Gjest lura Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 neste fredag skal til ta silikon, har vert på konsultasjon å fylte ut papirer og alt.. plutselig kom jeg til å tenke på at jeg tar melanotan nå..(barbi dopet..som de kaller det) gjør dette noe?? er det noe jeg må opplyse de om??
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Ja. Forhåpentligvis vet de om det har en påvirkning på narkose ol, og om de ikke vet og tar sjansen så har du i det minste rett på erstatning om det går galt. Men du skal informere om ALL medisin du bruker, inkludert p-piller ol, og naturmidler.
Gjest lura Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 bør jeg ringe ned på mandag da kanskje.. ? da er d 4 dager til operasjonen.. så får liksom bare håpe at det ikke er for sent da.. for melanotan ligger jo i kroppen en stund selvom jeg slutter tror jeg..
Saeria Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Jeg må bare spørre: Hvorfor i alle dager bruker du et ikke godkjent preparat som dermed omsettes ulovlig? Forhåpentligvis vil ikke melanotanen ha noe å si for operasjonen, men siden du er voksen nok til å få en brystforstørrelse, bør du også være voksen nok til å revurdere bruken av et illegalt middel. Du er med på å sponse kriminell virksomhet. For ikke å tenke på det faktum at du setter sprøyter på deg selv, med den infeksjonsfare det medfører.
Gjest lura Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 greit greit.. jeg spurte i forbindelse med operasjonen, å ikke for å få spørsmål om hvorfor jeg bruker det. men greit nok.. det er sikkert ikke bra å bruke før man eventuelt vet mer om det.. men nå er greia at jeg har begynt å bruke det, å må vite om d er farlig i henhold til operasjonen. men jeg tar en tlf ned å hører med de da..
Nolita Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 Hvordan blir arrene dine når du bruker melatonan?
Saeria Skrevet 19. januar 2008 #7 Skrevet 19. januar 2008 Håper du får operasjonen, hvertfall. Husk du fint kan slutte med melanotan.
Gjest lura Skrevet 19. januar 2008 #8 Skrevet 19. januar 2008 ja jeg kan slutte.. tror jeg bare skal slutte idag da.. arr ja.. hmm.. alt blir vel mørkere på et vis.. så kanskje like greit å kutte det ut.. har bare gått på det noen uker da..
Gjest Dea Skrevet 10. juni 2008 #9 Skrevet 10. juni 2008 ja jeg kan slutte.. tror jeg bare skal slutte idag da.. arr ja.. hmm.. alt blir vel mørkere på et vis.. så kanskje like greit å kutte det ut.. har bare gått på det noen uker da.. Har du spurt hvordan det går hvis du brukte melanotan når du skulle ta silikon? hvordan ble arrene hvis du fremdeles bruker det???... please svar:)
Gjest Fiksern Skrevet 1. august 2008 #10 Skrevet 1. august 2008 Melanotan er et fantastisk stoff! Det at det er ulovlig betyr ikke at det ikke fungerer. bare at det ikke er testet ut ordentlig i norge. Jeg skal i allefall å på melanotan så lenge jeg har muligheten. Ingenting slår følelsen av å være brun og fresh hele året! Det eneste jeg har hatt litt trøbbel med er at jeg syns det var litt ekkelt å dra på apoteket og kjøpe sprøyter. Men heldigvis var det sprøyter i pakka når jeg kjøpte fra melonorge. Håper det gikk bra med operasjonen din! fiksern!
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2008 #11 Skrevet 1. august 2008 Melanotan er et fantastisk stoff! Det at det er ulovlig betyr ikke at det ikke fungerer. bare at det ikke er testet ut ordentlig i norge. Jeg skal i allefall å på melanotan så lenge jeg har muligheten. Ingenting slår følelsen av å være brun og fresh hele året! Det er ikke bare i Norge det er ulovlig og ikke testet. Er ikke særlig kult å få blåe lepper, eller kroppen full av føflekker heller bare for å se brun ut.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2008 #12 Skrevet 1. august 2008 Melanotan er et fantastisk stoff! Det at det er ulovlig betyr ikke at det ikke fungerer. bare at det ikke er testet ut ordentlig i norge. Jeg skal i allefall å på melanotan så lenge jeg har muligheten. Ingenting slår følelsen av å være brun og fresh hele året! Øh, hvis ingenting slår følelsen av å være brun og fresh hele året, så må ditt liv være jævli tragisk! Jeg vil si du er på grensen til depresjon! Og TS, barbiedop og plastikkpupper? Du har vel allerede bleiket håret, så ser sikkert helt latterlig ut nå haha
Gjest fiksern! Skrevet 1. august 2008 #13 Skrevet 1. august 2008 Livet mitt er utrolig fint, jeg har ingengting å klage på. Men det er flott for selvfølelsen å være brun og fresh i de harde vintermånedene. Har værken fått blå lepper eller masse føflekker. Så jeg kan liksom ikke klage på det heller. røv en kur og se selv om du fortsatt har problemer med at folk tar det.
Gjest Mela2 Skrevet 6. august 2008 #14 Skrevet 6. august 2008 til deg som er så desp på å dizze melanotan brukerne.... for det første, JA det er ulovlig, det stemmer,men det er vel ulovlig å kjøre i 55km/t i 50 sona også? har du gjort det?hm.. å ja, det er en litt annen følelse å være brun å fin enn blek ... vet ikke åssen kroppen din er jeg men, du hadde nok fåretrukket å være brun du også tenker jeg.... MEN disse som bruker dette har tatt ett valg.... de vet det er ulovlig og de vet at det er mulige bivirkninger! men det er deres valg..... du tar ett valg du også bare med å stå opp om mårran med tanke på risiko for ALT som KAN skje...... vi er ikke idioter å "narkomane" fordi om vi velger å bruke dette.... så hvis du mener de som har den følelsen at ingenting slår det å være brun å fin, at de er på grensen til depresive....da er det vel heller du som er på grensen til å være desperat, siden du i det hele tatt gidder å skrive her, å bruker tia di på å diskutere å slenge sånne bemerkninger...... ???bare sånn at det er sagt liksom..... hilsen Dame som både har silikon Å bruker melanotan, men er verken blond eller dom fordi...!!!
Saeria Skrevet 6. august 2008 #15 Skrevet 6. august 2008 -Å bruke et produkt som injiseres i kroppen, uten å vite om det kan skade eller ikke, er et heller uklokt valg. -Å velge å bryte loven for å bli brun og fin er uklokt. Det samme er å kjøre for fort. -Personlig kan jeg med hånda på hjertet si at jeg aldri har kjørt for fort. -Er det ingenting som slår det å være brun og fin, vil jeg påstå at en enten lever et veldig overfladisk liv, eller rett og slett har et fattig liv. Er det virkelig INGENTING som slår det? -Brun kan man bli på andre måter også, uten å riske kreft eller å ta en sjanse med egen helse. Om jeg foretrekker å være brun eller blek? Jeg foretrekker den hudfargen jeg har, fremfor å risikere helsa mi for å bli brun og kåt. 1
Gjest Helen Parr Skrevet 6. august 2008 #16 Skrevet 6. august 2008 hilsen Dame som både har silikon Å bruker melanotan, men er verken blond eller dom fordi...!!!
hufsa! Skrevet 6. august 2008 #17 Skrevet 6. august 2008 Huff som dere engasjerer dere i detta, la hun holde på.Det går kun utover ho sjøl! Veldig fint å være superbrun på vinteren må jo være noe av det fæleste jeg ser men hver sin smak!
Gutt17 Skrevet 9. august 2008 #18 Skrevet 9. august 2008 Til dere som sitter her å disser melanotan. La nå de som vil få bruke det, det er deres valg. Kanskje de liker å få følelsen av å være brun, nor jeg vil hatt også. Om jeg bare ble brun.. "Ingenting slår følelsen av å være brun å fresh hele året" Kanskje det ikke går på det overfladiske, kanskje det er selvfølelsen som styrkes og man blir mer glad i seg selv? For noen vil det kanskje virke rart å være brun hele året, og kanskje syns det er teit. For meg er det sommern man skal være brun. Men for meg skal ikke gutter gå i rosa heller. Det er opp til hver enkelt og hva man selv vil. Hun kom med et spørsmål om hun skulle opplyse, hun ba ikke om alle deres meninger og det å bli kritisert. Nei, det er kanskje ikke verdens lureste ting å gjøre. Det er hun sikkert veldig klar over også. Og hvem har sagt at dette er en ung-jente, kanskje dette er en mor på 40 med 3 unger og slitne pupper som trenger et løft.. Kanskje hun er for opptatt med husarbeid til å komme seg ut i sola, så hun ikke får den samme følelsen som dere andre? Til TS: Du burde nok opplyse om hva du går på. Lykke til med operasjonen, du får komme innom og fortelle hvordan det gikk.
Saeria Skrevet 9. august 2008 #19 Skrevet 9. august 2008 Vile du sagt det samme hvis det var kokain? Det gir også økt lyst og følelse av velvære. Forskjellen er at her VET man om farene ved bruk. Nei, man blir ikke brun av det, men kåtheten og velværefølelsen gjør nok at man driter i brunfargen der og da. *ja, jeg har satt dette på spissen med vilje.* Dessuten håper og tror jeg at damer på 40 vet bedre enn å injisere seg med sånne stoffer. De velger nok heller en spraytan.
pittie Skrevet 9. august 2008 #20 Skrevet 9. august 2008 om man trenger blibrun-sprøyte for å føle seg vel bør man gå til psykolog. Dette middelet ble ikke utviklet for at mennesker skal gå året rundt mens folk ler av dem fordi de er unaturlig brun om vinteren, men for at folk skulle øke resistansen mot uv stråler. Utviklet for mennesker i land med langt sterkere sol enn i Norge. Produktet er hva.. 20-30 år gammelt? men enda ikke i salg over disk? Bruk vettet da folkens...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå