Iset Skrevet 24. april 2003 #1 Del Skrevet 24. april 2003 jeg må bestille tid til frisøren nå, jeg vet jeg er sinnsykt sent ute, men jeg har vært skikkelig syk og dårlig i en periode nå, pga svangerskapet. er det noen som vet om frisører som tar brudestyling (sminke, oppsett av hår) billig i stavanger/sandnes området???? da mener jeg rundt 1000 kr, eller 1500. jeg er ikke sikker på hva som er vanlig å betale, men jeg prøver å gjøre alt så billig som mulig nå. dårlig råd og greier. klem Iset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2.gangsbrud Skrevet 25. april 2003 #2 Del Skrevet 25. april 2003 Man får hva man betaler for............... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 27. april 2003 #3 Del Skrevet 27. april 2003 Har ikke peiling på dette i området rundt der du holder til, men skulle bare si at du kan bli veldig fin til rundt 1200,- Har satt opp håret mitt i selskapsfrisyre til den prisen og var kjempefornøyd. Ikke blir det så veldig mye dyrere enn 1500,- når jeg skal sette opp håret mitt med brudestas heller.... Så kommentaren til 2.gangsbrud, var vel heller unødvendig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå