Gjest missLady Skrevet 2. januar 2009 #1081 Skrevet 2. januar 2009 Godt nytt år! Da er det bare å håpe på at år 2009 blir bedre
Envy Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #1082 Skrevet 2. januar 2009 (endret) Ulva, Kospia, Mummi og MissLady: Godt nyttår til dere oxo!! ---------------- Herregud, så trøtt jeg er, klarer nesten ikke holde øynene oppe.. orker ikke gjøre noe av det husarbeidet jeg hadde lovet meg selv å få unna i dag.. dessuten begynner jeg å bli skikkelig forkjøla og jeg skal på jobb igjen i morgen. var slitsomt å komme tilbake på jobb.. hvorfor kan ikke en eller annen lege uføretrygde meg, eller i det minste langtidssykemelde? trøøøøtt! jeg vil kose på kjærsten min! ikke mange dager til nå nå spiller man wow, men orker egentlig ikke. Endret 2. januar 2009 av Envy
Gjest skorpio Skrevet 2. januar 2009 #1083 Skrevet 2. januar 2009 Du har hvertfall kjæreste! hihi! Neida, det er vel om mulig enda verre, når du har kjæreste og får ikke møtt han. Men ha en god helg!
Envy Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #1084 Skrevet 3. januar 2009 Skorpio: Jaa, det har jeg hmm, men jeg syns nok egentlig det er bedre å ha en å savne, enn å ikke ha noen ---------------- Jeg er redd og har vondt! Tror sommerfuglene er på vei til å overta makt over magen min!! aue aue aue! Tenk om jeg blir syk nå som han skal komme i morgen! men jeg skal ikke bli syk!! jeg bare er redd for det. jeg er alltid redd for det, og spesielt når jeg skal noe viktig! åå! skulle ønske jeg kunne gi meg! I dag har jeg vært flink. var på jobb kl 9 i morrest! etter jobb sov jeg litt.. så har jeg tatt hele føkkings oppvasken (og den var STOR!) og jeg har giddi å panta flasker! mhm, tilogmed kjøpt inn masse mat. gulvet gidder jeg ikke ta før i morgen tidlig. tenkte egentlig å spille wow, men nå er jeg jo så redd og har så vondt så vet ikke om jeg orker. jeg hater å ha angst. skulle ønske jeg kunne slippe. men selv om jeg har vondt og er redd så er jeg så glad kan nesten ikke vente med å møte han igjen, jeg skal kose han ihjel! oxo går det fin film på tv i morgen kveld som jeg tenkte å spørre om vi kunne se Han skulle egentlig ut med en kompis, men så har kompisen bedt med seg masse folk som K ikke liker, så da er det ikke sikkert han gidder ut, og da kommer han til meg istede håper ikke det blir ut, tror ikke jeg er så keen på å dra til oslo i morgen :klø: jeg tror jeg er sulten spiste kjedelig middag. kyllingfilet med tørr ris, fordi jeg brente sausen. jeg kjeder meg litt. tror jeg. eller... jeg er liksom litt hyper i hodet, men har jo så vondt i magen, orker ikke gjøre noe.
Envy Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #1085 Skrevet 4. januar 2009 Jeg vet hva jeg skal gjøre med K når han dukker opp i morgen hvertfall hoho! omg, må slutte å tenke på han nå, og gå legge meg!
Gjest skorpio Skrevet 4. januar 2009 #1086 Skrevet 4. januar 2009 Du er oppe så sent, Envy, da begynner tankene å surre vet du. Håper du føler deg bedre i dag. Hvilken film er det du tenker å se i dag?
kospia Skrevet 4. januar 2009 #1087 Skrevet 4. januar 2009 Hei Envy Du er vel opptatt med for tiden du Håper du har det bra og at K bare er snill og god med deg Ha en flott kveld Envy
Gjest TittTitt Skrevet 4. januar 2009 #1088 Skrevet 4. januar 2009 Hei du, og godt nyttår =) Jeg må fortelle deg noe Jeg var ute en liten tur igår. Og gikk i min fine flotte og rosa bukse. Så ser jeg meg selv i speilet når jeg var på do, og da har jaggu buksen revnet på ræven *hyl* Heldigvis hadde jeg sånn svart ullstrømpe under. Tenkte litt på deg da, av en eller annen grunn. Sikkert du som har ønsket deg dette til nyttår "Værså snill. Ødelegg den rosa buksen til TittTitt"
Envy Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #1089 Skrevet 5. januar 2009 Skorpio: Ja, jeg er som regel det, har masse søvnproblemer vettu er oppe igjen nå, ikke sjans å sove, selv ikke i armkroken til min kjære O.o hadde egentlig tenkt å se mona lisa smile, men det ble fest i stede :gjeiper: Kospia: hihihi, ja, kanskje litt ja, K er fantastisk, jeg har ikke ord for hvor nydelig han er :rødme: TittTitt: hahahaha, huff da! kan se det for meg som ganske komisk ja! tror du den hadd sprekt mens du var ute så andre folk så det? ---------------- Jeg har besøk av kjærstegutten miiiin! Han kom å hentet meg i ettermiddag, fordi vi skulle spise middag hos D sammen med P og P Det var så godt å se han igjen, når jeg kom ut i bilen bare kysset og kysset vi, herregud, kan ikke få nok av han! Når vi var hos D var han så søt, satt helt ved siden av meg, og sa søte ting mens de andre var der.. og .. og.. og.. ååå! Jeg er helt sjokkrt over han, sånn her har han aldri vært før, i dag har han oppført seg skikkelig gjennomført som kjærstn min, og ikke vært redd for å vise at jeg er hans! :rødme: Etter 1,5 glass rødvin var det på tide å dra hjem, så vi dro hjem og spist litt, så litt på tv og la oss. etter vi la oss var det litt (mye) action før vi skulle sove, var så godt å sovne i armkroken hans igjen herregud nå mrker jeg hvor mye jeg har savnet han! MEN så våknet jeg etter ikke så lenge og hadde en merkelig uro i kroppen. noe var galt, men jeg klarte ikke sette fingeren på det, så jeg lå der og lå der. til jeg hørte hun jeg bor med på badet. hmm, det var rart, er klokka så mye alt? har jeg virkelig sovet så lenge? NEI! Jeg sto opp og gikk på stua, ga katten mat og surret litt rundt. så kom hun ut av badet, hun er blitt syk!!!!!!!!! fint at hun kan time det liksom!!! ææææh!! nå har jeg uber angst og klarer ikke tenke rett for n femmer. vurderer å si til K at han må sove hos D, vet ikke om jeg takler å være her i morgen natt, kanksje jeg må gå i hi hos foreldrene mine. jeg kødder ikke, jeg er livredd, den sykdommen er det jeg er mestest redd for i hele vide verden!! Hvorfor måtte hun dra med seg dt til denne liligheten? hun har vært hjemme hos forldrene sine hele tiden i det siste, men NÅ må hun seff vær her!! åå hvordan skal jeg kunne gå å legge meg i go å varm armkrok igjen nå? Jeg kommer bare til å tenke: er jeg kvalm? har hun smittet meg? hvor lenge er et til jeg blir syk? hva var inkubasjonstiden igjen? omg omg omg!! dette er KRISE!! kunne hun ikke ventet et par dager da? hun måtte ta det der akkurat når jeg har besøk?? :( jeg er redd jeg vil til mamman og pappan min
Envy Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #1090 Skrevet 5. januar 2009 jeg vil bare gjemme meg i en mørk grotte til noen finner opp en vaksine mot den faenskapen der!! hvorfor har inegn funnet opp en vaksine mot det der??? åååh, jeg vil på sykehus jeg vil bare bort herifra, asap!!!!!
Envy Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #1091 Skrevet 5. januar 2009 OMG OMG OMG!! serr, det er ingen som aner hvordan jeg har det inni hodet mitt nå!! jeg vil til K, jeg savner han, jeg vil snakke med han, få han til å holde rundt meg å si at dette går fint. men jeg TØR ikke gå til rommet mitt fordi rommet mitt er ved siden av rommet hennes. herregud, dette er så skummelt. skulle ønske andre mennesker kunne vite hvordan det er å ha angst, men får aldri ro i kroppen eller sjela, fordi tankene hjemsøker deg hele tiden. og noen ganger, sånn som nå skaper det STORE problemer. jeg vet at jeg ikke kommer til å sove eller spise på mange dager, antakeligvis kommer jeg til å kutte meg når K har reist og jeg kommer generelt sett til å være i nedsatt almenntilstand. kommer ikke til å kunne følge en vanlig samtale, kommer til å få blackouts. å herregud, dette er så jævli!! !! nå spyr a igjen, jeg hører henne!!! omg omg
Gjest skorpio Skrevet 5. januar 2009 #1092 Skrevet 5. januar 2009 Okei, hvem er det du snakker om?? Og hva slags sykdom??
Envy Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #1093 Skrevet 5. januar 2009 etter en minre hyggelig natt har man hatt en heller hyggeligere dag, sammen med min kjære vi har egentlig ikke gjort så mye, bare sovet, sett på tv og kosa masse masse .. jeg tror jeg elsker han! han er virkelig så fantastisk. jeg har ikke ord. han er bare bra på alle områder, og når jeg ser på han fyller hele kroppen min seg med en varme som jeg aldri har følt før. jeg er villig til å gjøre hva som helst for den gutten! Selv om jeg sier til han at jeg tror jeg flytter til oslo til høsten tror jeg ikke det går. jeg må flytte til han, til høsten. vet at det er langt frem i tid, men det er sånn jeg føler det nå. Jeg skal kanskje reise til han til helgen, skal bli godt å se han igjen etter så kort tid! han har nettopp reist, fordi han ble dårlig han og. dakars gutten min, fikk så vondt av han, kjøre så langt når man er syk!! jeg tror han delvis reiste fordi han vet om angsten min, men jeg håper virkelig ikke det var grunnen, fordi med han er det noe annet! åå, skulle ønske han kunne bli frisk snart, han har jo hatt dette siden før jul! huff, får så vondt av han, han fortjener virkelig ikke dette! han fikk julegaven sin i går btw ååh, han ble så glad gaven ble mye dyrere enn planlagt, men uttrykket hans da han fikk den var virkelig verdt det :rødme: jeg elsker han!! men skal ikke si det.. ikke enda, skal ikke skremme han men ååå! tenk å si det første gang på valentines day, det hadde vært perfekt! :rødme: men nå skal jeg slutte å kjærste-skryte og gå å spise litt for så å spille wow. og det har gått en fanden i meg, jeg skal trosse angsten, og dra på jobb i morgen!! mhm
*Mummi* Skrevet 7. januar 2009 #1094 Skrevet 7. januar 2009 Tror jammen du er i ferd med å tenke noen kloke tanker og gjøre noen lure grep: Å hente opp litt fandenivoldsk trass og si at jeg skal jaggu ikke la den derre angsten styre livet mitt! Da får du det mye bedre, og klarer du det, er du tøff! Herlig å lese om forelska folk!
Gjest skorpio Skrevet 7. januar 2009 #1095 Skrevet 7. januar 2009 Herlig å lese om forelska folk! Enig! Blir i litt sånn "da er det vel håp for meg og"-humør! Haha!
Envy Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #1096 Skrevet 7. januar 2009 Mummi: Hihi ja, jeg klarer å tvinge fram noen lure tanker blandt alt tullet oxo og det gikk en fanden i meg på jobb i dag og, ble sykemeldt pga angsten, og fikk noen ny piller jeg skulle ta hjemme. men faen heller om ikke jeg skulle klare å være på jobb ut vakta mi i dag, var der tilogmed en time lenger, så deså! hihi, det er herlig å være forelska teksta masse med han i sted, og han er søtest! :rødme: Skopio: men det er da klart det er håp for deg skorpa! mitt inntrykk av deg: vakker, intelligent, omtenksom, morsom og en smule sjenert (hvilket som oftest bare er sjarmerende ) Du finner nok drømmeprinsen rett rundt hjørnet min ridder i skinnende rustning var i hvertfall ikke forventet, men plutselig en dag var han der på nettby!!! hoho ------------ aiaiiii! som nevnt er man sykemeldt. Måtte til legen i dag, har begynt å få masse rare, små blackouter hele tiden, så var greit å få enda noen ny piller, og en konsultasjon jeg absolutt trengte. Har ikke tatt pillene da, har ikke kjøpt dem en gang, og her sitter jeg, livredd! har litt små-vondt i magen og hodet.. men tror det er fordi jeg er på vei til å få influensa, fryser og svetter om hverandre, og det kjennes ut som man har glasskår i halsen når man hoster seg ihjel tror nok jeg og K har påført hverandre dette, han ligger nemlig rett ut med 39 i feber han oxo så da sitter vi her, i hvert vårt land og syns synd på oss selv og hverandre :gjeiper: æh, tror jeg skal legge meg snart, orker ikke spille wow en gang, orker ikke se på tv, orker ingenting, selv om jeg har innmari lyst til å fortsette å skrive på boken min ja, har jeg sagt det? har begynt å skrive, vet ikke om det blir noen bok, men har alltid vært glad i å skrive. skriver om angsten, og de rare tankene mine, og oppholdet på sykehuset, utallige besøk hos leger og spesialister uten resultater. jeg er trøtt og savner K skulle egentlig dra til han i helgen, men spørs om det blir utsatt nå som vi begge er syke dumme vinterhalvår!
Gjest skorpio Skrevet 8. januar 2009 #1097 Skrevet 8. januar 2009 Åå, takk, søte deg!! Ble helt rørt jeg! :rødme: Så utrolig spennende at du skriver! Det gjorde jeg masse før, men alt har jeg sletta.. Litt dumt, for hadde vært gøy å lese nå, og evt. fortsette der jeg slapp. Men har du lest "Veronika vil dø" av Paulo Coelho? Den er veldig fin. Er om en jente som prøver å ta sitt eget liv, men våkner opp på sykehuset, hvor hun må bo på psykiatrisk avdeling. Som sagt veldig fin Håper du blir frisk snart!
kospia Skrevet 9. januar 2009 #1098 Skrevet 9. januar 2009 Hei Envy, hvordan går det med deg Så fint at du skriver, tror det kan være litt selvhjelp også God bedring
*Mummi* Skrevet 9. januar 2009 #1099 Skrevet 9. januar 2009 Influensa? Trosser smittefrykten og er innom med saftogvann og kald klut på panna. Rister opp puta og dyna di så du skal ha det behagelig i sengen. Noe annet du har lyst på? (Bortsett fra gutten din, da! ) GOD BEDRING, ENVY!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå