Gå til innhold

Envy's dager


Envy

Anbefalte innlegg

Helt enig Serenity! Det hadde vært så digg om alle de guttene var samlet på et sted! Og alle de ordentlige snille og pålitelige kunne vært i en annen by! Mye enklere for alle mann! :sjenert:

Kjipt at han ikke kommer når du hadde gledet seg så da Envy! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok sant det ja, IloveNY! Men helgen min skal han nok ikke få ødelegge.. gleder meg grenseløst mye både med og uten han jeg ;)

------------

Det er bedre å bli såret av sannheten enn gledet av løgnen!

Syns det lå en sannhet i den jeg..!

-----------

Har hatt en fantastisk dag på jobb.. over 200 gjester, så hadde masse masse å gjøre! :jepp: Jeg føler meg mye tryggere nå og, har jo snakket med de fleste kollegaene og sjefene mine nå, så begynner å kunne navn og slikt! :) I tillegg greide jeg å ta 3 tallerker på en gang i dag! :Hehe: *stolt*

Da jeg jobbet på lørdag tok vi inn 12 000 i tips btw!! :sjokk:

mihi..

K er som sunket i jorden igjen.. lurer på hva som skjedde i går egentlig, han fikk ting så PLUTSELIG for seg liksom :lete: Jaja.. jeg tror nesten jeg lærer snart, har jo blitt såret 3 ganger på rad nå, så begynner å se et mønster som faktisk kobler seg inn i hjernen min og fortelle meg at jeg må holde meg langt pokker i vold unna dem.

bitter er jeg.. men så godt som jeg trives på jobb blir jeg snart en rik, bitter arbeidsnarkoman!! :-D

Dagens lille glede: bilen :reise:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Jobber i restauranten på hotell jeg :) men på lørdag sto jeg i baren da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På denne kanten skjer det lite.. eller egentlig ikke lite.. menja..

Var innom skolen i dag, spiste lunsj med M, det var kos :) Tok en liten tur på senteret, men hun skulle på jobb, og jeg hadde sko som var ute etter å maltraktere beina mine.. så nå er jeg hjemme og hun på jobb. skal egentlig bare sove og spise litt, så er det ut igjen etter på med den andre M'en! :fnise:

Skal shoppe litt og ta en øl i varmen... blir bra! :hoppe:

I morgen skal jeg endelig bade!! :D Skal faktisk sammen med A! å, vi har såå mye å ta igjen, kommer til å skravle høl i hodet på hverandre! :lol:

Hvorfor føler jeg meg alene når jeg har så mange fantastiske venner rundt meg? :lete:

<3 Jentene mine <3 :) vet ikke hva jeg skulle gjort uten de altså!

Nå skal jeg sove litt! Blir sikkert en oppdatering i kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så trøtt jeg er.. har hatt en helt super kveld med M! :-D Hun er bare så morsom.. hahah, er sikker på jeg har ledd nok for en hel uke nå! :lol:

Jeg vil ikke fortelle ting jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HUH???? :klø: Nå skjønner jeg ingentingen? Hva er det du ikke vil fortelle? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet ikke jeg! :rodme:

ihihihi.. aw, herreguuud, jeg er høy på livet :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Du kan jo ikke bare si i boka di at du har noe som du ikke vil fortelle ;P Luremus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor:

Menjo, jeg vet noe, men det kan jeg ikke si, fordi jeg vil ikke jinxe det da vettuuu! :fnise:

oxo er det litt skummelt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No need to be rude cutiepie ;)

Dere skjønner helt sikkert tegningen, og som vanli gidder jeg ikke å ha forhåpninger, men det er jo litt hyggelig en gang i blandt å få små antydninger likevel, selv om jeg er fullstendig klar over det motsatte..

setter seriøst ikke pris på rudeness i boka mi. Dette er min dagbok, og jeg skriver det jeg føler behov for. Jeg vet at jeg er snål, rar og sær, men det er bare sånn jeg er.

Mange ganger har jeg mange rare tanker i hodet mitt, og jeg er ekstremt hyper og impulsiv. derfor sier og gjør jeg masse rart akkurat der og da. Om jeg da føler for å fortelle vidre eller ikke, om jeg tar det i dag eller i morgen.. vel.. ja..

gidder fortsatt ikke fortelle akkurat hva det var snakk om, men kanskje jeg forteller det en annen dag :)

Jeg har en sterk tiltro til karma, og er utrolig overtroisk, jeg er sinnsykt redd for å jinxe ting og gå for langt, på enkelte områder. Jeg forteller helt sikkert mer en annen dag, hvis det er noe å fortelle. Akkurat nå er det ikke noe å fortelle til hele verden, det var bare en liten ting som satte et smil i ansiktet mitt :)

Btw, jeg tolker og analyserer alt.. gjerne i en negativ retning om jeg er i det rette hjørnet. jeg blit lett såret, og da gjerne over ting jeg egentlig sårer meg selv med, ved å vri andres uttalelser og handlinger om i hodet mitt. Jeg er et følelsesmenneske til 1000, hvilket stort sett er en stor last, men sånn er det bare.

uh,. nå var jeg dyp, med øynene såvidt oppe.

:søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har jeg lagt planer for fredagen!! :juhu:

Jeg har litt lyst på random fyr på fredag siden K ikke kommer jeg :sjenert: Det er vel ikke no galt i det? Jeg har jo ingen forpliktlser til K..? Selv om det føles litt sånn, og jeg tror ikke han driver med noen andre :lete: men man vet jo aldri!

Hmm.. får vel ta det litt på feelingen da :kline:

wahahaha.. jeg er happy happy selv om varmen gir meg hodepine :tristbla:

Snart ut å møte A nå, og jeg fant en bikini som var altfor stor i fjor som sitter dødsbra nå!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest skorpio
har jeg lagt planer for fredagen!! :juhu:

Jeg har litt lyst på random fyr på fredag siden K ikke kommer jeg :sjenert: Det er vel ikke no galt i det? Jeg har jo ingen forpliktlser til K..? Selv om det føles litt sånn, og jeg tror ikke han driver med noen andre :lete: men man vet jo aldri!

Hmm.. får vel ta det litt på feelingen da :kline:

wahahaha.. jeg er happy happy selv om varmen gir meg hodepine :tristbla:

Snart ut å møte A nå, og jeg fant en bikini som var altfor stor i fjor som sitter dødsbra nå!! :jepp:

Hehe, så søt du er! :rosasmil:

ONS, huh? :lur: Men halloo, jeg vet ikke hvem "K" er.. :sukk: Fortelle?

Ha en fin fredag! Nå er det natta for skorpio sin del. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så søt du er! :rosasmil:

ONS, huh? :lur: Men halloo, jeg vet ikke hvem "K" er.. :sukk: Fortelle?

Ha en fin fredag! Nå er det natta for skorpio sin del. :Gjesp:

:fnise:

Nja.. ikke ONS egentlig heller :lete:

Hehe, K ja :sjenert: K er en jeg møtte 16 mai, som ble både 1 og 2 ONSer.. hehe.. har holdt litt kontakt etterpå da, og håper å møte han igjen :)

Takk i like måte, Natta Skorpio! :jepp:

Innom med en solskinns :klemmer:

Håper du får en knall helg med masse flotte menn siklende rundt deg :fnise:

aw, :sol:skinnsklemmer tilbake kospia! :klem1:

hehehe, huff håper ikke de er for flotte da, jeg skal jo holde meg unna :fnise:

------------

Har hatt en fantastisk dag sammen med A! Har skravla og alt har vært som før :juhu:

Nå er jeg kjempetrøtt.. sitter å hører på en utrolig kul sang som jeg kjenner meg litt igjen i, tror de fleste jente får en aha-opplevelse;

:eeeh:

Oh, og jeg er blitt litt solbrent, men fått maaaasse farge :-D

Dagens lille glede: :rodme::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg diiiiigger det utestedet!!! :Hehe:

:skaal:

Jeg er ikke full egentlig da, ble påspandert en smirnoff ice som jeg nesten måtte ta rett ned, fordi de jeg skulle ta taxi med bestemte seg for å dra hjem rett etterpå.. :sur:

Han som spanderte den var skikkelig søt da :sjenert: Han kom bort til meg på dansegulvet, og dro en typisk klisjè først da "Hva gjør en så pen dame som deg på dansegulvet alene?" :fnise: Hehe, tror det tok toppen 2 min før :kline::fnise:

etter det gikk det i :kline::perebrus: og :smoke: helt til Inwe fant ut at vi måtte dra.. helst på minuttet :forvirret: Så måtte drikke opp ice'n da og :kline: ferdig så måtte jeg dra fra han :( Han var sååå søt :-D Og kroppen var bare nam!! :-D men jeg var flink og lot det bli med kliningen.. fikk nr hans da :)

men jeg snakket med K i tlf tidligere på kvelden. han var full og rar i tlf, og pålogget msn nå.. weird..

ooh, oxo dansa jeg med en kar jeg gikk på skole med før.. nesten 100% sikker på at det var han lix :sjokk: Han er en sånn som alle jentene sikla/sikler på, og han prøvde å kysse meg, og jeg trakk meg unna?? wtf?? LULZ!! :ler: hahaha. jeg ass.. :eeeh:

var en bra kveld syns jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...