Gjest Ostara Skrevet 17. januar 2008 #1 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) De norske politikerne er mer opptatt av å beskytte innvandrerne, enn av å beskytte nordmenns sikkerhet i eget land. Selv bor han i et hvitt og trygt område, og han bryr seg ikke om kvinner på den andre siden av byen ikke kan gå trygt ute. Sånne som ham er det som styrer landet vårt, og prøver å fortelle oss hva vi skal mene. Endret 18. januar 2008 av Nigo-san Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2008 #2 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) De norske politikerne er mer opptatt av å beskytte innvandrerne, enn av å beskytte nordmenns sikkerhet i eget land. Selv bor han i et hvitt og trygt område, og han bryr seg ikke om kvinner på den andre siden av byen ikke kan gå trygt ute. Sånne som ham er det som styrer landet vårt, og prøver å fortelle oss hva vi skal mene. Vel, jeg bor smekk i midten av Oslo-gryta. Noen sjanse for at du vil ta meg på ordet når jeg sier at innvandring er positivt? Endret 18. januar 2008 av Nigo-san Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ostara Skrevet 18. januar 2008 #3 Del Skrevet 18. januar 2008 Vel, jeg bor smekk i midten av Oslo-gryta. Noen sjanse for at du vil ta meg på ordet når jeg sier at innvandring er positivt? At innvandring er positivt? Det kan du si til datteren din, den dagen hun kommer gråtende hjem etter å ha blitt voldtatt av 15 negre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2008 #4 Del Skrevet 18. januar 2008 De norske politikerne er mer opptatt av å beskytte innvandrerne, enn av å beskytte nordmenns sikkerhet i eget land. Et menneske som så til de grader skjærer alle over en kam fortjener ikke å bli tatt alvorlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 18. januar 2008 #5 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Herregud, en politiker husket ikke et tall på fersken - jeg kan ikke forstå i det hele tatt hvordan politikerne klarer å svare på alle de spørsmålene de får. Ikke at de alltid gjør (det er jo den fine måten å bruke mange ord om ingenting), men jeg har tenkt av og til at dette må være som om å ha eksamen hele tiden i alle fag på samme tid. Huske alle tall, uansett om du bekymrer deg over noe eller ikke. Og egentlig - hva er poenget med hele tråden? Noe konstruktivt var jo det ikke? Forræderne? Slemme innvandrere som bare voldtar? Det skriker jo konstruktiv analyse der.. Endret 18. januar 2008 av Nigo-san Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darksun Skrevet 18. januar 2008 #6 Del Skrevet 18. januar 2008 Ærlig talt, et nettsted som har @hotmail.com som kontaktadresse fortjener ikke akkurat å bli tatt veldig seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Melone_* Skrevet 18. januar 2008 #7 Del Skrevet 18. januar 2008 Ærlig talt, et nettsted som har @hotmail.com som kontaktadresse fortjener ikke akkurat å bli tatt veldig seriøst. Åsso 15 negra då du! Håpa du snakka utfrå hemmelige fantasiar og ikkje utfrå noko du har erfart sjøl! Ha ein fin dag, og hold deg helst heime, der skulle du vera trygg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigo-san Skrevet 18. januar 2008 #8 Del Skrevet 18. januar 2008 Tråden er ryddet. - Nigo (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 18. januar 2008 #9 Del Skrevet 18. januar 2008 At innvandring er positivt? Det kan du si til datteren din, den dagen hun kommer gråtende hjem etter å ha blitt voldtatt av 15 negre. Bilkjøring er positivt? Si det til datteren din når hun og tre venninner blir smadret mot en lyktestolpe og blir lam for livet. Nei, forby alle biler. Eneste vettuge løsningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 18. januar 2008 #10 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Hihihi.. Klarer ikke ta sånne mennesker og uttalelser seriøst lengre! Men som Tabris sier, det er farlig å kjøre bil. Jeg ville sluttet å gå også. En vet jo aldri!!! Da kommer bilen inn i bildet igjen. En kan bli påkjørt! Av 3 trailere!!! På en gang! Endret 18. januar 2008 av cilipili Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 18. januar 2008 #11 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Hahahahahahah.. Klarer ikke stoppe å le! Dette er jo utrolig! Jorda er flat også forresten. Tror du meg når jeg sier det? Du trenger vel ikke dokumentasjon på noe for å være enig? Like greit å bare snakke med Vidar Kleppe! Han vet jo alt, han! Endret 18. januar 2008 av cilipili Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2008 #12 Del Skrevet 18. januar 2008 Hihihi.. Klarer ikke ta sånne mennesker og uttalelser seriøst lengre! Men som Tabris sier, det er farlig å kjøre bil. Jeg ville sluttet å gå også. En vet jo aldri!!! Da kommer bilen inn i bildet igjen. En kan bli påkjørt! Av 3 trailere!!! På en gang! Og se for all del å komme deg hjemmefra. De fleste ulykkene skjer i hjemmet, så det er det aller farligste stedet å oppholde seg. Pakk sammen familien og rek gatelangs istedenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2008 #13 Del Skrevet 18. januar 2008 Og se for all del å komme deg hjemmefra. De fleste ulykkene skjer i hjemmet, så det er det aller farligste stedet å oppholde seg. Pakk sammen familien og rek gatelangs istedenfor. Nei, det går jo ikke for der er alle de skummle invandrerene som voldtar alt og alle :skrik: :fnis: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigo-san Skrevet 20. januar 2008 #14 Del Skrevet 20. januar 2008 Ryddet igjen. - Nigo (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå