Gå til innhold

sopp i underlivet


belinda

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en jente som har slitt med sopp i underlivet i flere år. Har vert til lege utallige ganger og fått resept på forskjellige medisiner, men ingenting har ført til bedring.

Det går meg på nervene, føler meg konstant skitten, og det ødelegger sex livet mitt.

Har også mange ganger prøvd Canesten og ph-geler som skal gi den rette surhetsgrad i skjeden, men fortsatt siver det ut cottage cheese :cry:

Er det noen der ute som har en vidunderkur til meg????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Dette har du sikkert gjort, men vasker du undertøyet ditt hardt nok, prøv med kun bomullstruser, unngå trange jeans, g-streng, barbering osv..

Prøv å bytt vaskepulver og skyllemiddel..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har også hatt dette som et stort problem i mange år. Men, for snart 1 år siden så begynte jeg å vaske alle trusene mine på 60 grader. Samt så fikk jeg ny partner. Han er veldig nøye med rensligheten sin, og det var ikke tidligere partner så nøye på. Så når vi har sex så veit jeg at han er renslig. Det kommer ikke noe ekkelt opp i kjeden som kan gjøre noe med klimaet der nede.

Jeg drakk også endel appelsinjuice tidligere. Og, dette har jeg begrensa. Veit ikke om dette hjelper men overtro kan flytte fjell.

Så disse 3 faktorene har gjort det til at jeg ikke har hatt en eneste infeksjon på snart 1 år. Det er så deilig.

Ønsker deg lykke til videre, også håper jeg du blir kvitt plagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady-M

Det er viktig å være renslig, men bruk en lav ph-verdi på såpen. En stund tilbake fikk jeg helt vaske-mani og vasket hendene mine hele tiden. Til slutt fikk jeg sopp i hendene fordi alle de naturlige bakteriene ble borte.

Selv om man har utflod, trenger det vel ikke bety at man har sopp....? Det er vel kløen som indikerer en soppinfeksjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Niniel

Tips:

- ikke bruk skyllemiddel i vaskevannet

- ikke sov med truse om natta

- ikke bruk g-streng

- ikke bruk trange bukser

- bruk Dr. Greve underlivsåpe, eller vivag såpe (på apoteket)

- skift til neutral vaskemiddel

- ikke vask deg med såpe mer enn en gang pr dag (sånn ca)

- vask deg etter sex

Lykke til! :P

Masse medfølelse fra Niniel :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Sliter meddet selvidisse dager, men det er heldigvis lenge siden jeg har hatt sopp. Har svart på et innlegg vedr.dette tidligere, så du kan ta en titt på det jeg har skrevet der. DETTE er mitt vidundermiddel etter mange år med dette problemet. Håper det ordner seg for deg,vet altfor godt hvor jævlig det er.

Skrevet: Ons Mar 05, 2003 16:43 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Hei!

Følgended har funket for meg:

* Bruk "hotpants" TRUSER i bomull i stedet for string truser. Kan fint brukes under trange bukser, da det ikke vises noen kant som med vanlige truser. Har selv funnet en del på H&M og Lindex, slik at du slippere å ruinere deg.

* Bland Aloe vera gel (som du kan kjøpe på Vita, de store flaskene med pumpefunksjon) med et par dråper tea tree oil (KJØPES PÅ HELSEKOSTEN). Deretter trerkker du massen/blandingen oppi en n sprøyte (kjøp på apoteket) og press det inn i sjeden. Dette føles deilig nedkjølt og fumker som bare det. Dette er båded billig og enkel løsning. Aloe veraen og tea tree oljen kan ndu bruke til mange ting. Det pleier å holde med å gjøre dette tre kvelder på rad, for å bli kvitt plagene. Fant på denne blandingen, etter at jeg hadde kjøpt noen tuber, som var ferdigblandet med denne blandingen( vita, het vaginal gel). Da de sluttet å selge disse, må jeg finne en nalternativ løsning.

Håper du blir kvitt plagene, for jeg vet altfor godt hvor vondt det gjør. Anbefaler hvertfall å prøve mine råd, for det funket for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Kan skrive maaange ganger under på at sopp er kjempeplagsomt!!!

Men en ting som har virket på meg er å drikke Aloe bery nectar og smøre med gelly.

Sikkert ikke en vidunderkur som virker på alle, men den hjalp meg, og kanskje andre og!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn.. veiledning..

tea tree oil kjøpes på apotek ;) (De fant ut at det faktisk fungerte. Så nå får dem ikke lov til å selge det på helsekost lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hei.

Kan skrive maaange ganger under på at sopp er kjempeplagsomt!!!

Men en ting som har virket på meg er å drikke Aloe bery nectar og smøre med gelly.

Sikkert ikke en vidunderkur som virker på alle, men den hjalp meg, og kanskje andre og!?

Har også brukt gelly mot sopp, og virket kjempebra. den nectaren har jeg ikke prøvd, så vet ikke noe om den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...