Gå til innhold

Hvem vinner BigBrother?


Turte

Anbefalte innlegg

Jeg tror Monica kan vinne.

Hun er smart og positiv og holder seg nogenlunde nøytral. Hun har fått lite stemmer av de andre der inne også. Men med tanke på hvem som har overlevd nominasjon så kan det også bli Veroica...

Jeg vedder at en jente viner denne gangen, siden det var gutt i fjor. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Vært artig om Espen hadde vunnet icon_smile.gif hehe..

Kan ikke si at første inntrykket av han var særlig bra, men nå blir det bare bedre og bedre..

Håper ikke Monica vinner, hun blir nok stemt ut..Tenk når Remi måtte gå, vil nok de andre finne henne svært slitsom..Det er hun for mange allerede tror jeg..(men håper hun går FØR Remi altså..)

Jeg holder en knapp på Veronica Kathrin icon_smile.gif

Herlig jente icon_smile.gif

Veronica kan jo også vinne, for hun har fått mye medlidenhet og sympati...Hun har jo helt klart noen psykiske problemer da, og er ganske så ustabil - men HARMLØS icon_smile.gifÅ SØT icon_smile.gif

Folket bestemmer, ikke deltagerne..

Jeg for min del skjønner ikke hvorfor Guner ble stemt ut??? Helt uforståelig..

Men men..Jeg har jo digital parabol og BB døgnet rundt, så jeg er kanskje blitt litt bedre kjent med dem..

Lise Marie skal jeg stemme ut nå..

Hvorfor vil dere ha henne der ? Hun vil jo ut selv også..Bare syter..Å DEN falske latteren..Snylter på alle andre..

Remi må være der, ellers blir det ufattelig kjedelig.. Remi er gullgutten...Å den som lager liv.. Han har " Rodney`s rolle ", hvis det går an å sammenligne med i fjor..

Dennis er nok en snill gutt, men han minner meg om Viggo Kristansen (hehe) stakkar..

Maria er jo der helt klart for å vise seg frem..Med silikon og gele i bhèr og påtatovert sminke.. Jaja..

Det er veldig godt å se at den uka de skal nomineres er alle så overdrevet "snille" med hverandre.. det er tross alt om å gjøre å være lengst på TV, og bli sett..

Johannes er nok egentlig en likere gutt enn det kommer frem.. Det er bare det at han er så innesluttet med sine følelser og tanker, at han eksploderer vel snart om han ikke begynner å åpne seg..

Kristian er jo rene uskyldheten selv..Søt og liten..Han blir nok helt sikkert i 100dager icon_smile.gif

Vel vel..Det var mine tanker om den saken..

Klem Lisabeth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det hadde vært gøy om en jente vinner i år.

Værdige vinnere er veronica C. og veronica. Men jeg har en følelse av at det er mest jenter som titter innom BB, så det er nok en gutt som sitter til slutt!

Jeg personlig syns Dennis er kul, han lager mye liv og er ærlig, tåler en skøy og!

Måtte den beste vinne ( som fortjener det)

Hilsen icon_smile.gif lillemor icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper i hvert fall _ikke_ at Kristian eller Remi vinner. Remi virker jo som en komplett idiot stakkars, og Kristian liker jeg bare ikke. Güner skulle ikke blitt stemt ut, syns jeg icon_smile.gif Maria kan godt bli stemt ut. Fjolledukke!

Monica virker ålreit nok, men litt slitsom. veronica .. jaja ... Håpløs, spør du meg..

Johannes har jeg ikke fått noe verken positivt eller negativt inntrykk av.

Espen virker ålreit nok. Dennis også. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder en knapp på Maria eller Espen...

Synd Dennis (?) måtte forlate det gode selskap.

Nå virker jo Kristian ganske ok, men han er lett gjennomskuelig med smiskingen sin ovenfor Maria.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I begynnelsen var Kristian min favoritt, men syntes han begynner å bli litt patetisk nå som han henger med tunga på slep etter Maria!!

Fikk ikke så godt førsteinntrykk av Espen, men han er nå min favoritt!! icon_smile.gif

Ellers så tror jeg Veronica Kathrin kan nå langt.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Krisitan vinner.

De siste 5 i huset blir:

Kristian, Espen, Veronica, Veronica Katrin og Maria.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvem som kommer til å vinne men håper det blir Veronica eller Veronica Catrin icon_smile.gif De er så utrolig skjønne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Håper Espen vinner og at falske Maria snart blir sendt hjem. Remi likeså. Johannes kan gjerne reise også. For en gjeng. De eneste verdige vinnere er Espen (som faktisk gjør alt i huset) eller Kristian.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy_fy.gifDet er jo heeelt løye å se på hva dere skriver..

Han og hun er den verdige vinner. icon_biggrin.gif Hva vet dere om det?

Hvordan er den verdige vinner?

Det ser ut som dere ser på den verdige som snill,ufalsk og nøytral gjennom hele greiene.

Maria- falsk? Fordi hun bruker silikon i bh-en sin? Ser du deg rundt, er det MANGE jenter i verdnen som bruker silikon i bh-en. Skal vere glad hun ikke bruker det I puppa. icon_razz.gif

Nei nå skal jeg slutte å skjenne!

Måtte den normale vinne (ironisk!)

Ha en fin dag! icon_wink.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Nei, si det. Det er greitt å diskuterere litt minder alvorlige saker også innimellom.

Dessuten synes jeg det er interessant å høre hva ,man synes om de forskjellige personligheter.

Helt enig med den anonyme som sier Veronica eller Espen, fordi de andre er så oppatt av å være kule. Merkelig egentlig at de mest falske og såkalte kule får så mye støtte.

Jeg liker best de alminnelige som meg og deg...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tro Veronica eller Kristian vinner.

HVORFOR???

Kristian vinner for han er en herlig fyr og Veronica kan vinne for hun er så merlelig he,he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Jeg har ingen spesiell favoritt. Men jeg får "dilla" av hun Maria.......

Men det er som noen sier, de kuuleste blir de mest populære..... er vi kanskje litt misunnelige på de som "tør"?

Er også enig med andre her på tråden om Verionica og Espen...... de virker veldig avslappede og rolige. icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...