Envy Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #541 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Takk for klemmene søtinger ------------------ Jeg bryr meg så heftig lite Har begynt å spille igjen jeg Jeg vet det ikke er bra.. men det er så gøy! Hun er så pen, wish i looked like her! Jeg er støl mellom puppa.. er det mulig? Jeg har sovet i hele dag.. blir så lat av å være lat.. IIIIIH!!!! Jeg så P i dag! Fy faen den jæveln som han glodde på meg! Jeg ignorerte han! hrmpf!! Har været hos eksen i dag da! Vi hadde det kjempekoselig og lo masse! Virkelig synd at det ikke fungerte mellom oss, for han er en utrolig bra gutt! *gla i* Jeg kom ikke opp i eksamen da.. og M er kul :-D Sry for at jeg ikke snoker for tiden.. men jeg er virkelig lat og rar for tiden.. gidder jo nesten ikke skrive i min egen bok engang, msn er slit, for ikke å snakke om fb! XD lol Endret 11. juni 2008 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 11. juni 2008 #542 Del Skrevet 11. juni 2008 Regner med du er glad for at du slapp eksamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #543 Del Skrevet 11. juni 2008 Regner med du er glad for at du slapp eksamen Nja, både ja og nei egentlig.. jeg liker muntlig, man kan smiske seg til god karakter, og jeg var jo garantert å komme opp i spåkfag hvilket er min sterke side.. men men, jeg får nok eksamener å bryne meg på til høsten :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 11. juni 2008 #544 Del Skrevet 11. juni 2008 Innom og oppdaterer meg litt :-D Hilsen snikende sykepleier ballerina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 12. juni 2008 #545 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg skjønner litt hva du mener når det gjelder eksamen... Ofte så er det da man kanskje har en reell sjanse på 5/6, særlig i muntlig! Snart helg Envy! Da skal vi koooose oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tricky Skrevet 12. juni 2008 #546 Del Skrevet 12. juni 2008 Hei Envy! Jeg har fulgt med en stund i dagboken din, men først registrert meg nå.. Uansett, du virker som ei kjempeherlig jente og jeg skal virkelig følge med videre på alt som skjer her Og disse gutta: jeg har runda 30 og skjønner meg fortsatt ikke på dem.. Stoor klem fra Tricky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #547 Del Skrevet 12. juni 2008 Stor til alle Tricky: Så utrolig koselig med sånne snikende tepper som deg da Hihi, du får lage deg dagbok du å så man kan snoke tilbake :-D ..og ja, gutta er no slit ------------ Jeg har så lite intressant å komme med for tiden! I dag har jeg vært i lille byen med Inwe bare Drakk en ØL faktisk!! Jepp jepp, er stolt av megselv! Oxo bestilte jeg frisør time, så neste torsdag starter jeg prosessen å bli blond! Gleder meg, blir utrolig spennende! Men er samtidig utrolig bekymret og redd for å ødelegge håret mitt, for for å være ærlig har jeg sinnsykt fint, glansfullt mykt hår! Æææsj, i dag så jeg P igjen! Skjer med å gå seg på han i ett sett? bah, blir sinna. ellers skjer det lite på guttefronten for tiden.. bryr meg ikke og er ikke betatt av noen nå.. kjedelig ass :gjeiper: jaja, deilig å slippe egentlig! ^^ Dagens lille glede: Smuttene miiiine! *elsk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #548 Del Skrevet 13. juni 2008 damn, jeg får ikke sove.. ble liggende å tenke jeg Hva har det seg at alle gutter alltid bare driver med meg til de finner ei jævla tøs som er mye mer intressant? Og hva gjør alle andre jenter så forbanna mye mer spennende enn meg? Er jeg så jævli kjip? Jeg må jo være dritkjedelig, siden det plutselig dukker opp et eller annet spetakkel som er sååå mye bedre.. what do they have that i don't? Møtte P i lille byen i dag, igjen.. sa jeg det? anyways.. han hadde med seg denne damen da, som tydeligvis er så mye bedre enn meg.. men seriøst, jeg har aldri sett en gråere mus, jeg har da speil og jeg ser i de minste bedre ut enn henne altså! med andre ord må det jo være noe galt med personligheten min.. men vennene mine har da aldri påpekt at jeg har en spesielt snål personlighet.. men gutter tåler tydeligvis ikke den, for det er jo når de blir kjent med meg at de stikker Oxo hører jeg om så mange som blir sammen da.. oxo tenker jeg, hvordan klarer de det? rett og slett, hvordan får man det til? aldri noen som er intressert i meg K kommer ikke denne helgen heller.. og A har jeg ikke hørt no mer fra, så regner med at hans interesse forsvant da jeg faktisk skulle på jobb den ene gangen han spurte om vi skulle møtes Jeg er da fullstendig klar over at man må møtes for å faktisk holde interessen oppe, men med K blir jo det litt vanskelig daaa! Jeg sier ikke at jeg absolutt må ha kjærste nå.. jeg bare skjønner ikke hvordan folk gjør det? og hvorfor alle andre er så mye mer intressante enn meg? Det er liksom aldri noen gutt som er skikkelig intressert i meg, er alltid jeg som må ta kontakt og mase .. ååh Jeg vet jeg egentlig bare kan si føkk dem jeg har det bedre uten.. men jeg kommer til å sitte å spille og jobbe hele sommeren jeg, fordi jeg har ingen som bryr seg.. venna mine flytter jo vekk fra meg hele sommeren.. bare inwe igjen, og hu skal jo jobbe og være med kjærsten sin.. hun har greid det hun, funnet en som gidder å bry seg om henne. så i sommer er det ingen som har tid til meg. Det blir sikkert en fantastisk sommer.. kompis N fortalte meg at han skal slutte å dra ut i helgene.. hadde jo hvertfall satset på at jeg i det minste kunne slenge meg på dem en gang i blandt jeg da.. men nei.. håper jeg må jobbe hver dag hele sommeren, så har jeg hvertfall en grunn til å være patetisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 13. juni 2008 #549 Del Skrevet 13. juni 2008 Opp med humøret! Hjelper ingen å ligge sånn og kværne over dumme tanker! Snart er det fint vær igjen og du er ute i bikini og de gode gutta kommer løpende;) Ikke fokuser så mye på hva andre har, du vet aldri hva som gjemmer seg under overflaten... Tenk heller på alt det positive! til Envy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 13. juni 2008 #550 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg sier som Serenity: OPP MED HUMØRET, Envy Du skal ikke ligge å sture nå Du skal ut å ha det gøy, flørte og nyt sommeren Husk du er ung og skal nyte livet Envy, det er masse flotte gutter der ute. Du har bare ikke truffet den riktige ennå. masse fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 13. juni 2008 #551 Del Skrevet 13. juni 2008 Enig med Kospia. Kos deg og nyt sommeren. Det er masse flotte gutter der ut. Flørt og ha det gøy Ha en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #552 Del Skrevet 13. juni 2008 hehe, takk for besøk serenity, kospia og ulva Jeg er ikke helt enig med dere, men det er jo så sin sak ;P Joda, bikinisesong og flørt og blabla. problemet er bare det at det hjelper ikke å se dødsbra ut, jobbe som modell, ha en veldreid kropp, gå i sexy klær, sminke seg bra og bruke tusenvis av kroner på håret når man faktisk ikke har noe inni huet det er nemlig der problemet ligger. utseendet mitt har jeg ingen problemer eller komplekser med i det hele tatt, på den fronten er jeg overraskende nok ganske fornøyd er blitt med årene! Det er personligheten min jeg ikke liker, og den er det så vanskelig å endre på. Jeg er jo en berg og dal bane, kan nesten tippe over til schitzofreniske tendenser Jeg er så sinnsykt ubestemt, umotivert og lat! Jeg har virkelig prøvd å gjøre noe med det, syns ikke jeg er på langt nær like lat lenger, og jeg er generelt sett blitt en mye mer positiv jente. Jeg trodde tilogmed jeg var kommet litt nærmere svaret på hvem jeg er.. men kanskje jeg tok feil Jeg føler at det er derfor de stikker av, fordi jeg gir folk et inntrykk om at jeg er falsk.. men kanskje jeg er det, ovenfor fremmede mennesker? Er vi ikke alle til en viss grad? Jeg føler bare ikke at de gir meg en sjans. til å bli kjent med meg. Og jeg prøver å snakke, og være "kompis".. Flørter ikke for 5 flate, jeg tilogmed ignorerer til tider nå. men når hverken det å vise interesse og det å ikke vise interesse gjør at dem gidder å snakke vidre med meg, hvilken strategi skal man gyve løs på da? Bah, jeg gruer meg til denne sommeren.. føler meg så patetisk, hvem bruker hele sommeren på å gå i hi hjemme for å spille og sove, for så å stikke ut en gang i blandt kun for å dra på jobb? Jeg er en taper. Men jeg prøver jo å være sosial, jeg trodde jeg hadde mange venner.. og gledet meg til sommeren sammen med M'ene, men de flytter jo begge 2 er nok hovedsaklig det som plager meg.. føler meg så alene.. M'ene har alltid tid, og vi har det så gøy sammen, men så flytter de liksom vekk nå som det endelig er sommer da Jævla sommer! Egentlig er jeg ikke sur, jeg er bare tankefull, hater når jeg blir sånn filosofisk av meg.. men jeg lurer på så mange ting alltid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 13. juni 2008 #553 Del Skrevet 13. juni 2008 Hei igjen Envy Trist å lese at du har det sånn. Og vet du det minner meg og meg selv for noen år siden. I tillegg til det du beskriver om hvordan du føler deg, så var jeg IKKE fornøyd med utseende mitt heller Nå er jeg mye eldre enn deg. Har gått gjennom et samboerforhold og et ekteskap før jeg møtte min store kjærlighet. :rødme: Har fått høre fra jeg var liten at jeg virker så overlegen. Jeg er/var ikke det, men jeg laget meg en beskyttende mur rundt meg selv, og derfor virket jeg sånn. For å gjøre en lang historie kort, så er jeg 100% forandret nå. Alle bemerker det. Venner og familie. Takket være min tålmodige mann, som gradvis klarte å rive ned muren. Det finnes ingen strategi tror jeg. Det viktigste man kan gjøre er å være seg selv. Kjempefint at du ser på deg selv som en positiv jente. Det er utrolig vikitg Du virker ikke falsk på meg, tvert i mot, og noen taper er du heller ikke. Kanskje dette virker som noe rot på deg, men jeg ble satt litt bakover i tid når jeg leste innlegget ditt og fikk lyst å gi deg en Veldig fint at du kan skrive ned dine filosofiske tanker. Det å skrive er noe jeg alltid har brukt selv. Både når jeg er glad og når jeg er trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #554 Del Skrevet 13. juni 2008 Takk for kloke ord Ulva! Synd å høre at du har hatt det på samme måten, utrolig kjedelig når det blir sånn! Den beskyttelsesmuren tror jeg er noe jeg er i ferd med å bygge opp, etterhvert som jeg blir såret gang på gang læret jeg meg på en måte å sette opp et slags forsvarsverk, det er jo bare noe som skjer underbevisst dessverre Det er godt å høre at den snille mannen din har fått brutt ned muren, ingenting er bedre enn det! ------------- Så satt man her da.. fredag natt og K!!!!!! er i store byen.. that fuker! Han sendte meg mld tidligere i dag; Jeg kommer hjem i helgen :-D Jeg tok jo da selvfølgelig dette som et hint da jeg faktisk har mast om dette i flere uker, og han sier i fra på eget initiativ da han endelig skal hjem, med glisefjes og greier.. så jeg spør da om han skal til lille byen... nei. fikk jeg tilbake.. jeg sa at da drar jeg hjem tidlig fordi vennene mine er spredt for alle vinder.. etter det fikk jeg ikke noe svar! Hvorfor i alle dager informerte han meg om at han skulle hit når han ikke har noen interesse av å møte meg? Nei ass.. har vært i store byen en liten tur i dag da, på det gamle stamstedet sammen med en kompis og kompisen hans.. hadde kjempegod tone med kompisen hans og vi ble sittende å snakke lenge, ikke flørte, bare snakke var kjempekoselig! ellers fint lite som skjer.. i morgen blir bra, da er jeg hjemme alene, og jeg skal på byen og M skal kanskje natte over hos meg med mindre K ombestemmer seg, hvilket jeg tviler på.. jeg skal hvertfall ikke gjøre noe forsøk på å prøve å overtale han.. så det.. anyways, skal bli drita full i morgen ass, syns jeg fortjener det! Har 1,5 ltr martinin asti å bli kvitt jeg.. så det.. i morgen driter jeg i alt ass, bare jeg blir full.. orker ikke alle disse tankene lenger.. ikke at gutta gjør det enklere da :gjeiper: Er ikke det naturlig å tro at han vil møte meg når han faktisk på eget initiativ sier ifra? Fikk for meg det jeg da, hadde ikke dere trodd det å? Dagens lille glede; kompisen til kompisen som var kjempekoselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 14. juni 2008 #555 Del Skrevet 14. juni 2008 Enig med den Envy! MøkkateleHOR Jeg har forresten ikke fått min kode enda.. 2 uker etter! Jeg gleder meg til å se forvandlingen din til blond, men ta masse hårkur.. Du har jo så fint langt hår :-D Skjønner det der med latskap.. Jeg orker heller ingenting omtrent. Jeg hater ikke mine kjære dagbokvenner, jeg er bare lat ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #556 Del Skrevet 15. juni 2008 til deg Pikken! -------------- Jeg har hatt besøk i natt Herregud, lille byen i går var kjedelig og rart... Jeg begynte å drikke før jeg spiste frokost i går, så var jo rimli drita hele dagen egentlig :gjeiper: K var skikkelig dust i går, svarte ikke på noen mlder før jeg snakka med kompisen hans som var med han akkurat da.. så svarte han på 2 mlder, så var han ferdig.. senere på kvelden ringte jeg han, og han hørtes ut som han var høy som et hus, skikkelig fjern.. hvertfall da så var han kjempekoselig i tlf å lurte på hvorfor jeg hadde vært sint på han og at jeg ikke maste uansett.. vel hvertfall, han skulle snart komme ned til lille byen da.. En time etter ringte jeg han, da var han på et utested i lille byen, uten å si no til meg.. så han sa han sto utenfor det utestedet og jeg kunne møte han der.. ok.. jeg går fra venna mine gjennom hele lille byen for å møte han, men når jeg kommer til utestedet er han søkk vekk, jeg prøvde å ringe han, men han hadde skrudd av telefonen sin!!! Resten av kvelden var han umulig å få tak i.. så jeg dreit i han og gikk tilbake til venna mine litt.. men så ringte jeg A! Hehe.. så skaffet jeg sjafør og dro å møtte A, som kyssa meg med en gang vi møttes :rødme: Han er kjempesøt og snill mot meg, vi gikk sammen hjem til meg og har bare kosa masse i hele natt Han sier hele tiden at jeg er nydelig og herlig Nå sitter jeg her å oppdager at jeg har fått en gigakvise i løpet av naten hvilket irriterer meg, tenk om han så det!! Jeg og Inwe holdt forresten på å sette fyr på brygga i går med engangsgrillen vår I dag blir det kjedelig.. blæ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #557 Del Skrevet 15. juni 2008 ooooh!!! BTW!! Jeg så P igjen igår! Jeg er så lei av å se den idioten hver dag! M sto å venta på mat på et gatekjøkken.. plutselig ser jeg P borti der med den grå musa da.. Oxo så han på meg og lagde blikk kontakt 1000 ganger. oxo.. oxo.. oxo nikka han og BLUNKA til meg!! O.o hvor dum er han?? Haha, men da fikk M maten sin, så jeg snudde meg og gikk tvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 15. juni 2008 #558 Del Skrevet 15. juni 2008 Envy! A høres ut som en hyggelig kar, men nå høres han derre K skikkelig klyse ut, spør du meg. Da får han være så deilig han vil - sånn gjør man bare ikke! Slutt å sende mld til han, hører du? Hva tror han egentlig, at han skal ha deg gående på gress og rykke i halsbåndet avogtil? Han har et alvorlig forklaringsproblem hvis det blir noe mer mellom dere. Men du hadde det jo fint likevel, uten K. Nesten litt rart å tenke på at du skal bli blond! Ser for meg deg som tøff og mørk og stilig. Og morsom og hyggelig, men det vet man jo ikke før man har blitt "kjent" med deg. Jeg er helt sikker på at du er ei festlig jente å være sammen med, Envy. Ikke gruble mer nå, du er deg og det er bra nok i lange baner! Søndags til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #559 Del Skrevet 15. juni 2008 mummi! ^^ Hehe, ja det blir nok rart å bli blond! Kommer sikkert til å synes det er kjemperart med det samme, men tror nok det blir veldig bra når jeg får vent meg til det :-D Har jo som nevnt hatt håret lyst før Hehe, skulle gjerne gitt meg med grublingen altså, men den kommer av seg selv -------------- Har vært i lille byen i dag og jeg Er bare så deilig å komme seg ut sammen med venner! Jeg ringte K i sted Jeg er bare sånn at jeg MÅ ha svar på hvorfor ting og tang.. og jeg trodde jo aldri i livet at han kom til å ta tlf.. men han gjorde det! Og jeg hadde rett i mine mistanker om at batteriet på tlfen hans hadde kutta ut i går.. og han hadde visst vært rimelig full Var bare deilig å få vite at han ikke var så dust som mistenkt, fordi han har da virkelig aldri virket som noen dust! med andre ord, en serie uheldige hendelser.. det var vel noen ovenpå som ikke ville at vi skulle møtes da Han hadde visst stått utenfor utestedet da, men det var jo så sinnsykt mange mennesker der, så da hadde vi nok bare oversett hverandre.. han hadde hvertfall prøvd å finne meg da Lurer på om jeg skal reise til han etter bursdagen min jeg.. Seriøst, jeg klarer ikke la vær, og nå er det lenge til neste gang han kommer hit! Stakkars K, jeg har vært så sint på han uten grunn og stakkars A, jeg føler at jeg lurer han.. jeg har jo 1001 følelse for K! Nå har jeg surret det til igjen.. for en røre altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #560 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) hahahahahhahahhahahahahhahaha!!!! LOL! Jeg klarer ikke å slutte å LE av meg selv, jeg er så DramaQueen!! Endret 15. juni 2008 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå