Ambriel Skrevet 18. januar 2008 #1 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg trenger hjelp! Jeg kan ikke finne diamantringen som jeg fikk av mamma til 18 års dagen min! :gråte: Jeg har leita høyt og lavt og vet ikke helt lengre hvor jeg skal leite :-/ Noen som vet om noen typiske steder den kan ha gjemt seg? Som typisk har vært i samme situasjon og til slutt funnet den på et helt merkelig sted. Jeg er nesten 100% sikker på at den lå på nattbordet mitt, men der ligger den altså ikke nå Årh, jeg er så sint på meg selv! Jeg kan bare ikke ha mistet den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vici Skrevet 18. januar 2008 #2 Del Skrevet 18. januar 2008 Huff da. Du har vel ikke støvsuget soverommet? Når lå den på nattbordet sist? Har du hatt besøk siden da? Har du sjekket under senga og bak nattbordet? Den ligget sikkert bare gjemt på et lurt sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pollya Skrevet 18. januar 2008 #3 Del Skrevet 18. januar 2008 Se på badet også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 18. januar 2008 #4 Del Skrevet 18. januar 2008 Under senga eller mellom madrassen og senga. Eller kanskje den ligger på gulvet et sted. sjekk støvsugerposen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. januar 2008 #5 Del Skrevet 18. januar 2008 Støvsugerposen Mellom sofaputene I vannlåsen på badet og på kjøkkenet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg husker ikke helt når jeg brukte den sist, fordi jeg kan ikke bruke den på jobb, så da bruker jeg den nesten ikke lengre :-/ Hvis jeg har brukt den, så brukte jeg den enten forrige fredag eller søndag (for da hadde jeg fri). Skal sjekke støvsugerposen. Støvsugde forrige fredag, men ikke soverommet (av en eller annen merkelig grunn) Jeg er nesten 100% sikker på at jeg så den på nattbordet for noen dager siden (og jeg har ikke brukt den etter det), men igår var den sporløst borte. Tviler på noen har tatt den for da hadde de vel tatt diamantsmykket mitt som lå sammen med ringen, og det ligger der enda Begynner nesten å lure på om hunden har spist den Takker for tips, skal lete videre når samboer kommer hjem... da får vi en lommelykt å lete med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 18. januar 2008 #7 Del Skrevet 18. januar 2008 kanskje hunden har spist den o.o men da kommer den hvertfall ut igjen =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #8 Del Skrevet 18. januar 2008 Joda, men hun er såpass liten (chihuahua) at jeg er redd den sitter fast eller gjør noe skade inni der :-/ Hun har vært slapp de siste to dagene, ant pga løpetid Men får holde et ekstra øye med henne... Den må jo være her i leiligheten et sted! Kan jo ikke akkurat ha fått bein å gå på og gått ut av seg selv Bare å fortsette å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pollya Skrevet 18. januar 2008 #9 Del Skrevet 18. januar 2008 Sikkert ikke i hunden,- en chihuahua rekker vel ikke opp til nattbordet.... Lykke til videre i letingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #10 Del Skrevet 18. januar 2008 Nå er soverommet og stua endevendt uten hell :gråte: Har sjekka støvsugerposen, under sofaen og alle mulige steder den kunne fallt under... Har skifta pose i støvsugeren slik at vi kan støvsuge med den, også tømmer vi den når hele leiligheten er støvsugd. Forstår bare ikke hvor den kan være Legger den aldri noen andre steder enn soverommet eller badet jo.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 19. januar 2008 #11 Del Skrevet 19. januar 2008 Let i skittentøyet! Ting har det med å gjemme seg inni en ball med klær, som du rasker sammen og hiver i kurven. Du kan også se i luken på nedsiden av vaskemaskinen, der småting samles opp hvis de har kommet med i vasken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mini_me Skrevet 19. januar 2008 #12 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg legger alltid fra meg mine ringer på kjøkkenet når jeg lager mat. Da havner de ofte på en hylle over komfyr/vifte... har du lett på sånne steder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 19. januar 2008 #13 Del Skrevet 19. januar 2008 Min erfaring er at slike ting alltid befinner seg der jeg er sikker på at jeg IKKE la det fra meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2008 #14 Del Skrevet 19. januar 2008 Opplevde en gang det samme selv, da fant jeg den etter flere uker klemt mellom gulvlisten og benet på senga... Sikkert revet den ned fra nattbordet i søvne, og inn i den lille sprekken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 19. januar 2008 #15 Del Skrevet 19. januar 2008 jeg mistet diamant øredobbene jeg fikk med bestemoren min. Jeg lette høyt og lavt i flere uker, men fann ingen verdens ting. Ga opp og glemte hele greie og nå for et par uker siden så dukket de opp igjen. Ett år etter!!!! Da datt de ut av en beholder ting\sak jeg har på badet.. Og jeg var overbevist om at jeg hadde letet der mange ganger før.. men er iallefall veldig glad!! Så lykke til!!! Dukker opp når du minst venter det =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2008 #16 Del Skrevet 19. januar 2008 En gang da jeg ikke fant den gamle gifteringen til farmoren min fant jeg den nederst i en pappeske jeg hadde pakket i da vi flyttet....... Den hadde fallt ut av pakken jeg hadde den i sammen med andre smykker. Og havnet da nederst. Jeg raserte hele rommet før jeg fant den. Du finner den igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #17 Del Skrevet 19. januar 2008 Skal sjekke vaskemaskinen og skittentøyet Hadde et lite håp om at jeg kanskje hadde glemt den på jobben, men der lå den ikke Når jeg tar av ringen legger jeg den enten på nattbordet eller i toalettveska på badet. Legger den ingen andre steder for da vet jeg at den forsvinner (men det gjør den jo tydeligvis uansett hvor jeg legger den ser det ut som). "Leteaksjon diamantring" fortsetter Er jo mulig hunden har fått tak i den hvis den har fallt ned på gulvet, og hun kan jo dra den med seg hvor som helst. Jaja, har bare hatt uflaks de siste dagene, igår streika mobilen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Korrekt Skrevet 19. januar 2008 #18 Del Skrevet 19. januar 2008 Er du sikker på at ingen har knæbban fra deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #19 Del Skrevet 19. januar 2008 Det er bare meg og min samboer og sønnen hans (som var her forrige helg) som har vært i leiligheten siden den forsvant, så veldig lite sannsynlig at noen har tatt den. Da hadde de vel uansett også tatt diamantsmykket som den lå sammen med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Korrekt Skrevet 19. januar 2008 #20 Del Skrevet 19. januar 2008 Det er bare meg og min samboer og sønnen hans (som var her forrige helg) som har vært i leiligheten siden den forsvant, så veldig lite sannsynlig at noen har tatt den. Da hadde de vel uansett også tatt diamantsmykket som den lå sammen med... Selvsagt.Man vil jo gjerne stole på venner og familie og det kan man som oftest:) Dersom noen har tatt den tok dem ikke smykke for å "usynliggjøre" det litt om du forstår! Hvor gammel er sønnen til din samboer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå