Gå til innhold

Hvem vinner BigBrother?


Turte

Anbefalte innlegg

Veronica eller Espen. Veronica er ganske merkelig, men virker som en herlig person! Tørr å "drite" seg ut, og er naturlig. Espen er litt mer voksen enn de fleste, og han har "trøndersk" humor.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gloria

Det kommer ihvertfall ikke til å bli Mikki,bare så det er sagt!Han er en eneste stor gjøk der han sitter og spiller gitar i fulla.Han er bare ute etter oppmerksomhet.Jeg synes Veronica Katrin hadde vært en "kul vinner".Hun sier mye artig og er ikke redd for å være seg selv på TV.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok kansje veronika eller espen vinner. Jeg håper på at det blir veronika, hun er en herlig og merkelig jente. Hun gjør og sier kansje mye rart i fylla, men hvem gjør vel ikke det.Ærlig, og sier hva hun mener ivertfall!! Vinner ingen av di to, håper jeg det blir Maria.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

For guds skyld Veronica kan ikke vinne,

-hun er ikke morsom, ærlig,snill eller rar!

Hun er Dum-uærlig-frekk og snål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg syns veronica er morsom, ærlig, snill og rar jeg enig.gif Skikkelig god rar enig_animasjon.gif

Klems fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge ikke Veronika Katrin vinner, skal jeg være fornøyd. Håper hun ryker ut neste gang! Klarer ikke flere falske krokodilletårer...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jepp, enig med Guro.

La oss stemme ut Veronica Katrin denne gang!

Are you with me?

Bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei Bea.......er ikke enig.

Stemmer ut Veronica jeg..... juger bare fordi hun er sjalu.

Hilsen BB-faen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

VK skal ut denne gangen! Skikkelig falsk "bitch". Krokodille-tårer, og "uskyldige stakkar lille meg"..haha..kjøper ikke den nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

De som sitter til finalen tror jeg kommer til å bli:

-Espen (fordi han er ærlig)

-Mikki (fordi han unngår krangel)

-Veronica (fordi hun er rar og populær ute)

-Muligens Dennis (fordi ha ner nøytral)

VK går nok ut denne gang, Kristian går ut hvis han blir nominert.

TROR JEG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

har noen her hørt om krangling og intriger eller. det norske folk vil vel se hvordan det går med "kranglinga" med "klikken".

vi MÅ jo se hvordan veronica og vk klarer og syte til hverandre det er jo det som er tv.

action, action, action, det er det vi skal ha.

ellers så blir finalen følgende.

- Dennis

- Monica/vk

- Veronica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror kanskje det er Maria som vinner. Hun har kontroll der inne ihvertfall. Og hun vinner de fleste konkurransene. Så jeg hadde ikke blitt overasket.

Jeg håper derimot at Dennis vinner fordi han lager liv i huset eller Veronica fordi hun er så merkelig at det er gøy å se på.

Johannes og Guner skulle ikke gått ut. De var ihvertfall fine utenpå *s*. Nå er det bare stygge gutter igjen. Enda en grunn til å la være å følge med...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...