Cinderella2003 Skrevet 24. april 2003 #1 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg har strevd og strevd, men ikke søren om jeg får til en sang jeg blir fornøyd med. Tale synes jeg også er så vanskelig. Er det noen av dere som har giftet dere som vil dele deres tale/sang med meg, så ville jeg blitt utrolig takknemlig. Bare send på pm! Jeg lover å ikke kopiere, men bare la meg inspirere (Hah! NÅ får jeg til å rime ja...) Tusen takk! Hilsen Malin/Cinderella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 24. april 2003 #2 Del Skrevet 24. april 2003 Sender deg en PM jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olse Skrevet 24. april 2003 #3 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg stiller meg likt som cinderella! Er det noen som kan hjelpe meg med det samme. Er helt blank. Dette er det verste jeg vet. Må bruden holde tale/sang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayla Skrevet 24. april 2003 #4 Del Skrevet 24. april 2003 Tradisjonelt holder ikke bruden tale, men det er blitt mer og mer vanlig at bruden ønsker å si noe. Jeg har vært i flere bryllup hvor bruden ikke har sagt noe. Tror ikke det er noen som har reagert negativt på dette. Jeg har bestemt meg for at jeg har lyst å si noe selv om det er kjempevanskelig. Jeg har lyst å fortelle alle hvor heldig jeg har vært og hvor glad jeg er i han. Tårene kommer sikkert til å sprute og det kommer ikke til å bli en fantasisk slående tale som ingen kan overgå - men jeg skal si litt........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly16 Skrevet 24. april 2003 #5 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg kommer ikke til å holde tale for min mann. Jeg tror jeg kommer til å streve nok med å holde tårene borte når andre skal tale, så jeg har bestemt meg for å ikke si et ord... :-? Jeg har mulig vurdert å legge ved noen ord til morgengaven hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 24. april 2003 #6 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg stiller meg likt som cinderella! Er det noen som kan hjelpe meg med det samme. Er helt blank. Dette er det verste jeg vet. Har sendt deg en PM med sangene/talen jeg Olse... Hvis flere vil ha litt inspirasjon kan de sende meg en PM, selvom sangene og talen nok ikke er så mye å skryte av... (Men det kan ta litt tid, siden jeg bare er her noen dager i uka...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 24. april 2003 #7 Del Skrevet 24. april 2003 Hvis flere vil ha litt inspirasjon kan de sende meg en PM, selvom sangene og talen nok ikke er så mye å skryte av... Ja takk - jeg tar gjerne litt inspirasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liz Skrevet 24. april 2003 #8 Del Skrevet 24. april 2003 Har sendt deg en pm jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissiS Skrevet 24. april 2003 #9 Del Skrevet 24. april 2003 Er der noen som ønsker å dele sitt bidrag med meg også? Jeg sitter helt fast på det med sangen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissiS Skrevet 24. april 2003 #10 Del Skrevet 24. april 2003 Er der noen som ønsker å dele sitt bidrag med meg også? Jeg sitter helt fast på det med sangen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engeline Skrevet 24. april 2003 #11 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg ønsker meg også litt inspirasjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 25. april 2003 #12 Del Skrevet 25. april 2003 Har sendt tale/sanger på PM til de som har bedt om det. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvilling76 Skrevet 25. april 2003 #13 Del Skrevet 25. april 2003 Fortsatt usikker på hvorvidt jeg skal holde tale under middagen eller om jeg skal vente med å si noen ord til min mann da han får morgengaven... Litt inspirasjon som får meg til å få selvtillitt nok til å holde en tale (jeg er virkelig sippeguri) er aldri å forakte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 25. april 2003 #14 Del Skrevet 25. april 2003 På denne siden er det mye bra tips!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trampe Skrevet 26. april 2003 #15 Del Skrevet 26. april 2003 Hei! :D Jeg har ikke tenkt å dikte sang eller tale... men, jeg har en mann som elsker musikk og spesielt Celine Dion. Tenkte jeg kunne spille en sang med henne og skrive opp teksten i sangheftet, sånn at alle kan følge med på den... Så skriver jeg fra Bruden til Brudgommen. Jeg har valgt Seduces me og den er bare helt nydelig. Fikk gåsehud da jeg spilte den og det vet jeg han kommer til å få også. Jeg synes dette er greit, da det egentlig ikke forventes at jeg skal tale. Hilsen Trampe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miabrud-03 Skrevet 26. april 2003 #16 Del Skrevet 26. april 2003 Hei. Jeg må bare kaste meg på de som trenger inspirasjon til taler! Sanger skal vi ikke ha. Blir veldig glad om noen sender meg tips på pm. Ha en fortsatt strålende helg :D Mia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miabrud-03 Skrevet 26. april 2003 #17 Del Skrevet 26. april 2003 Innlegget ble Ble lagt inn dobbelt. Klarer ikke å slette feltet. Sorry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå