*Mummi* Skrevet 12. desember 2008 #1041 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Hei Envy! Både du og gamlemor måtte ta en nap etter en lang arbeidsuke i dag! hvor da? Borte blei 'n! Endret 17. desember 2008 av mummi53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 12. desember 2008 #1042 Del Skrevet 12. desember 2008 Sånn virka DET! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #1043 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Skorpio: Takk i like måte Mummi: søte mummidamen! du må huske på å få med [im g] [ /img] (måtte lage noen rare mellomrom for ellers bare ferner automatikken i html koden taggene) på hver side, så funker det -------------- ååh, jeg er fremdeles trøtt, er sulten, har vondt i magen, hadde nettopp angstanfall og orker ikke spille wow.. er sliten og lei.. Jeg kom til lvl 20 på wow da men skrudde av før jeg fikk oppdatert.. orka ikke Måtte sende mld til K isted, for han har jo som vanlig ikke ringt eller sendt mld eller på annen måte vist interesse.. så jeg skreiv bare "lever du?" .. DA ringte han da, og bortforklarte med at han trodde jeg var på jobb.. åå, han liker meg ikke Han var visst ute med noen venner da, og jeg hørte masse jenter å sånn i bakgrunnen.. og etter 4 min sa jeg bare at jeg ikke skulle forstyrre.. da fikk jeg "ok, men vi snx i morra da. hade" .. det var det Hva skal man tro da, han viser aldri interesse.. jeg føler at han er sammen med meg for sympati vi har det kjempehyggelig når vi først møtes, men utenom det tar han nesten aldri kontakt.. hadde ikke jeg ringt og sendt mlder i ett sett hadde vi kanskje snakka sammen toppen 1 gang i uka! Og når jeg sier ting som at jeg savner han å sånn får jeg bare svar om at det ikke er så lenge siden sist, eller at jada, men vi sees snart.. aldri sier han at han savner meg, aldri sier han at han er glad i meg.. med mindre jeg "lurer" det ut av han.. det virker jo ikke som han liker meg? ..jeg tør ikke å legge meg i kveld.. den kvelden i kveld.. Edit: glemte at jeg skulle skryte av tegningen jeg lagde da jeg kjeda meg på jobben i dag.. den er av meg og K ^^ mjehehe.. vi ser jo ikke sånn ut da, jeg er ikke så flink til å tegne, men det skal hvertfall forestille oss ^^ .. og det er dårlig kvalitet fordi det er en mms.. Endret 13. desember 2008 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #1044 Del Skrevet 13. desember 2008 åå, tenk om K sover med en eller annen superdeilig svensk dame akkurat nå en superdeilig svensk dame som ikke maser, som ikke har angst, som ikke har svart hår, som ikke er gother, som ikke er krinisk depressiv, som ikke er kjedelig, som er morsom og pen og snill.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 13. desember 2008 #1045 Del Skrevet 13. desember 2008 Envy da, han er jo sammen med DEG! Føler du at langdistanseforhold ikke er noe for deg, synes jeg du skal prøve å se deg om etter en annen. En som ikke sier han savner deg eller er glad i deg, og som nesten ikke vil prate med deg i telefon høres jo ikke verdt ut å bruke tida sine på. Ikke bruk opp tårene dine på en dust, sier nå jeg bare. Kan ikke du gå ut og ha det gøy med vennene dine og da? La han vente litt på deg og. Hvis han ikke savner deg eller ringer deg da, er det noe gærent med han. Tegningen var forresten kjempefin! Når jeg skal tegne går det som oftest strekmenn. Ønsker deg en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 13. desember 2008 #1046 Del Skrevet 13. desember 2008 Enig med Skorpio gå ut å ha det litt gøy du, både for å komme deg ut og det at da må han vente litt. Du har nok bare godt av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 14. desember 2008 #1047 Del Skrevet 14. desember 2008 Åh envy da.... Han er jo sammen med DEG! Skjønner du blir usikker, jeg er mester på sånt selv, men husk han er sammen med deg for en grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 14. desember 2008 #1048 Del Skrevet 14. desember 2008 Søte Envy, du har det visst ikke så greit akkurat nå Er enig med skorpio, la han vente litt på deg nå. Ikke ring/send mld til han før han tar kontakt. Kom deg ut sammen med gode venner og ha det gøy Flott tegning Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 14. desember 2008 #1049 Del Skrevet 14. desember 2008 Hei Ikke ta kontakt med han no da, la han ta litt initiativet. Så skal du se at han kommer og savner deg mye. Er jo viktig å ikke kvele gutter. De blir redd for sånt. Mannfolk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #1050 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Skorpio: Nei, langdistanse er vanskelig, og hvertfall når vi ikke hadde noe særlig grunnlag før han flyttet. men jeg vil absolutt ikke miste han for enhver pris, vi har det jo utrolig hyggelig når vi først møtes, og jeg vil ikke la avstanden få lov til å ødelegge det vi har tror bare vi er på litt forskjellige plan som jeg håper jevner seg ut etterhvert Grunnen til at jeg ikke har vært mye med vennene mine i det siste er a) hun jeg bor med jobber sykt mye for tiden. b) jeg har jobbet unormalt mye i det siste og c) resten av vennene mine bor relativt langt unna, så er ikke bare å ta en svipptur på kvelden når man skal tidlig opp dagen etterpå.. hehe, strekmen kan være kult det og, skal legge til et bilde jeg lagde i paint og bevise det Inwe: Ja, vet jeg må la han vente.. men ting er jo som forklart over.. :gjeiper: Kospia: Joda, jeg har det ikke så verst, det bare blir litt mye tankesurr for hodet mitt Takk for velmenende råd og tips det er jo ikke det at jeg ikke prøver, men av og til kjører jeg meg bare litt fast i mitt eget hode TittTitt: Hihi du har et veldig godt poeng der ------------------ Gjett hvem som ringte mens jeg lå på gulvet i lekerommet på jobben i dag! Nå har jeg vært flink å ikke ringt, ikke sendt mld, tilogmed snakket med andre folk på wow, så det funka å være overlegen søt han er da! Han høres fremdeles ikke overdådig forelsket ut i tlf, men det er bare sånn han er..! I dag har jeg shoppet ferdig alle julegavene på nettet Er så deilig å bare sitte å vente på pakkelapp i posten, og slippe å dra på det jævla overfylte senteret altså! Kan ikke si hva jeg har kjøpt til venninnene, i tilfelle Inwe skjønner hva som er til henne men til foreldra fant jeg en perfekt gave! De har jo ALT, så det er jo umulig å finne på no! Men i år skal de få en sånn skjærefjøl, sånn til å ha på kjøkkenet, i glass, med et supersøtt bildet av meg som kysser Smula på elsker det bildet, og håper de kommer til å like det og, de har nemlig ikke sett det ^^ Nå er jeg bare sinnsykt trøtt, sååå sliten etter jobb i dag Slitsomt med søndagsjulebord.. er så mye barn der.. og når gjestene endelig hadde dratt fikk vi utsultede gribbene av noen servitører spise. og jeg var så sulten så jeg heiv i meg, og etter det har jeg vært übermett og trøtt -.- blir ikke noe wow på meg i kveld gitt.. Nightynight Endret 14. desember 2008 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 15. desember 2008 #1051 Del Skrevet 15. desember 2008 HERREGUD, JEG ELSKET DEN TEGNINGEN! Så sykt dyktig du er, og flink med ord og alt! Kan jeg bruke det som bakgrunn på pc-en min? Gaven til foreldrene dine hørtes utrolig kult ut! Ble nysgjerrig på hvordan det brettet så ut altså.. Skjønte liksom ikke helt hvordan det går an å ha en skjærefjøl i glass, MED bilde på! :klø: Forresten kjempegodt å høre at K ringte deg i dag! YES! Du, hvor finner du alle disse smileyene dine? Den nattasmileyen bl.a. har jeg ikke sett inne på cheeseburger-siden..? Natta søte deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 15. desember 2008 #1052 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Åh jeg begynte nesten å skrike når jeg så det bilde.. så utrolig fint! Og er akkurat sånn jeg ofte føler det.. *bakgrunnsbilde på pc* Om du ikke har noe imot det Da kan jeg fjerne.. Er bare helt sykt bra, imponert over at du kommer på slikt jeg Endret 15. desember 2008 av missLady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #1053 Del Skrevet 16. desember 2008 Skorpio: Hehe takk takk, men ideen er ikke helt min da, så noe lignende på nettet og fant ut at jeg måtte lage en egen som passet meg litt bedre men bare å bruke den som bakgrunn, så hyggelig å høre at du likte den så godt ja, vet ikke helt hvordan de får det til i glass, jeg .. pcen min er skikkelig herpa nå, så får ikke satt inn link heller men tror det blir innmari bra altså Smileyene finner jeg på cheesebuerger jo! Bare å se igjjenom de forskjellige kategotreien MissLady: Så hyggelig å høre at du likte det.. er sånn jeg oxo føler det veldig ofte gitt :gjeiper: er barew å bruke det som bakgrunn, det er bare koselig --------------- æsj, så nedsatt skrivekunnskapene blir bare av 2,5 glass rødvin da? :klø: jeg har nettopp kommet hjem fra julebord.. hun ene ble henta nå, og da satt jeg på så slipper jeg taxi i natt ^^ men jeg skulle jo ikke drikke, og hvertfall ikke rødvin! men men.. går nok bra, drakk jo ikke mye.,. men er trøtt nå nattis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #1054 Del Skrevet 16. desember 2008 .. jeg vil ha K.. NÅ!! men skal være flink å la vær å ringe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #1055 Del Skrevet 18. desember 2008 Hvorfor kan jeg aldri sove på et normalt tidspinkt når alle andre er trøtte? Både K og M sover nå (heldigvis ikke i samme seng da ) mens jeg sitter her og er lys våken..nå skal det jo være sagt at de var oppe 05.00 og 05.30 i morrest da.. mens jeg var oppe 13.00.. kan jo ha noe med det å gjøre Var godt å se K igjen men føler at det er en litt laber stemning mellom oss, er noe som mangler, vet bare ikke hva Jeg vil sove eller spille wow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 18. desember 2008 #1056 Del Skrevet 18. desember 2008 Nåvil jeg sove.. Du ligger sikkert søtt i sengen din vedsiden av kjæresten din! Heldigris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 18. desember 2008 #1057 Del Skrevet 18. desember 2008 Hei Envy. Innom for å ønske deg en super dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #1058 Del Skrevet 20. desember 2008 Inwe: Hihi, det stemte på en prikk men det fortjener jeg, for det er jammen ikke ofte! Kospia: takk for det, jeg har hatt noen supre dager nå, med besøk av drømmeprinsen :rødme: -------------- Å, han er så søt, og jeg er så heldig :rødme: når jeg ikke har sett han på lenge blir jeg liksom litt careface -.- men så fort jeg ser han blusser alle følelsene opp igjen, og man er stormende forelsket igjen Har hatt det fint disse 2 dagene han har vært her, og sovet godt i armkroken :rødme: Nå sees vi sannsynlig ikke før neste år, medmindre jeg får tatt meg en tur til Sverige i romjulen.. neste år høres bare så uutholdelig lenge ut til! men man får se.. vi spiller jo sammen i mellomtiden Jeg føler meg imba på wow for tiden btw! *stolt* Jepps.. men jeg sulter ihjel. nå er det juleferie hoho.. jeg babler i natten til alle som vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 20. desember 2008 #1059 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg vil ha! Godt å lese at dere er "back in business" , og det høres ut som du har det bedre igjen. Jeg tror det er litt bra jeg, at du er litt "care" når han er borte, er jo det vi snakka om før her; la han savne deg litt og! Ha en fin dag! Tenk, nå er det bare 4 dager til julaften!! Hva skal du egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 20. desember 2008 #1060 Del Skrevet 20. desember 2008 Selvfølgelig fortjener du det vennen! Og gratulerer med en mnd! Gla i deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå