fantastisk...Dette må jeg få med meg neste helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 20. januar 2008 #7 Del Skrevet 20. januar 2008 Åja, Borgen skole måtte jeg ha med meg, det var stort husker jeg. Spørs om jeg synes det er like bra nå, men jeg må prøve å huske å skru på til lørdag da! Mimring er gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 21. januar 2008 #8 Del Skrevet 21. januar 2008 Var Betty så lubben, da? Alle så vel lubne ut i 80-talls-klær, forresten. Håper de skal sende Forelska '87 også!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 21. januar 2008 #9 Del Skrevet 21. januar 2008 Så fantastisk! Supert at du seier ifrå! Men NRK Super er det NRK 3 om morgonen? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 22. januar 2008 #10 Del Skrevet 22. januar 2008 Så fantastisk! Supert at du seier ifrå! Men NRK Super er det NRK 3 om morgonen? :klø: Er det ikke omvendt? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 22. januar 2008 #11 Del Skrevet 22. januar 2008 Dette må jeg prøve å få med meg! Barndomsminner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #12 Del Skrevet 2. februar 2008 Nå er det snart tid for en ny episode. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. februar 2008 #13 Del Skrevet 19. februar 2008 Dytte på denne så jeg husker det på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tang Lung Skrevet 19. februar 2008 #14 Del Skrevet 19. februar 2008 Og jeg som trodde Holms var lavmål , "skuespillet" er så dårlig at det blir komisk.....LOL !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå