Gå til innhold

KRISE!

Ambriel

Anbefalte innlegg

Har ikke lest absolutt hele tråden, men har du lett i sluken til dusjen, vasken, kjøkkenvasken osv?

Jepp, alle steder i leiligheten er vel mer eller mindre sjekka svært grundig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

900??????????????? Har virkelig sporveien/busselskapet lov til å fastsette størrelsen på slike "bøter" selv?

900 norske kroner ja! Kortet var bare gått ut noen timer før det ble kontrollert. Da synes jeg man kan slippe unna med en advarsel og at de heller bare tar kortet.

Men men, det skal vel gå til å dekke julebordet til Oslo Sporveier :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ringen eller den som er skyldig blitt funnet da, ts?

Intet nytt å rapportere dessverre :(

Er vel bare å innse at den er borte :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket alle sokkepar? I tilfelle den har blitt med i vasken med sengetøyet og forvillet seg inn i en sokk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket alle sokkepar? I tilfelle den har blitt med i vasken med sengetøyet og forvillet seg inn i en sokk?

Siden det er såpass lenge siden den forsvant, og vi hår gått med de fleste sokkeparene vi har, så tror jeg at jeg hadde merket det om det lå en ring i sokken min :ler:

Takk for supert tips! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...dersom du vasker klær ofte så har du garantert ikke rukket gjennom sokkehaugen...jeg ville sjekka!;) Eller f.eks i bh'er det er sånne innleggsputer i hvis du har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

• 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

HERREJEMINI! Jeg har funnet ringen! :juhu: :danser:

Den lå under kjøleskapet! :sprettoy: :klø:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:hoppe::danse::vin::hoppe::danse::vin::hoppe::danse::vin::hoppe::danse::vin::hoppe::danse::vin:

Innlegg redigert pga. sideforskyvning.

vimse-admin.

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lita_*

Jøss, det var fint! Men hvordan har den kommet seg under kjøleskapet? Det kan lønne seg å vaske under kjøleskapet/fryseboksen av og til. En gang fant jeg 500 kroner under frysern..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice
HERREJEMINI! Jeg har funnet ringen! :juhu: :danser:

Den lå under kjøleskapet! :sprettoy: :klø:

Det var jo bra at du fant den. Det virker ikke som at du flytter på og vasker under kjøleskapet særlig ofte :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Flaks at du ikke konfronterte sønnen til samboeren din for hardt i hvert fall; det hadde vært rimelig pinlig nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var jo bra at du fant den. Det virker ikke som at du flytter på og vasker under kjøleskapet særlig ofte :ler: .

Nei det kan du vel si :sjenert:

Det var vel det siste stedet jeg hadde leta tror jeg. Trodde ikke ting kunne falle under der jeg :sjenert:

Anyway, nå er den tilbake der den hører hjemme, på fingeren min! :juhu: Men jeg kan fremdeles ikke forstå hvordan i alle dager den kunne havne under der :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glad i reiser
Nei det kan du vel si :sjenert:

Det var vel det siste stedet jeg hadde leta tror jeg. Trodde ikke ting kunne falle under der jeg :sjenert:

Anyway, nå er den tilbake der den hører hjemme, på fingeren min! :juhu: Men jeg kan fremdeles ikke forstå hvordan i alle dager den kunne havne under der :klø:

Hunden din kanskje :) Hvis den datt ned fra nattbordet, kan hunden ha leket med den og fått skjøvet den under kjøleskapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Tigress

Viss det er plass til ein hoggorm under eit kjøleskap må det vel vere god plass til ein ring?

Så flott du har funne ringen din, då!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaks at du ikke konfronterte sønnen til samboeren din for hardt i hvert fall; det hadde vært rimelig pinlig nå.

Nå var det faktisk han som fant den da :sprettoy: Samboer og jeg var ute å gikk tur med bikkja, så kommer vi inn og der står han med den i hånden :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden din kanskje :) Hvis den datt ned fra nattbordet, kan hunden ha leket med den og fått skjøvet den under kjøleskapet :)

Ja, det er sant :) Kanskje det er det som har skjedd :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss det er plass til ein hoggorm under eit kjøleskap må det vel vere god plass til ein ring?

Så flott du har funne ringen din, då!

Hoggorm? Under kjøleskapet? *IIIIIK* :hakeslepp::redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...