Gjest skorpio Skrevet 7. juni 2008 #521 Del Skrevet 7. juni 2008 Åå, så bra du hadde det gøy! Jeg vil også på byen og drikke og kline! DOH! Hvilket utested var du på? Det vil du kanskje ikke skrive? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #522 Del Skrevet 7. juni 2008 Åå, så bra du hadde det gøy! Jeg vil også på byen og drikke og kline! DOH! Hvilket utested var du på? Det vil du kanskje ikke skrive? Hihihi, da må du bare komme deg på byen da :-D klinings hører med.. uten å rote med noen føler jeg nesten at kvelden er mislykket Hehe, var på det eneste utestedet i lille byen som folk under 20 kommer inn på! Brun fotballbule egentlig! Bor du i nærheten av oslo eller Skorpio? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 7. juni 2008 #523 Del Skrevet 7. juni 2008 Hihihi, da må du bare komme deg på byen da :-D klinings hører med.. uten å rote med noen føler jeg nesten at kvelden er mislykket Hehe, var på det eneste utestedet i lille byen som folk under 20 kommer inn på! Brun fotballbule egentlig! Bor du i nærheten av oslo eller Skorpio? Hehe, jeg oog! Bor I Oslo til og med! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #524 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) åja, hehe, hvis du bor I oslo er du vel ikke så veldig ofte å fester på romerike da? Hm, men jeg er nok mest glad i det stedet fordi jeg kjenner jo så sinnsykt mange der, alle fra heromkring vanker jo der på fredager, så man er sikret å aldri bli sittende å alene på en måte! -------------- hm, har endel ting å fortelle nå tror jeg.. i dag har jeg hatt en deilig dag! Har vært i frognerparken nesten hele dagen med masse masse venner! eller egentlig venner av venner.. haha, men hyggelig var det hvertfall! Grillings på herpa engangsgrill ble det og i solsteiken! Herlig :-D utover det har det egentlig ikke skjedd noe mer spess i dag.. men i går natt da jeg kom hjem fra byen aw.. så ringte K meg! :-D Han sa masse ting :rødme: rødmer når jeg tenker på han, han er så søt! Han var hjemme fra byen i senga si sammen med.. en pose øl! Var så kos at han var hjemme, uten å ha med seg no dame, og han tenkte faktisk på meg! Vi snakka helt til han nesten sov.. Han jeg rota med i går sendte mld.. men jeg har ikke svart jeg Føler meg så kjempeslem som ikke svarer.. men.. jeg vil virkelig vente til jeg møter K igjen før jeg vet noe mer og slikt.. aner jo ikke hva jeg føler og tenker selv en gang, så hvis jeg svarer han fra i går på mld gir jeg han jo bare falske "forhåpninger"? Jeg burde nok ha holdt meg til å danse med folk i går, og ingen roting Jeg har bare noen mentale sperrer på en måte.. hehe.. Fordi når K faktisk gidder å ringe meg selv om han er dødstrøtt så må jo det være en eller annen form for å vise interesse? Huff jeg vil ikke ha forhåpninger jeg. skal ikke ha det.. men ble bare så glad, han er jo virkelig søt da! Er snart 3 uker siden vi møttes liksom, og det virker jo som at begge fortsatt tenker på hverandre? eller? aw! heeh Dagens lille glede; lesba jeg trodde var ei drittkjerring som jeg egentlig hadde masse til felles med som var dødskul! Endret 7. juni 2008 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 8. juni 2008 #525 Del Skrevet 8. juni 2008 Heisann Envy! Måtte titte inn og finne ut hva du har holdt på med! Oppspist av mygg? Hm. Så for meg alle mulige utendørs scenarier.... Men nok en gang har jeg for sterk fantasi, for det var sikkert på grilling i Frognerparken du fikk myggstikk, ikke fordi du og K stakk dere vekk i skauen. Hos oss har vi nemlig en "saying" fra engelskmenna i familien: Hurray, hurray for the ninth of May, outdoor intercourse season starts that day. Og så kan du selv sette inn hvilken dato du vil - men det må være i May, da! Har blitt noen myggstikk..... Så koselig at K ringte! Jeg hadde nå ikke gitt opp håpet helt, og alt tyder på at han ikke har det, heller! Kos deg på en søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #526 Del Skrevet 8. juni 2008 hahahahah Mummi da!! Nei, jeg gjør da ikke sånt! hehehe.. har ikke gjort sånt siden 16 mai og nå er jeg i sølibat, så ingen fare :gjeiper: ja, han ringte. men huff, er så usikker likevel jeg tilbake ---------- I dag sto jeg opp med feil bein først ass.. oppfatter alt negativt og alt er bare teit og jeg tenker igjen.. tenker og tenker jeg skjønner ingenting jeg.. E har tatt opp kontakten igjen.. men han var jo så slem mot meg sist. skal jeg gjøre a? jeg er sliten i hodet mitt,. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 8. juni 2008 #527 Del Skrevet 8. juni 2008 E har tatt opp kontakten igjen.. men han var jo så slem mot meg sist. skal jeg gjøre a? Er 'n slem så gjør du som kannibalfruen. Ja, for du har vel hørt om kannibalen som kom sent hjem til middag og ble møtt med en kald skulder? Ellers er for mange interesserte gutter som melder seg på et luksusproblem, spør du meg. Man kan bli tullete i hodet sitt av mindre. Mummis forslag: Legg dem litt på is og se hvem som er interessert fremdeles, så får du luka bort de som bare er LITT interessert! Nå er rocke-mumriken vår installert i sin nye hjemby (for 10 uker) og på tirsdag begynner han i sommerjobben som forskningsassistent. Spennende! Lykke til, og ha en fin søndag fortsatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #528 Del Skrevet 8. juni 2008 hehehe.. vet nå ikke hvor intressert de er jeg da.. de leker bare med følelsene mine! hehe.. huff merker at jeg har satt opp en skikkelig forsvarsmur her, orker bare ikke tro noe og bli skuffa/såra Det å legge dem på is har jeg bedrevet lenge! Hehe.. E har jeg ikke snakket med på mndsvis, så enten kjeder han seg, eller så savner han meg Så gøy for mumriken! Er det det han skal drive med i fremtiden eller? ------------ Nå sitter jeg her å.. tenker.. åh, hater å ha tid til å tenke! hm Jeg er 99% sikker på at K ikke sov alene i natt Jeg er fortsatt ikke sikker på om jeg vil møte E eller ei.. det hadde jo sikkert vært kos da! Men jeg er så redd for følelsene mine Nå var alt så fint, og nå er jeg bare superforvirret igjen.. jeg skulle jo kutte ut gutter jeg! Ut å danse og ha det gøy med venner og ikke bry seg var det jeg skulle. men .. jeg er jo så jævla guttegal! Siden jeg ikke tror noen av dem finnes intressert på orntlig kan jeg jo egentlig bare kutte ut dem begge? ..men.. egentlig har jo ikke noen av dem gjort noe galt, det er bare jeg som har tid til å sitte her i min ensomhet å tenke og analysere :-/ har liksom så mye jeg skal.. og samtidig ingenting jeg skal.. jobb i morra kjiiiiipt.. jobbeintervjy skal jeg på å i morra, og opptrekk.. Teit! jeg venter på M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #529 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg vil ikke ha noen av dem.. eller begge! jeg vil være singel, men flørt.. å, jeg er en selvmotsigelse på to bein!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 8. juni 2008 #530 Del Skrevet 8. juni 2008 nei nå er det ikke greit å være Envy, så jeg kommer ilende til med en kjempestor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 8. juni 2008 #531 Del Skrevet 8. juni 2008 Hei igjen, Envy! Tror du nærmer deg essensen her; du vet ikke om du vil ha et fast forhold til en, eller om du heller vil være singel og kunne flørte og rote med hvem du vil på by'n. Hm. Hvordan du skal velge deg ut av dilemmaet er det bare du selv som kan svare på, er jeg redd! :smile: Men jeg skjønner det er vanskelig når du er i villrede og svinger fra dag til dag over hva du EGENTLIG vil. Du må vel strengt tatt ikke ta en avgjørelse nå. Kan du ikke bare la ting skrangle og gå, og se hva som skjer? Mest sannsynlig venter noe spennende bak neste hjørne! :juhu: Mumriken vet nok ikke helt hva han får som jobb i framtida. Denne sommerjobben har han fått fordi han holder på med en Masteroppgave om akkurat det de forsker på ved det universitetet han skal jobbe for. Så de håper vel at begge parter skal ha nytte av hverandre. Lykke til med jobbintervju i morra, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #532 Del Skrevet 9. juni 2008 Det ersant det mummi, jeg behøver ikke bestemme nå! Hehe.. men om jeg går på daten med E så må jeg være klar over at han vil ha et seriøst forhold da han er nesten 10 år eldre enn meg.. Men et SÅ seriøst forhold vet jeg egentlig at jeg ikke vil ha, så den daten blir det nok ikke noe av tror jeg.. -------------- Jeg er forfulgt av uflaks for tiden!! I går kutta tlf'en min ut fordi jeg har bestilt nytt abonnement.. men hadde jeg fått noen pin-kode til det nye abonnementet? neeeeida.. Men de tvar jo takket være min løvly eks som aldri sjekker posten sin.. kan forsåvidt bytte tilbake adressen min nå da.. anyways, ikke noe å gjøre med i går kveld, mens jeg skreiv mlder med 2 hotte gutter!! (K og han fra fredag) Ikke fikk jeg sagt ifra hvorfor jeg plutselig ikke svarte heller! grr.. har drivi i 2 timer i dag og vært på diverse senter for å få tak i no folk som kan med operatørlås da tlfen min var låst til telenor, da jeg endelig fant en dude som faktisk kunne de var jeg sint som ei fele og gjentok det jeg hadde fått beskjed om på kundeservice "Du måste dra til förhandlaren" z0mg!! stakkars fyr.. jaja nå er tlfen sånn halvveis i orden da. Så var jeg på vei hjem da.. og oppe i bakken like ved her jeg bor holdt jeg på å kjøre på en hund som løp rett ut i veien foran bilen, måtte bråbremse så bremsene hylte omtrent.. Hvem lar en 11-12 år gammel jente gå tur med en klin sprø giga bikkje?? så det.. nesten skummelt at jeg skal kjøre langt til jobb etterpå.. det eneste som mangler nå er at jeg kræsjer bilen til paps! Nei huff, får håpe uflaksen er ferdig nå ass.. lurer på om K har tenkt seg hjem i helgen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #533 Del Skrevet 9. juni 2008 jøss, det får'n si, upopulær har man blitt her inne.. er litt trøtt jeg. Alt gikk fint på jobb i dag, serverte et fotballlag i dag.. da var det ikke bare maten som var nam for å si det sånn.. de gutta ser bra ut ass!! Ellers lite nytt på jobb, blir satt opp fast på vaktlisten fra 20. vondt i hodet. M leter etter noen som kan overta leiligheten hennes.. og leiligheten hennes er verdens søteste lille leilighet! Jeg vil haaaa den :-D Jeg er i partysteming jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 9. juni 2008 #534 Del Skrevet 9. juni 2008 jeg er desverre så sliten etter jobb at jeg orker så vidt å tenke... så det blir ikke noe langt svar her som du sikkert ser! Men jeg var innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 10. juni 2008 #535 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg titter også innom, men nå skal jeg begynne å rydde! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 10. juni 2008 #536 Del Skrevet 10. juni 2008 Pene Envy! How's life treating you? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #537 Del Skrevet 10. juni 2008 folkens, takk for besøk ---------- Jeg er så trøtt at jeg sikkert skriver som når jeg er på fylla! Jeg har vondt i meg, føles som jeh blir syk Har vondt over hele kroppen og det er slitsomt å gjøre hva som helst blir kvalm av mat og eller bare velstand Jeg som har eksamen og greier på fredag kan jo ikke bli syk nå! Før i dag var jeg frisk som en fisk og hyper som bare det da! Hehe.. Var først å spiste lunsj med M, som fortalte meg at hun blir borte hele sommeren, så da blir begge M'ene mine borte hele sommeren Kommer til å savne dem veldig!! Etterpå trente jeg sammen med venninne K har vært altfor slækk med trening i det siste, så var deilig at hun fikk dratt meg med seg i dag! hihi.. Oxo har jeg sendt mlder med han fra fredag.. jeg var liksom litt redd han er altfor ung, men så fant jeg ut at jeg kan jo faktisk gi fyren en sjanse, han er en av få som har vært kjemephyggelig mot meg, han har tilogmed hørt om det nye fenomenet å svare på mld! Så alle venninnene mine sier jeg bør glemme K som bor så langt unna og heller se om han her er SÅ ung som jeg skal ha det til :gjeiper: Søt er han hvertfall Jeg er sulten men orker ikke mat :dåne: Me wants a hug Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 10. juni 2008 #538 Del Skrevet 10. juni 2008 Her kommer klemmer fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 10. juni 2008 #539 Del Skrevet 10. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 10. juni 2008 #540 Del Skrevet 10. juni 2008 Kosemoseoverdose! Me send nice dreams to Envy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå