Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2002 #1 Del Skrevet 6. april 2002 jeg trodde alt var over. samboeren hadde gjort det slutt osv osv. så tok jeg sjansen og møtte en fra nettet. fy fader , jeg skal love å si at jeg ikke angrer. jeg som trodde det bare vae spaca folk som møtte folk fra nettet. han er dritdeilig . nam nam nam nam . håper bare det blir et forhold. jeg er i lykkerus. for en elsker . herregud. har aldri opplevd liknenede, aaaaah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 7. april 2002 #2 Del Skrevet 7. april 2002 Jeg traff mannen i mitt liv via nett. Jeg hadde aldri trodd at det ville skje meg. Fint å høre at det er flere spaca mennesker da...*ssss*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2002 #3 Del Skrevet 12. april 2002 vart på nettet møter ni dom hær underbara mænnen? Koz från en som också vill ha.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 12. april 2002 #4 Del Skrevet 12. april 2002 lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2002 #5 Del Skrevet 13. april 2002 vel. for å si det sånn. han var ikke noe for meg likevel. jeg unner meg noe bedre en en som bare vil ha uforpliktende sex. jeg har møtt en ny og det var ikke via nett. men uansett. det er ikke hvor du treffer noen som teller, det er hvem du treffer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Candy Skrevet 17. april 2002 #6 Del Skrevet 17. april 2002 Da er jeg oxo med i gjengen.... Jeg møtte oxo min kjære på nettet! Fy søren så nervøs jeg var!!!!! Nå har vi vært sammen i over 1 år! Lykke te!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå