Envy Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #1061 Del Skrevet 21. desember 2008 oi, jeg har glemt å svare i min egen dagbok dere får tilgi meg for å være treig både i min egen dagbok og deres for tiden jenter, jeg velger å skylde på desember :gjeiper: Skorpio: Jepps, det er virkelig deilig at jeg klarer å være litt care! så lenge jeg får snakket med han på wow hver dag er jeg egentlig fornøyd :jupp: men snakke med han hver dag, DET må jeg da! Ja, ikke lenge til julaften nå i julen skal jeg ikke så mye, skal en tur hjem til foreldra mine. bare ha en rolig juleaften med de 2, + bikkja og katten i romjulen vet jeg ikke helt hva som skjer enda, skal jobbe lit, kanskje en tur til sverige, være med venner.. ja, nyte livet og bruke masse tid på ting jeg ikke får tid til ellers du da? Inwe: awww, du er søt! TakkTakk Utrolig nok huska han det oxo!! det hadde jeg faktisk ikke trodd.. men minte han jo på det 2 dager før da, så var kanskje derfor :gjeiper: ----------------- Jeg er så glad i dag K brukte 3 timer dyrebar spilletid i går, bare på å booste meg (det betyr på å hjelpe meg med å få tak i bra ting og komme opp i lvl fort) . åå, han er så søt! og etter at jeg logga a hadde han sendt meg post inne i wow, med masse ekstra ting han hadde fått tak i til meg OG jeg fikk gull til mount! og ja, jeg klarte å bli lvl 30 i går, så nå har jeg mount! snakker jeg gresk nå? vel, glad er jeg hvertfall Nå har jeg sovet godt og lenge og er klar til en lang dag med gaming og vondt i nakken foran meg M var lei seg i går, og jeg har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke ble med henne ut når hun mente hun ikke trengte det men jeg har virkelig ikke penger til å dra ut å bruke på alkohol nå =/ jeg har typ 300 kr som skal være til nyttårsaften lix! hvorfor har jeg ingenting å skrive om lenger? jeg er kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 21. desember 2008 #1062 Del Skrevet 21. desember 2008 hvorfor har jeg ingenting å skrive om lenger? jeg er kjedelig. Fordi du har kjæreste Haha, du må tenke at livet vårt (og ditt lenge etter mitt) gikk ut på å sjekke fyrer på byen (og alle andre steder vi kunne finne dem) og det er fryktelig mye mer spennende enn å skrive "S er på jobb, jeg er hjemme" "K er langt vekk jeg savner han". Det er ikke like mye spenning i det! Men det er desto koseligere, tryggere, finere og mye lykkeligere Og du fortjener det vennen. Gla i deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 22. desember 2008 #1063 Del Skrevet 22. desember 2008 Envy Ja du snakker en del gresk Men det gjør ikke noe. Jeg forstår at du har det bra og er kjempeforelsket og det er det viktigste vett du Ha en GOD JUL Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 22. desember 2008 #1064 Del Skrevet 22. desember 2008 GOD JUL, Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #1065 Del Skrevet 23. desember 2008 Inwe: hihi, jeg tror du har et poeng der ja oxo tror jeg du har et veldig godt poeng eller to på slutten der :rødme: Ulva: Hihi, gresk er gøy, og ja, her er alt bra alt bra med deg i julestria? Kospia: jeg er en liten grinch, jeg liker ikke jul. men jo takk, og samme til deg! ----------------- åå, nå er klokka mange og jeg har ikke lagt meg for jeg liker å spille wow og MÅ lvle fort, føler at jeg må imponere en del folk, fordi alle syns jeg er så nOOb, men jeg skal vise dem hvem som er nOOb jeg!! Jeg blir så lei meg når han gjør sånne dumme gutteting er det han som ikke bryr seg eller er det jeg som er altfor jentete? I sted var vi pålogget på wow begge 2.. og han sa ikke hei når jeg logget meg på (og ja, det kommer opp beskjed hos han om at jeg logger meg på).. men det verste var.. han sa ikke hade, eller god natt eller noen ting når han logget seg av heller.. han bare stakk! så jeg sendte 2 mlder på mobilen hans om at jeg syns det var sårende at han bare stakk.. da spilte han dum å sendte mld tilbake med masse msileyer og godnatt og KLEM ikke noe kyss der nei.. akkurat som om ingenting var skjedd og at de sure mldene jeg sendte var nattamlder!! åå, jeg liker ikke når han gjør sånn har lyst til å ringe å kjefte på han i morgen, men jeg vet jo at han ikke mener noe vondt.. senest i dag sa han at han hadde funnet ut hva han skulle gi meg i julegave (vi møtes ikke før på nyåret, så gir gavene da) selv om han egentlig aldri gir julegaver. Så jeg vet jo innerst inne at han liker meg.. men skulle bare ønske han kunne.. åh.. vise det litt mer kanksje jeg er ego og storforlangende, men man skal da føle seg bra i et forhold? æsj, og nå er det jul om 1 dag.. jeg hater virkelig jul, det er den tristeste dagen i året. det er den dagen det er flest mennesker som tar livet sitt i det landet her. nettopp fordi den dumme dagen forlanger så mye, da SKAL man være med masse familie og venner, man SKAL være glad og man SKAL ha det fantastisk. vel, jeg syns julaften er blæ. Familien min har uforpliktene middager minst to søndager i mnd. julaften er ikke annerledes enn de, bortsett fra at på julaften er det disse forbannede gavene i tillegg. ikke det at jeg ikke liker gaver. det er hyggelig det. MEN det er så mange forpliktelser, og for meg og broren min som har gjelp oppetter ørene og strengt tatt nok med vanlige mndlige utgifter blir rett og slett desember smertefullt når man tenker på alle inkasso kravene som vil strømme inn i januar. og ja, tro meg, de er nok allerede på vei så var det forventningene da, folk forventer å få ting i den og den prisklassen, og jeg forventer altfor mye av meg selv og kjøper altfor dyrt. bare gaven til K i seg selv kommer på over 600 kr!! teite dumme jul. Jula ødelegger alt! eneste som er bra er at jeg har ferie så jeg kan grave meg ned i wow. men nå bør jeg kanskje legge meg.. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 23. desember 2008 #1066 Del Skrevet 23. desember 2008 Ohh.. For et bittert innlegg :gjeiper: Jula di blir nok koselig skal du se! Og ellers er det jo bare en dag, før det er total slapness hjemme. Gutter er gutter og man får virkelig ikke gjort noe med det. Men virker som K er hodestups i deg etter min mening. Ang who could blame him, du som er så pen, snill, søt og fantastisk Glad i deg jeg vennen Ha er strålende JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #1067 Del Skrevet 23. desember 2008 aww Inwe, du er fantastisk du oxo! Nå er jeg hjemme hos foreldra.. det er koselig. og kjedelig. jeg vil spille wow. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 24. desember 2008 #1068 Del Skrevet 24. desember 2008 Ha en fin jul, Envy, og kos deg skikkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #1069 Del Skrevet 24. desember 2008 Takk for julehilsner søtinger God Jul til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 24. desember 2008 #1070 Del Skrevet 24. desember 2008 GOD JUL, ENVY! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 25. desember 2008 Forfatter #1071 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Skorpio: Takk søte ---------------- Sitter å smiler for meg selv.. nettopp skrevet post til min käre på face. vi skriver laange poster nå.. kanskje bedre det enn å ringe å mase, vi kan svare i det tempoet det passer, når man har tid til å sette seg ned å skrive. lange, fine brev I kveld har jeg sett pingvinenes marsj, ååå så søt den var! huff, men det var mye fæly i den å.. naturen er så grusom!!! Når den fæle, digre fuglen kom å prøvde å spise de søte små pingvin-babyene hadde jeg mest lyst til å fly på tv'en! huff huff.. men de var så nusselige da stakkars! og etter det så jeg notting hill. er ikke likt meg å først se søt film om pingviner, for så å se klissefilm altså! Whats happening to me?? O.o Tror jeg skal avrunde kvelden med "der untergang" så jeg kan føle meg litt mer som meg selv Julaften var en koselig kveld btw, var bare meg og foreldrene mine og bikkja da. men det var kosleig bikkja tok jo helt av, skulle hjelpe til med å ta av papiret på alle gavene oxo fikk jeg masse fint, dette har vært en sånn jul hvor jeg har fått masse fine, ubrukelige ting som jeg har ønska meg, og et par helt nødvendige ting, som sengetøy Håper alle har hatt det fint på julaften Endret 25. desember 2008 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #1072 Del Skrevet 28. desember 2008 jeg er på lvl 40! K boosta meg i går, i 2 instancer, så nå er jeg lvl 40, og endelig kan jeg bruke mail! Hihi, vi er så søte når vi rir avgårde på hestene våre! Og han oppfører seg som en skikkelig helt! Han drepte alle hordene som angrep meg.. en gang jaget han tilogmed etter en horde fordi han trodde vedkommende hadde tenkt å angripe meg. hihi! aww.. det er jammen bra man har wow når man bor så langt unna hverandre! og jeg lever meg jo sånn inn i rollespill oxo da :gjeiper: Jeg er så sulten for tiden.. har ikke mat i huset, så spiser en brødskive her og en brødskive der.. føles ut som jeg har fått ME eller hva det heter.. orker ingenting for tiden, orker ikke dra på butikken en gang, er for mye slit å gå ut i den kalde bilen! nå sitter jeg å ser på pretty woman og har bestemt meg for at jeg MÅ gjøre meg litt uoppnåelig, så skal ikke spille før i natt.. blir kjedelig å vente.. æh, oxo har jeg dårlig samvittighet, skulle egentlig besøke foreldrene mine i dag, de har besøk av noen som passa meg masse å sånn når jeg var liten. Jeg hadde lovet å komme dit, men jeg orker bare ikke, orker ingenting. Oxo skyldte jeg på jobben og ringte mamma å sa jeg var sliten fordi jeg hadde vært på jobb tidlig hele helgen.. men saken er jo den at jeg byttet bort begge vaktene fordi jeg ikke orka huff, føler meg ond! menneh, skal jo dit på nyttårsaften da, så det må jo gjøre opp litt? Jeg gleder meg bare til K kommer jeg, 4 januar. ikke lenge til det nå, en uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 29. desember 2008 #1073 Del Skrevet 29. desember 2008 Envy Så bra du har hatt en fin jul tiltross for at du ikke er så glad i jula. Jula kan være fin det vett du. Du trenger ikke følge med på jaget og kjøpepresset som til tider(nesten alltid) går over alle støvleskaft. I min/vår familie har vi begrenset det der. Kjøper nok kanskje litt vel mye til de aller nærmeste, men ikke for tusenvis av kroner Og så kjøper jeg gavene før desember, slik at førjulstida kan nytes med masse fred og kos. Store kjøpesenter er tabu for meg og jeg besøker de sjelden, og ALDRI i desember. For meg er førjulstida og jula til for kos og rolige dager, og faktisk også mange tanker om hvorfor vi feirer jul. Det betyr noe for meg. Samt koselige tradisjoner som har vært med i generasjoner og slett ikke koster all verden Ikke ha dårlig samvittighet, men kos deg og slapp av, så kommer sikkert energien tilbake igjen. Romjuls til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #1074 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Ulva: neida, det er sant det, julen kan være fin! for meg er den som regel fin, og for de aller fleste jeg kjenner. men jeg blir så trist av å tenke på alle de som sitter alene på julaften uten en eneste gave. det er altfor mange av de, og jula bidrar til en enda tristere dag for de som ikke har det noe godt fra før Ja, de gavegreiene går virkelig over alle støvleskaft (til og med mine støvleskaft, og jeg er fetishmodell, så jeg har endel ekstreme støvleskaft i huset).. det er sant som du sier, viktig å tenke over hva julen egentlig handler om, det tror jeg lett kan bli borte i senterjag, ribbesteking og gavepapir. og jeg tror jeg greide relativt greit å tenke over akkurat det. jeg hadde det kjempekoselig sammen med mamman og pappan min og fokuserte på det at det er nettopp det julen handler om, å tilbringe den med de som er nærmest. energien er fremdeles borte, men nå merker jeg at omverden virkelig har begynt å tvinge den tilbake takk for klemmen, her har du en tilbake -------------------- Jeg er så glad nå har vondt i hodet igjen, er sulten og trøtt. men jeg er glad :happy: Ringte K i dag, men han tok den ikke. men litt etterpå ringte han opp igjen. men da var jeg opptatt så jeg måtte ringe opp igjen litt etter det det går så bra mellom oss nå :rødme: ikke for å skryte, men det er bare så deilig. Vi har så god tone når vi snakker. og han har lært mine grenser bedre å kjenne, og jeg har lært hans grenser bedre å kjenne, oxo har vi møttes et sted på halvveien. nå føles det faktisk som dette langdistanse forholdet har en sjans til å overleve, og det er så fantastisk! Føler meg forelsket igjen, og det er så deilig. Nå kommer han jo snart til norge oxo. og da har vi avtalt at vi skal dra på big horn å spise, de blir så koselig :rødme: mhm.. oxo snakket bestekompisen til K til meg i dag, D. Han ville ha meg med på å arrangere nyttårsfest, NÅ. jeg sa at det var altfor sent og at alle har planer, utenom meg og han. Han mente at vi måtte da kunne finne noen og at dette skulle vi ordne :gjeiper: så da finner vi vel ut av noe da.. oxo jeg som hadde gledet meg til kalkun og rosenkål hjemme hos mor haha, men skal vel ikke klage, nå blir det vel faktisk fest på meg da! ..hvis det ikke blir bare meg og D da.. :gjeiper: hvilket kan bli litt snålt siden han faktisk er bestekompisen til K :klø: På wow går alt fint, jeg tok en instance solo i dag, men fant ikke sistebossen. likevel, føler meg flinkest nå skal man spise og sove. Må få dratt på senteret i morgen! Endret 30. desember 2008 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 30. desember 2008 #1075 Del Skrevet 30. desember 2008 Hei Envy!!! Hvordan har jula di vært? Fått noe fint? Så gøy å lese at du er så fornøyd med forholdet igjen, og forelska og happy og alt! :happy: Pass på at det ikke blir noe tullball med bestekompisen til K da! Tenkte bare jeg skulle si fra om det, for i fylla vet man aldri hva som kan skje.. Ha et godt nyttår da! Håper 2009 blir bedre for deg enn 2008 har vært! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #1076 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Skopio: ååå, så fint innlegg med masse dilldall som rører på seg! u know i like it Jula har vært helt ålreit, kan jo remse opp hva jeg fikk, har jeg glemt å gjøre tror jeg.. jeg fikk: sengetøy laken wrath of the lich king x 2 der untergang x 2 dyyyr og goood bodylotion 2 smykker en telysholder som er en del av et sett av en spesiell kunstner som jeg ønsket meg en nattkjole av min gale tante som fremdeles tror jeg er 5 år en nydelig sminkepung fra usa ^^ drikkelek dart spill med shotteglass sokker bok om vennskap bok av karin fossum som man har ønsket seg .. hmm.. var det noe mer da tro? Hehe, det tenkte jeg på å.. hadde blitt for rart å være med kompisen til K, og hadde det vært K som skulel være med min beste venninne hadde jeg ikke likt det i det hele tatt =/ så det ble kalkun og rosenkål hjemme hos mor likevel hihi Godt nyttår til deg oxo Skorpio skal innrømme at 2008 ikke har vært det beste året mitt hittil :gjeiper: --------------------------- nå er jeg trøøøøøtt! har vært flink å tatt sovetablett i dag.. har tilogmed skrudd av wow alt! Endret 31. desember 2008 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 31. desember 2008 #1077 Del Skrevet 31. desember 2008 Envy Innom for å ønske det en nydelig nyttårsfeiring og masse gode ønsker for det nye året. Håper alt blir som du ønsker deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 31. desember 2008 #1078 Del Skrevet 31. desember 2008 GODT NYTTÅR ENVY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 31. desember 2008 #1079 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) GODE NYTTÅRSØNSKER TIL DEG! Endret 31. desember 2008 av mummi53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 1. januar 2009 #1080 Del Skrevet 1. januar 2009 GODT NYTT ÅR ENVY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå