Gå til innhold

lei av skift-arbeid som kokk.

anette eriksmoen

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en jente på 20 år som jobber som kokk på en restaurant i oslo. jeg er jo ganske ny i yrket, og liker godt å jobbe med mat. og vil gjerne fortsette med å lage god mat. men jeg er begynt å bli lei av å jobbe skift. har lyst på en jobb som er mer stabil og hvor jeg har omtrent lik arbeids-tid hele uken. og ikke så mye helge-jobbing. jeg har tenkt på kantiner og den slags, men vet det vil bli for kjedelig for meg. jeg ønsker meg moderat med utfordringer, men ikke dette stresset og følelsen av at noen alltid skuer på deg bak ryggen din for å se om du gjør jobben din riktig. jeg vil glede meg til å gå på jobb. ikke engste meg for hva som venter meg når jeg kommer. er det noen somm har vært i samme situasjon og som har noen forslag til hva jeg kan finne på istedet for restaurant-yrket? vennlig hilsen anette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Tyder på at du har valgt feil yrke, siden du allerede er lei, i så ung alder. Tenkte du ikke gjennom dette før du begynte på utdannelsen? Det er vanskelig å råde deg til noe, siden du verken vil jobbe på institusjon eller restaurant. Det er få alternativer utenom disse. Kanskje du burde ta en ny utdannelse innen en helt annen bransje? Du er jo ennå ung! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...