chimp Skrevet 24. april 2003 #1 Del Skrevet 24. april 2003 Minnie el. en av dere andre m erfaring! Har bestilt time til hårfjerning m B.W. Har ingen erfaring m dette, bare høvel og andre hårfjerningsmetoder, men nå har jeg latt meg inspirere av dere til å prøve....Vet jo at d er litt smertefullt, men d går sikkert greit. Og nå spør jeg muligens dumt, men jeg får la d stå til; Hva m å ha sex etter denne behandlingen? Hvor fort etterpå? Går d greit etter 24 timer, og hvordan ser huden ut isåfall da? Dette er viktig, for d er en helt spes anledning.... Vet at d har vært tråder før om dette, men har ikke tid til å lete.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 24. april 2003 #2 Del Skrevet 24. april 2003 Etter 24 timer bør huden være helt fint og klar for action. Litt aloe-vera gele er lurt og smøre på innimellom. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. april 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 24. april 2003 WOW!!! Satt omtrent og ventet på deg nå, Minnie!!! Du er jammen til å stole på.....Jippiiiii!!! Da blir d helaften...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 24. april 2003 #4 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg legger vanligvis brazilian-avtalen hos hudpleieren minst to dager før jeg får besøk av den unge, ivrige.... Huden er litt sår minst en dag etterpå - var verst første gangen og har heldigvis blitt bedre etter hvert. Aloe vera eller en lindrende olje gjør godt etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 24. april 2003 #5 Del Skrevet 24. april 2003 WOW!!! Satt omtrent og ventet på deg nå' date=' Minnie!!! Du er jammen til å stole på.....Jippiiiii!!! Da blir d helaften...... [/quote'] Come on Barbie, let's go party Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. april 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 24. april 2003 Oooopppsss! Hørtes alarmerende ut d som Liten sa da...... Tør jeg??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 24. april 2003 #7 Del Skrevet 24. april 2003 Det er sent og nå skal jeg sove, 24 timer bør være mer enn nok til å roe med huden, bare husk aloe vera gele/krem til å smaøre inn huden med. Brazilian gir bedre sex! Og du har jo allerede bestilt time. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. april 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 24. april 2003 Javel! Da stoler jeg på d......Sweet dreams! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 24. april 2003 #9 Del Skrevet 24. april 2003 Klart du tør, Chimp! Første gangen var jeg ganske sår første døgnet etterpå, men så hadde jeg hårrøtter av den kraftige sorten og... det har imidlertid blitt mye bedre nå, og i likhet med Minnie så synes både jeg om han som nyter godt av det at det er vel verdt det Kombinasjonen barbering og mye sex over en helg el. lign, får en jo til å gå som en cowboy..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. april 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 24. april 2003 Mmmmm....Ble bare litt betenkt siden d er første g. jeg skal voksbehandles (høres ut som noe fra et vokskabinett...). Vel, blir spennende å se om jeg kommer gående i cowboy-stil på mandag da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 24. april 2003 #11 Del Skrevet 24. april 2003 Større sjanse for cowboy-gange hvis du tar høvelen fatt og så gjennomfører dine skumle planer for helgen! Etter voksingen så kan du jo til og med legge deg på rygg og forlange litt TLC av evt ømme områder som takk for innsatsen.... U go girl! Og som sagt: Jeg hadde angivelig veldig kraftige hårrøtter, men nå er de heldigvis blitt mindre kraftige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 25. april 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 25. april 2003 I'm through!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. april 2003 #13 Del Skrevet 25. april 2003 Gikk det greitt? Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 25. april 2003 #14 Del Skrevet 25. april 2003 tolker hvertfall smiley'en dithen at du overlevde og er fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 25. april 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 25. april 2003 Ja veldig greit, du.....Ingen problemer! Damen påsto at jeg måtte ha stor smerteterskel, særlig siden d var første g. Var visst vant til skikkelig skrik og skrål. Kjennes ikke engang særlig sårt ut nå. Men d ble visst noen bittesmå blodutredelser akkurat i svingen du vet....Men d virker som dette skal gå bra! Takk for hjelpen forresten..... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyBug Skrevet 27. april 2003 #16 Del Skrevet 27. april 2003 Vokset du vekk alle hårene?? Blir du liggende og sprike som når man er hos gynekologen når man vokser bikinilinjen? Er ikke det litt pinlig da? Mange har jo hårvekst langt bak i rompesprekken.. Tar de dette også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2003 #17 Del Skrevet 27. april 2003 altså.. ved brazilian wax, ser da den som gjør arbeidet hele "herligheten"...?? :o Fjernes alt hår? Og- hvor mye koster det? Hvor lenge holder det?? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 27. april 2003 Forfatter #18 Del Skrevet 27. april 2003 Vokset vekk absolutt alt unntatt en liten veiviser på venusberget. Skal du fjerne alt må du nødvendigvis sprike godt for å få best mulig resultat. Huden må være stram! D var en veldig hyggelig og profesjonell dame som gjorde dette på meg, og jeg følte meg veldig avslappet! Men du bør selvfølgelig ikke være veldig sjenert hvis du skal gjøre dette.... D kostet 450,- kr. og skal holde i ca 6 uker. Hehe...Mente ikke at dama var HELDIG som fikk vokse meg, mente at hun var VELDIG hyggelig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyBug Skrevet 28. april 2003 #19 Del Skrevet 28. april 2003 som når man ligger hos gynekologen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 28. april 2003 Forfatter #20 Del Skrevet 28. april 2003 Neida, ikke gynekologstol. Ligger på en myk benk oppå et håndkle.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå