@lfakrøll Skrevet 25. april 2003 #21 Del Skrevet 25. april 2003 Hver sin smak sier nå jeg da Selv er jeg ikke så glad i champagne... ...og såvidt jeg husker så var hun ute etter alle mulige forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristine 80 Skrevet 25. april 2003 #22 Del Skrevet 25. april 2003 Hva med san fransisco med og uten alkohol. Det er fiktig og ikke blande de sammen da :blunke: Fikk smakt den uten alkohol en gang og syntest det var ganske godt.++++ litt stæsj oppi da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Marit Skrevet 25. april 2003 #23 Del Skrevet 25. april 2003 Vi skal nok ha Martini Asti tror jeg..... Synes det smaker best! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Princess Skrevet 26. april 2003 #24 Del Skrevet 26. april 2003 Vi skal ha Martini Ast og Mozell med jordbær i. Lekkert og kjempegodt! Det skal vi også - kjempenydelig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 26. april 2003 #25 Del Skrevet 26. april 2003 kan man ha bare mozell?? lurer jeg... vi blir MANGE gjester, alkoholfritt bryllup og vil helst forsøke å gjøre ting ikke dyrere enn nødvendig (bruker derfor ikke mange penger på velkomstdrink -men en må man likvel ha!) hjelp meg gjerne i valg av en rimelig og alkoholfritt drink! Er det ingen som vil hjelpe , - jeg trenger nemlig hjelpa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå