Gå til innhold

silikon + melanotan?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet.

Marianne Mod

Endret av Marianne
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gustav_*
Skrevet
Jeg må bare spørre: Hvorfor i alle dager bruker du et ikke godkjent preparat som dermed omsettes ulovlig?

Forhåpentligvis vil ikke melanotanen ha noe å si for operasjonen, men siden du er voksen nok til å få en brystforstørrelse, bør du også være voksen nok til å revurdere bruken av et illegalt middel. Du er med på å sponse kriminell virksomhet.

For ikke å tenke på det faktum at du setter sprøyter på deg selv, med den infeksjonsfare det medfører.

er du fra kvinnegruppa otter eller? sette sprøyte på seg selv er vel ikke farlig,har sukkersyken og gjør dette regelmessig selv. mela er laget for hudkreft og er ikke farligere enn at man kan få pigment feil,ikke kult og ha tre fire flekker på 2x2 cm på silikon puppene men dette velger du selv
Skrevet
hilsen Dame som både har silikon Å bruker melanotan, men er verken blond eller dom fordi...!!!

hahaha...

sorry vet det er gammelt , men måtte bare le litt....

Skrevet
er du fra kvinnegruppa otter eller? sette sprøyte på seg selv er vel ikke farlig,har sukkersyken og gjør dette regelmessig selv. mela er laget for hudkreft og er ikke farligere enn at man kan få pigment feil,ikke kult og ha tre fire flekker på 2x2 cm på silikon puppene men dette velger du selv

:ler: Langt der i fra. Faktum er at man ikke kjenner til mulige langtidsbivirkninger den melanotanen som mange kjøper ulovlig kan gi. Det er ulike varianter av melanotan, skjønner du. Dessuten har flere jenter vært i media og advart. De har opplevd bivirkninger de selv betegner som skumle. Dere som har sukkersyke har lært dere å sette sprøyter, og kan deres forholdsreger mtp. hygiene om om noe skulle gå galt. Det er ikke gitt at disse ungjentene tenker så mye på dette.

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg kunne virkelig ikke dy meg og svare her.

for deg som er så J*** dum at du bruker tiden din her inne for og se ned på de som bruker Malanotan. DU, må virkelig ha et tragisk liv.

Hvem er det som sier at faren for kreft øker ved bruk av melanotan?

Om du hadde brukt litt tid på og funnet ut om middelet og lest på VG og Daglbadet der det står om alle de "uheldige" tilfellene"

Kjenner mange som bruker det og ikke har fått noe blå lepper.

Har brukt middelet mye selv, og går på det nå også.

Melanotan minsker faktisk risken for hudkreft med 50% og er et helt fantastisk produkt! brun på andre måter? Ja det finnes de som tar mye solarium som både skader huden MYE mer ved dette.. For de som ikke blir så fort brun, men heller røde etter og være i solen, er dette helt genialt. Nå har de også muligheten for og bli brune..

Jeg vet ikke om det og være brun betyr noe for deg jeg? Kansje er du bare et avskum i dette samfunnet som ikke har noe bedre og drive med en og sitte her og KLAGE på alle som velger og bruke dette. Men tragisk er det ihvertfall, og tragisk er DU!

Dette er oss, men samtlige her inne driter i om du ikke liker dette, og om du heller foretrekker sol eller "spraytan"!

Ditt valg. Kos deg. Melanotan er og forblir et helt fenomentalt middel!

Skrevet
til deg som er så desp på å dizze melanotan brukerne....

for det første, JA det er ulovlig, det stemmer,men det er vel ulovlig å kjøre i 55km/t i 50 sona også? har du gjort det?hm..

å ja, det er en litt annen følelse å være brun å fin enn blek ...

vet ikke åssen kroppen din er jeg men, du hadde nok fåretrukket å være brun du også tenker jeg....

MEN disse som bruker dette har tatt ett valg.... de vet det er ulovlig og de vet at det er mulige bivirkninger! men det er deres valg.....

du tar ett valg du også bare med å stå opp om mårran med tanke på risiko for ALT som KAN skje......

vi er ikke idioter å "narkomane" fordi om vi velger å bruke dette....

så hvis du mener de som har den følelsen at ingenting slår det å være brun å fin, at de er på grensen til depresive....da er det vel heller du som er på grensen til å være desperat, siden du i det hele tatt gidder å skrive her, å bruker tia di på å diskutere å slenge sånne bemerkninger......

???bare sånn at det er sagt liksom.....

hilsen Dame som både har silikon Å bruker melanotan, men er verken blond eller dom fordi...!!!

Bruk heller litt tid på å lære deg å skrive du.

• 2 år senere...
Gjest monica
Skrevet

om man trenger blibrun-sprøyte for å føle seg vel bør man gå til psykolog. Dette middelet ble ikke utviklet for at mennesker skal gå året rundt mens folk ler av dem fordi de er unaturlig brun om vinteren, men for at folk skulle øke resistansen mot uv stråler. Utviklet for mennesker i land med langt sterkere sol enn i Norge. Produktet er hva.. 20-30 år gammelt? men enda ikke i salg over disk? Bruk vettet da folkens...

du må virkelig være blåst, hold kjeft du gjør det beste for verden.

AnonymBruker
Skrevet

Kanksje det var litt flåsete sagt, monica, men det er faktisk talt ikke særlig smart å bruke melanotan. Nå som man vet hvor farlig det kan være, er man ganske uklok om man fortsetter å bruke det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...