Gjest Gjest_Mari_* Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Har laget meg en foreløpig liste. Is, grøt, yoghurt, loff og banan. Er det ok å drikke melk? Tenker på slimdannelse. Noe annet utenom vann som kan drikkes?
Gjest Gitte Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 du kan vel spise alt du klarer og orker å svelge? jeg fikk ingen restriksjoner når jeg tok mandlene, men den første uka spiste jeg kun pinup-is, youghurt og litt kjøttpudding. men jeg syns det var helt forjævlig vondt å da..
Vici Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Jeg husker at jeg spiste is, nudler, kyllingsuppe og yoghurt. Men jeg fikk infesksjon i sårene og ble liggende på sykehus i 2 uker. Fikk mat intravenøst
Carebear1 Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 (endret) - Endret 30. januar 2009 av Melania
Gjest ¤bella¤ Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Jeg spiste det meste, men moset det i hurtigmikseren først. Orket ikke spise vanlig mat på mane uker, men så hadde jeg en del komplikasjoner under veis da..
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 Mannen min orket ikke tanken på mat i det hele tatt de 2 første ukene etter operasjonen, så han fikk en ernæringsdrikk jeg kjøpte på apoteket. Husker ikke i farten hva den heter, men du får den i forskjellige smaker.
Gjest ¤bella¤ Skrevet 15. januar 2008 #7 Skrevet 15. januar 2008 Mannen min orket ikke tanken på mat i det hele tatt de 2 første ukene etter operasjonen, så han fikk en ernæringsdrikk jeg kjøpte på apoteket. Husker ikke i farten hva den heter, men du får den i forskjellige smaker. Da må man huske på at ernæringsdrikk ikke er noen fullgod erstatning for et måltid.
Lilol Skrevet 15. januar 2008 #8 Skrevet 15. januar 2008 Spiste det samme som jeg alltid spiser. Noen får ikke like vondt som andre så jeg var ganske heldig.
Lady Lovelylocks Skrevet 15. januar 2008 #9 Skrevet 15. januar 2008 Spiste det samme som jeg alltid spiser. Noen får ikke like vondt som andre så jeg var ganske heldig. Samme her.
Gjest Gjest_Mari_* Skrevet 16. januar 2008 #10 Skrevet 16. januar 2008 Takk alle sammen for svar. Har spist yoghurt, is og litt loff uten skorpe i dag. Drømmer om biff og kebab og ..
Vici Skrevet 16. januar 2008 #11 Skrevet 16. januar 2008 Takk alle sammen for svar. Har spist yoghurt, is og litt loff uten skorpe i dag. Drømmer om biff og kebab og .. Så bra at du får i deg næring. Lykke til videre
wondergirl Skrevet 16. januar 2008 #12 Skrevet 16. januar 2008 Huff, det gjør veldig vondt, men det går heldigvis over. Jeg var ganske flittig gjest i desserthylla i nærbutikken. Eggerøre, loff med smeltet ost (ikke for varm!) kan du også prøve deg på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå