KathMor Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #61 Del Skrevet 15. februar 2008 3 dager igjen.... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 15. februar 2008 #62 Del Skrevet 15. februar 2008 Å, jeg misunner deg som er i England, altså! Jeg vil også tilbake dit! Men kjipt at du ikke trives hverken i leiligheten eller i jobben - håper det blir en ordning på det snart. 3 dager til UL! Så spennende Gleder meg til oppdatering når jeg er tilbake fra vinterferie. Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 15. februar 2008 #63 Del Skrevet 15. februar 2008 Har lagt ut bilde av magen min jeg nå i dagboka mi så kan du nå se i uke 16 hadde jeg vel mage så folk skjønte at jeg var gravid og ikke bare lubben. Haha. Men var mye oppblåst frem til uke 12, og det var jo hvertfall ikke noe gravidmage, for man så den var litt slappere. Ha en suuuuper helg Og det er virkelig ikke lenge til ul nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathMor Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #64 Del Skrevet 18. februar 2008 Hjelpes... Går det virkelig an å gru-gleder seg så mye? ... føler det nå er 2 timer til domme dag.. Jeg krysser alt jeg har for at alt er bra inni der :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathMor Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #65 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg er forelsket :rødme: ... For jeg så en sprell levende liten sak i magen min i dag! AKkurat kommet hjem fra UL jeg da.. Til og begynne med var det ikke så mye liv, litt her og der.. Men etter jeg hadde ristet på rumpa i 1 minutt så ble det fart i sakene .. Da så vi en liten en som lekte med føttene sine, snudde litt på seg og så rett på oss! Ser litt skumle ut da, for øynene er jo to svarte hulrom.. ...Og så var jo min kjre med, så engajsert da vettu, med masse spørsmål :rødme: .. Han er så god, hadde det smilet da vi gikk ut fra sykehuset.. Jaggu var den ikke helt perfekt.. Jeg fikk samma termin dato som sist, så satt tilbake, men men.. 12+6 i dag.. Se om jeg får laget meg sånn ticker nå .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathMor Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #66 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) http://image.lafemmebonita.com/c/av730886.jpg Noen som kan hjelpe? Jeg får ikke denna tickeren til å vises jeg..ææææsj... Endret 18. februar 2008 av KathMor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 19. februar 2008 #67 Del Skrevet 19. februar 2008 hvordan nettside er det du lager tickeren på da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathMor Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #68 Del Skrevet 19. februar 2008 lafemmebonita tror jeg det var.. men er pa jobb, far ikke gjort det her da de sperrer sidene.. Men er overlykkelig om du er pa nett i kveld, jeg er ikke spesielt data-kyndig nei... asjjj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 19. februar 2008 #69 Del Skrevet 19. februar 2008 meget mulig jeg er på nett. har du msn? så kan du få adr min så kan jeg helpe deg senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathMor Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #70 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) aaaa, perfekt!! mailen min x, bare a legge meg til! Hjelpelose lille meg.. Endret 19. februar 2008 av jolie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 19. februar 2008 #71 Del Skrevet 19. februar 2008 Hva jeg ikke kan altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 20. februar 2008 #72 Del Skrevet 20. februar 2008 Så herlig det må være å ha vært på UL og se at alt er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 25. februar 2008 #73 Del Skrevet 25. februar 2008 hei=) Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathMor Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #74 Del Skrevet 26. februar 2008 Hei alle sammen! Ja, na er det ei god stund sia jeg har vart her inne! Dvs ei god stund sia jeg har vart pa jobb, da dette er hovedsysselet mitt nar jeg er her! Hmmm.. Hva har skjedd siden sist da..? Hjemme fra jobb forrige Torsdag grunnet i rimelig grei dose med kraftig migrene, jeg blir gal.. Og jeg torr lissom ikke a ta disse sterke tablettene min heller... Ma hore med legen tror jeg, for jeg bare orker ikke a ga gjennom disse migrene slik, da de ikke bare varer i noen timer eller at jeg kan sove de av meg.. Nei da, dette varer alt fra 1 til 3 dager, og det er irriterende!!! Pa lordag var vi pa besok hos noen kjente av min kjare, hvor det var ei som var 5 mnd pa vei ca.. Min den store magen da!! Jeg stod pa kjokkenet og tok meg en drikke da hun kommer inn, stopper og ser pa meg mens hun sier : Er DUU gravid?????!!!!!!!!!!! Ja.. jeg er det da.. Kun gatt fulle 15 uker da... Hun: Guri, jeg var vel mye storre ved 3 mnd jeg... Aaaaa, jeg gleder meg til magen kommer, den lille bulken her er ikke noe goy... Hun mente jeg burde vare glad for at jeg ikke hadde mage, MEN.. Sondag til i Mandag ble jeg med mannen pa liten buisness-trip til Manchester og Birmingham.. Sist nevnte var faktisk en helt fantastisk shopping by!!! Jeg storkoste meg med andre ord Ble kun med £100 pa H&M, men goy fordi om! Ja, sa er det altsa tebage pa jobben.. Guri malla og kjiiiiiipt... Sa ma jeg sporre, er det noen av dere som foler ofte ett "sterkt ubehag"?? For a prove a forklare det sa foler jeg det som jeg bare vil ut av kroppen av og til (hores IKKE gal ut jeg da..) Men jeg blir ukomfortabel, kald og varm, kan eks ikke klare a sta i ko da.. Foler meg lissom bare helt uttafor, er heeelt merkelig! Aldri merket og folt det sann for.. Jaja, se om det er noen mail jeg kan ga igjennom og slette :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathMor Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #75 Del Skrevet 4. mars 2008 Ja, da var det ei stund siden sist... Nesten godt a ikke hoppe inn sa ofte, for da ser man at tiden faktisk gar! En uke siden sist.. Tickeren min er litt feil, er akkurat fullgatte 15 uker i dag, beveger meg altsa inn i den 16. uka.. deilig a se at det gar fremover. Godt jeg har tickeren, for jeg ser det jaggu ingen andre steder! Magen har enda ikke komme den, jeg har enda bare en liten bulk under navlen... Sa den venter jeg i spenning pa! Sa tror jeg at jeg har kjent liv for forste gang! Eller... er vanskelig a si om det virkelig er Lille jeg kjenner.. Men kan si at det foles som noe "annereledels" og jeg kjenner sma murringer som regel hele tiden pa den hoyre siden.. Hender ofte at det blir hardt der, sa kan det bli hardt pa den andre siden.. vet ikke hva det er jeg... Ei venninne sa det kan vare Lille som snur seg, og toyer litt.. Det hadde jordmor sagt til henne... Mye kos a se frem til med andre ord :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. mars 2008 #76 Del Skrevet 4. mars 2008 Så du har kjent liv? Det var tidlig. Så moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathMor Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #77 Del Skrevet 5. mars 2008 Så du har kjent liv? Det var tidlig. Så moro! Vet der tidlig, men... er lissom noe som er "uvanlig og ukjent".. Man vet jo hvordan magen rommler til vanlig, men det er ikke sann.. Kjente ikke noe i gar da.. Men jeg har fatt AngelSound!! Sa min kjare fikk hore hjertelyd for forste gang i gar :rødme: ... Det er en god ting den der, kan ro en hver urolig liten sjel.. Bare ikke bruke den sa ofte! Noe som blir litt vrient.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 9. mars 2008 #78 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Hei på deg! Du tittet innom dagboken min for en stund siden, og jeg har visst glemt å hilse på hos deg! Men nå er her! Spennende å lese om babyen i magen din! Jeg gleder meg veldig til vi kan bli prøvere igjen. Det blir visst ikke før i midten av juni . Fryktelig lenge til! Men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves *nå er det visst leggetid, komme seg i seng nå* Endret 9. mars 2008 av lille katt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathMor Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #79 Del Skrevet 12. mars 2008 Hei på deg! Du tittet innom dagboken min for en stund siden, og jeg har visst glemt å hilse på hos deg! Men nå er her! Spennende å lese om babyen i magen din! Jeg gleder meg veldig til vi kan bli prøvere igjen. Det blir visst ikke før i midten av juni . Fryktelig lenge til! Men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves *nå er det visst leggetid, komme seg i seng nå* Hei igjen Koselig at du stikker innom en tur Godt a vite at dere skal prove igjen, tiden kommer den. Satser pa mars/april barn eller hva!!?? Ikke sa ofte innom lengre jeg, pa jobben har de na blitt super strenge + at nettet hjemme har sagt takk og farvel forrige uke og denne.. Foler meg helt skjerma fra omverden nar jeg ikke har nett! Kommet meg til 16+1 jeg da, ikke verst, beveger meg inn i uke 17.. kommer seg stadig. Selv om jeg enda synes at "alle" er foran meg.. ingen som ligger bak meg nei.. Skal det ikke komme noen noe gravide inn her og lage dagbok snart???!!! :gjeiper: ... Magen gjemmer seg stadig.. Ikke flat som den var for, er en bulk under navlen.. Men kun de som kjenner meg godt og ser meg i kun singlet som kan se den :gråte: .. Ingen hemlighet at denne jenta har fryktelig lyst pa en liten sann fin gravid-mage og ikke bare fett-med-bulk-mage..... Nar begynte dere jenter a fa mage????? Ikke sa mye nytt som har skjedd.. Jordmor i morra, fa tilbake litt blodprover og sant. er vist kun en 15 minutters time, sa vet ikke helt hva som skjer... I tillegg kommer ei av mine beste venninner til meg i morra ogsa - sa da skal det bli MASSE .. Gleder meg sa masse! Er sanne sma lyspunkt i hverdagen, de helgene jeg har venninner som tar turen over dammen! 39 dager til UL.. da er jeg 21+6.. lenge til, soren heller! Men men, jeg bryr meg ikke sann kjempe, da jeg har doppleren jeg kan hore Lille med, er derfor jeg har gledet meg sann til UL, sjekke at det lever.. Men det kan jeg fa bekreftet na.. Sa skal nok klare den ventetiden fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 12. mars 2008 #80 Del Skrevet 12. mars 2008 Slik doppler har jeg å lyst på! Har bare et slikt gammelt jordmor-treapparat (farmor var jordmor). Men vet ikke om det kan høres enda. Har faktisk ikke prøvd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå