Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2003 #1 Del Skrevet 25. april 2003 Er det bare tåteflasker av glass om tåler å kokes eller gjør også plastflasker kokes? Hva med tuten av bløt gummi? Hva med ammeskjold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. april 2003 #2 Del Skrevet 25. april 2003 Ammeskjold vet jeg ikke, men alt det andre tåler koking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 25. april 2003 #3 Del Skrevet 25. april 2003 Ammeskjold kan også kokes. Det gjorde iallefall jeg , og det gikk fint det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristine 80 Skrevet 25. april 2003 #4 Del Skrevet 25. april 2003 Alt kan kokes. de er laget for det! MEN du trenger ikke koke flaskene, det gjorde ikke en venninne av meg, og det gikk helt fint. Jeg kokte flaskene jeg ja. Ingen helsestasjoner er enige om dette tamaet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 25. april 2003 #5 Del Skrevet 25. april 2003 Når det gjelder koking av tåteflasker, så skal de kokes når barna er helt små (under 6 mnd). Etter dette holder det at en vasker de i oppvaskmaskin hvis en har dette. Hvis en ikke har det må de kokes så lenge de får melk på de. Iallefall frem til barnet blit ett år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 25. april 2003 #6 Del Skrevet 25. april 2003 Bare oppvaskmaskin(altså uten koking etterpå) er nok helt fra fødselen av dersom barnet ditt ikke har spesielle sykdommer eller helseproblemer. Når de er blitt så store at de er begynt å få annen mat etc er det nok med vanlig oppvask også dersom du ikke har oppvaskmaskin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Modesty Blaise Skrevet 26. april 2003 #7 Del Skrevet 26. april 2003 Jeg kokte tåteflaskene til sønnen min frem til han var ett år. Når det har vært melk på flaskene bør de kokes, men hvis det bare er vann eller annet som har vært i flaskene så holder det å bare ha de i oppvaskmaskinen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 27. april 2003 #8 Del Skrevet 27. april 2003 sutflasker skal koges når der har været mælk i uanset alder eller vaskes i vaskemaskinen, mælk er et produkt som danner farlige bakterier så hurtig som bare det så de små så som store ( større børn/voksne ) kan blive ganske syge i deres maver, kan fortælle at i mine unge dage lol ikke fordi jeg er frygtelig gammel nu men da arbejdede jeg på en hamburger sted der havede vi en milkshak maskine og det var min opgave at vaske den jeg lage alt i blød i klorin og skyllede og skyllede men da helsetilsynet kom og tog en prøve var der så mange bakterier i maskinen at vi måtte slutte at sælge milkshak indtil den var ren nok og nu mener jeg at efter det blev vasket i klorin et par gang i ugen så var det ok men nej så vær på vagt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå