Gå til innhold

Fjernet mandlene

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Mari_*
Skrevet

Har laget meg en foreløpig liste.

Is, grøt, yoghurt, loff og banan.

Er det ok å drikke melk? Tenker på slimdannelse.

Noe annet utenom vann som kan drikkes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan vel spise alt du klarer og orker å svelge? jeg fikk ingen restriksjoner når jeg tok mandlene, men den første uka spiste jeg kun pinup-is, youghurt og litt kjøttpudding. men jeg syns det var helt forjævlig vondt å da..

Skrevet

Jeg husker at jeg spiste is, nudler, kyllingsuppe og yoghurt.

Men jeg fikk infesksjon i sårene og ble liggende på sykehus i 2 uker. Fikk mat intravenøst :(

Skrevet (endret)

-

Endret av Melania
Gjest ¤bella¤
Skrevet

Jeg spiste det meste, men moset det i hurtigmikseren først. Orket ikke spise vanlig mat på mane uker, men så hadde jeg en del komplikasjoner under veis da..

Skrevet

Mannen min orket ikke tanken på mat i det hele tatt de 2 første ukene etter operasjonen, så han fikk en ernæringsdrikk jeg kjøpte på apoteket. Husker ikke i farten hva den heter, men du får den i forskjellige smaker.

Gjest ¤bella¤
Skrevet
Mannen min orket ikke tanken på mat i det hele tatt de 2 første ukene etter operasjonen, så han fikk en ernæringsdrikk jeg kjøpte på apoteket. Husker ikke i farten hva den heter, men du får den i forskjellige smaker.

Da må man huske på at ernæringsdrikk ikke er noen fullgod erstatning for et måltid.

Skrevet

Spiste det samme som jeg alltid spiser. Noen får ikke like vondt som andre så jeg var ganske heldig.

Skrevet
Spiste det samme som jeg alltid spiser. Noen får ikke like vondt som andre så jeg var ganske heldig.

Samme her.

Gjest Gjest_Mari_*
Skrevet

Takk alle sammen for svar.

Har spist yoghurt, is og litt loff uten skorpe i dag.

Drømmer om biff og kebab og .. :)

Skrevet
Takk alle sammen for svar.

Har spist yoghurt, is og litt loff uten skorpe i dag.

Drømmer om biff og kebab og .. :)

Så bra at du får i deg næring. Lykke til videre :)

Skrevet

Huff, det gjør veldig vondt, men det går heldigvis over. Jeg var ganske flittig gjest i desserthylla i nærbutikken.

Eggerøre, loff med smeltet ost (ikke for varm!) kan du også prøve deg på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...