Ambriel Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #141 Del Skrevet 19. mars 2008 Har ikke lest absolutt hele tråden, men har du lett i sluken til dusjen, vasken, kjøkkenvasken osv? Jepp, alle steder i leiligheten er vel mer eller mindre sjekka svært grundig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #142 Del Skrevet 19. mars 2008 900??????????????? Har virkelig sporveien/busselskapet lov til å fastsette størrelsen på slike "bøter" selv? 900 norske kroner ja! Kortet var bare gått ut noen timer før det ble kontrollert. Da synes jeg man kan slippe unna med en advarsel og at de heller bare tar kortet. Men men, det skal vel gå til å dekke julebordet til Oslo Sporveier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #143 Del Skrevet 19. mars 2008 Har ringen eller den som er skyldig blitt funnet da, ts? Intet nytt å rapportere dessverre Er vel bare å innse at den er borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aprikos Skrevet 19. mars 2008 #144 Del Skrevet 19. mars 2008 Sjekket alle sokkepar? I tilfelle den har blitt med i vasken med sengetøyet og forvillet seg inn i en sokk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #145 Del Skrevet 19. mars 2008 Sjekket alle sokkepar? I tilfelle den har blitt med i vasken med sengetøyet og forvillet seg inn i en sokk? Siden det er såpass lenge siden den forsvant, og vi hår gått med de fleste sokkeparene vi har, så tror jeg at jeg hadde merket det om det lå en ring i sokken min Takk for supert tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aprikos Skrevet 19. mars 2008 #146 Del Skrevet 19. mars 2008 ...dersom du vasker klær ofte så har du garantert ikke rukket gjennom sokkehaugen...jeg ville sjekka! Eller f.eks i bh'er det er sånne innleggsputer i hvis du har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 11. april 2008 #147 Del Skrevet 11. april 2008 Har du funnet den Ambriel?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #148 Del Skrevet 27. mai 2008 Nei Rekis Den er borte vekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #149 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) HERREJEMINI! Jeg har funnet ringen! :juhu: Den lå under kjøleskapet! :klø: Endret 14. juni 2008 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 14. juni 2008 #150 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!! Innlegg redigert pga. sideforskyvning. vimse-admin. Endret 15. juni 2008 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lita_* Skrevet 14. juni 2008 #151 Del Skrevet 14. juni 2008 Jøss, det var fint! Men hvordan har den kommet seg under kjøleskapet? Det kan lønne seg å vaske under kjøleskapet/fryseboksen av og til. En gang fant jeg 500 kroner under frysern.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 14. juni 2008 #152 Del Skrevet 14. juni 2008 HERREJEMINI! Jeg har funnet ringen! :juhu: Den lå under kjøleskapet! :klø: Det var jo bra at du fant den. Det virker ikke som at du flytter på og vasker under kjøleskapet særlig ofte . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2008 #153 Del Skrevet 14. juni 2008 Flaks at du ikke konfronterte sønnen til samboeren din for hardt i hvert fall; det hadde vært rimelig pinlig nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. juni 2008 #154 Del Skrevet 15. juni 2008 Så bra!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #155 Del Skrevet 15. juni 2008 Det var jo bra at du fant den. Det virker ikke som at du flytter på og vasker under kjøleskapet særlig ofte . Nei det kan du vel si Det var vel det siste stedet jeg hadde leta tror jeg. Trodde ikke ting kunne falle under der jeg Anyway, nå er den tilbake der den hører hjemme, på fingeren min! :juhu: Men jeg kan fremdeles ikke forstå hvordan i alle dager den kunne havne under der :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Glad i reiser Skrevet 15. juni 2008 #156 Del Skrevet 15. juni 2008 Nei det kan du vel si Det var vel det siste stedet jeg hadde leta tror jeg. Trodde ikke ting kunne falle under der jeg Anyway, nå er den tilbake der den hører hjemme, på fingeren min! :juhu: Men jeg kan fremdeles ikke forstå hvordan i alle dager den kunne havne under der :klø: Hunden din kanskje Hvis den datt ned fra nattbordet, kan hunden ha leket med den og fått skjøvet den under kjøleskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 16. juni 2008 #157 Del Skrevet 16. juni 2008 Viss det er plass til ein hoggorm under eit kjøleskap må det vel vere god plass til ein ring? Så flott du har funne ringen din, då! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #158 Del Skrevet 23. juni 2008 Flaks at du ikke konfronterte sønnen til samboeren din for hardt i hvert fall; det hadde vært rimelig pinlig nå. Nå var det faktisk han som fant den da Samboer og jeg var ute å gikk tur med bikkja, så kommer vi inn og der står han med den i hånden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #159 Del Skrevet 23. juni 2008 Hunden din kanskje Hvis den datt ned fra nattbordet, kan hunden ha leket med den og fått skjøvet den under kjøleskapet Ja, det er sant Kanskje det er det som har skjedd :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #160 Del Skrevet 23. juni 2008 Viss det er plass til ein hoggorm under eit kjøleskap må det vel vere god plass til ein ring? Så flott du har funne ringen din, då! Hoggorm? Under kjøleskapet? *IIIIIK* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå