Gå til innhold

Når 2 blir til én...


No Shorty

Anbefalte innlegg

Så nå har jeg sagt til meg lenge at jeg må begynne med dette... Denne dagboka har ligget og modnet seg i noen mnd. nå, men nå fant jeg at tiden var inne til å hoppe i det...

Altså, jeg og min kjære er nå forlovet, og vi har begynt å planlegge... Og jeg vil ha et sted der jeg skriver alt dette, og derfor bygger meg min lille perfekte boble her inne...

Det er 1000 tanker inne i hode mitt angående dette brylluppet, og jeg vil får skrevet ned alle etterhvert, men ikke nå... Nå skal jeg bare nyte det at jeg har begynt enda ei dagbok...

Og innil videre kan flere av mine tidligere tanker leses inne i den vanlige dagboka mi: "The diner at the end of reason..."

Det føles om om min hele verden faller på plass nå som plan for plan blir klar...

Klemmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

haha av en eller annen merkelig grunn trodde jeg nå at du ble alene om planlegging. Altså dere er 2 om det men det blir bare en som planlegger :P

godt det ikke var det ;)

Så må jeg spørre, hvorfor skriver du klem med 2 m? altså klemm...ren nyskjerrighet :fnise:

Og ett spørsmål til, ved å sende den meldingen om staff videre, den du sendte til meg søndags morgen, tror du det gjorde noe forskjell? staff er vel en like stor idiot, men mobilselskapene må jo ha tjent rått på det. Jeg sendte den ikke videre jeg. Hadde det vært en underskriftkampanje eller lingende så jo. Måtte bare spørre jeg :P hadde tenkt å vente til neste kaffe men da har jeg kanskje glemt det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den meldingen om Stff gjorde ingen verdensforskjell for han egentlig, men jeg kjeda meg på jobb, så jeg fikk den og sendte den videre, så jeg klarte å fordrive 5 minutter...

Vi er nok to om planlegginga... Jeg er nok masterminden bak planlegginga, men jeg får konstruktive innspill og ideer fra han og...

Klemmm skrives med 3 (ja 3, ikke 2 :P) m'er fordi klemmen skal være ekstra lang og god for alle som mottar den!

Klemmm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med forestående bryllup og bryllupsdagbok :-D

Når er den store dagen da?

Vi regner med den 19. september 2009... men vi er ikke 100% på det akkurat nå... men det er den dagen vi har lyst på, men ingenting er bestilt eller ordna, så det kan endre seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha ok da så. 3 m. Leste 2 jeg. hihi.....så du var på jobb så derfor måtte du "vekke" meg? :fnise: neida, jeg får vanligvis ikke meldinger så tidlig så jeg trodde jeg skulle dø for jeg skvatt sånn for tlf lå veldig nært fordi jeg hadde vekkeklokka på.

*misunne litt*

Vil og gifte meg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sorry, mente ikke å vekke deg...

Vi får være litt missunnelige på hverandre vi tror jeg... Jeg på deg, og du på meg... :P

Klemmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry, mente ikke å vekke deg...

Vi får være litt missunnelige på hverandre vi tror jeg... Jeg på deg, og du på meg... :P

Klemmm...

hehe, sant nok ;)

Vi får misunne hverandre.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner alle sammen...

På torsdag snakka meg med mamma i telefonen i halvannen time, og vi snakka utrolig mye om kjole... Mamma vil velig gjerne sy kjolen til meg, og det skal hun få lov till, men jeg tror jeg er velig kresen på kjolen egentlig, så jeg får håpe at jeg finner et mønster som jeg faller for etterhvert jeg har sett på mønster hos alle de kjente, men jeg fant ingen ting som jeg direkte falt for... Se den tråden jeg startet om akkurat dette: Mønster til brudekjole

Og i dag har jeg vært veldig flink synes jeg nå selv: Jeg har skrevet middagsgjestelista... Den ble egentlig ganskelang, men jeg er veldig fornøyd med den: Den er på 82 stk, og jeg mener at det ikke er noe særlig overflødige mennesker på den: Det er forelde, søsken, nieser og nevøer, besteforeldre, tanter onkler, søskenbarn og venner...

Og så har jeg begynt å tenke på invitasjoner. Jeg tenker at de skal være a4 ark som er brettet i A3, sånn at de passer i sånne konvolutter som regninger kommer i (sorry kan ikke navnet på det formatet). På utseiden skal det være et bilde av oss, eller en tegning eller noe sånn, så åpner man opp den ene "døra" og da står det: "Dere er invitert til bryllup 19. sptember 2009" eller noe i lignende ordlyd, og så helt innerst står all infoen på det midt panelet...

Kirke programmet vil jeg at skal være brettet på høyden...

Farger klarer jeg ikke å bestemme meg for...

Klemmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg lovet forloveden å gi megselv en pause fra allbryllupps tenkinga... Han er litt redd for at jeg bruker det som en slags "redningsbøye" til å holde meg oppe det neste halvannet året mens vi er her på østlandet... Jeg prøver så godt jeg kan å ta en pause fra det, men det er ikke alltid så lett...

Klemmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i går snakket vi faktisk en del om bryllup...

Vi satt litt å så på utgifter, og mat og sånne ting... Lokale har vi egentlig bestemt oss for, selv om vi ikke har sett det enda: Uni-k i Haugesund ser ut som et veldig fint sted, og det er i hvertfall stortnok, men vi må jo se det og det skal vi til sommeren... Men jeg er egentlig ganske bestemt, men jeg kan ombestemme meg når jeg ser det og...

Til middag har vis ett på noen forskjellige catering-steder, men vi kommer ikke noe nærmere noen hovedrett... Tilforrett skal vi ha tomatsuppe (uten makaroni, og litt fancy med krydder og kanskje litt ost? og til dessert vil vi ha dronning Maug puddig...

Mer bryllups snakk senere... Nå er det CSI...

Klemmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åh, tomatsuppe har vi også tenkt på :) det er kjempe godt + at de aller fleste spiser det... tilogmed barna :) er jo godt med litt egg i også :)

Gratulerer foresten med bryllupsdagbok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Kommer du også fra Haugesund? Spennende :) Har noen bekjente som skal ha festen på Uni-k og de skal ha mat fra Willy Knickersen! Vi skal jo ha festen på HMV Fritidssenter (Risøy) og det blir drevet av samme sted. De har mye bra altså :) Kan få sette sammen egne menyer eller de har menyforslag :) Men finnes jo sikkert billigere steder å få maten fra da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, tomatsuppe har vi også tenkt på :) det er kjempe godt + at de aller fleste spiser det... tilogmed barna :) er jo godt med litt egg i også :)

Gratulerer foresten med bryllupsdagbok :)

ja og så hater vi begge blomkålsuppe, og min kjære går ikke med på soppsuppe, så da ble vi enige om tomatsuppe, men uten makaroni, det blir ikke på tale med det!

Kommer du også fra Haugesund? Spennende :) Har noen bekjente som skal ha festen på Uni-k og de skal ha mat fra Willy Knickersen! Vi skal jo ha festen på HMV Fritidssenter (Risøy) og det blir drevet av samme sted. De har mye bra altså :) Kan få sette sammen egne menyer eller de har menyforslag :) Men finnes jo sikkert billigere steder å få maten fra da ;)

Jeg er fra haugesund, men jeg bor ikke der i øyeblikket...

Vi har som sagt ikke bestemt oss for sted ennå, men vi får se hva vi finner ut før sommerferien når vi kommer hjem for å sjekke ut ting...

Jeg har sett på mat hos gastronomi catering, asterics catering og ginas koldt kjøkken, fordi det var de jeg fant på nettet...

-------------------------------

Å jeg gleder meg til påske for da skal jeg se foreldrene mine igjen og foreldrene hans, og da bløir det sikekrt mere snakk om bryllup og åssen vi skal gjøre alt sammen...

Klemmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå tror jeg at jeg har funnet drømmekjolen min... Den er egebtlig et mønster på burda: Denne her.

med litt redigering i paint så blir den seende akkuart sånn jeg vil ut...

Sånn blir kjolen seende ut....

Men jeg er veldig fornøyd med den, og jeg tror ikke at den kommer til å bli for store endringer i mønsteret... Den øvereste denel blir noe kortere, menms den nedre delen bli mye lengre, og så settes det korsettsnøring i ryggen...

Jeg må bare møre med mamma...

Klemmm...

Endret av No Shorty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld har jeg sitti å eksperimentert med invitasjoner, og jeg er ganske fornøyd med resultatet... Jeg kan ikke forklare den, og datageniet meg klarer ikke å legge til bilder ennå...

Men jeg bare følte for å si det!

klemmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser flott ut kjolen :) tror nok det går fint! Bra du fant ut tilslutt hvordan du vil ha den!

Ellers koselig å lese du er fra Haugesund, er ikke så langt fra der selv....eller var en gang. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...